Skocz do zawartości
zetorek7245

coś puka w skrzyni 7245

Polecane posty

zetorek7245    0

Witam. Mam problem w zetorze 7245 :D . Gdy odpalam ciągnik to od samego początku na każdym biego wali. Czego to może być przyczyną?? ;)


tylko dla vipów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    17

Koła zębate bardzo prawdopodobne -ale wszystkie? W to mi sie trochę nie chce wierzyć bo wtedy to skrzynia musiała by być na maxa zuzyta co nie wróży nic dobrego. Pamiętam jak u mnie zębatka poszła od trójki to tłukło się bez obiążenia ale nie aż tak bardzo, natomiast pod obciązeniem to nic innego nie było słychać tylko tryb ;)

 

Jak to jest u Ciebie? Bez obciązenia wali tak samo jak z obiązeniem? Łożyska pewnie też padły-jak bedziesz kupował częsci to bierz Czeskie bo te podróbki to wytrzymują-jeden sezon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zetorek7245    0

a jak się do tej skrzyni dostać i ile to może kosztować

 

bez obciążenia wali tak samo jak z obciążeniem


tylko dla vipów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    17

Żeby zobaczyć co sie stalo musisz zdjąć podłogę a poźniej dekiel. Ale zeby coś naprawić trzeba rozjeżdzać ciagnik na 3 częsci czyli-roboty co nie miara :D Jak masz zdolności "mechaniczne" i wszyskie przyrządy to sam powinienes to zrobić ale nie bedzie to latwe, najlepiej oddać do jakiegoś dobrego mechanika.

 

Częsci do skrzyni w tych zetorach nie są tanie ale jak wali na kazdym biegu i nie zaleznie czy obciązony czy nie to moze to byc coś z wałkiem głownym-tak czy inaczej nie radze pracować ze skrzynią w takim stanie.

Moj zetor własnie stoi na warsztacie z powodu awarii skrzyni-wczoraj tata dzwonił do mechanika i wstępnie poszło łożysko (skrzynia wyła) i synchornizator (nie dało się wbić piątki). Gdyby to bylo tylko tyle to koszt częsci nie był by zbyt duży-na pewno mniejszy od robocizny ;)

 

Kolego nie piszemy posta pod postem-uzywaj opcji edit.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Radek000111
      na 3 i 4 biegu przy obciążeniu strasznie w niej wali,co moze byc tego przyczyną??jakie były by koszty i czas naprawy??jest to zetor 6718
    • Przez chucknorris
      Mam prośbę, ktoś posiada wiedzę jak wygląda mechanizm wspomagania sprzęgła, ściślej mówiąc jak wygląda mechanizm siłownika pneumatycznego znajdującego się pod podłogą kabiny z lewej strony. Pozdrawiam.
    • Przez stunte
      Witam, jestem tu nowy. Jeśli zły dział, to przepraszam.
      Mam taki problem:
      Pracowałem zetorem, zgasiłem go. Następnie odpaliłem i wcisnąłem pedał sprzęgła.
      W tym momencie pedał sprzęgła wraca na swoje miejsce, a sprzęgło nadal jest włączone. Nie da się go wyłączyć. Musiałem go holować spowrotem. Wiecie co to może być?
      Z góry dziękuję, za każdą poradę i pozdrawiam.
    • Przez lukas435
      Witam wszystkich kolegów. Ostatnimi czasy z różnych źródeł słyszałem że zmieniając jeden lub dwa tryby w skrzyni biegów zetora 5245 można zwiększyć jego prędkość odpowiednio na wszystkich biegach.
      Próbowałem znależdz jakieś informacje w internecie ale jak dotąd znalazłem 2 możliwości a mianowicie:
      1. wymiana kół na większe,
      2. zamiana trybów 4 i 5 biegu co wiąże się z tym że nie zawsze ciągnik pociągnie obciążenie ze względu na zbyt duży przeskok.
      Żadna z tych metod nie jest zadawalająca czy istnieją jakieś inne sposoby np. tak jak pisałem wymiana trubów na wałku wejściowym do skrzyni lub coś podobnego?
      Zachęcam do dyskusji na ten temat i myślę że wielu z nas skorzysta z tych informacji.
    • Przez janusz14
      mam problem ze sprzęgłem w moim ciągniku a konkretnie w ciągu ostatnich 2 lat wymieniałem 3 razy tarcze sprzęgłowe i raz mi pęknoł na pół cały docisk . teraz narazie jest spokój ale coś mi nie chce do konca wysprzęglać pompke sprzęgłową wymieniłem. jaki może być problem ?
×