Zaloguj się, aby obserwować  
mateusz1575m1

Chcę wiedzieć wszystko na temat MTZ 82

Polecane posty

Gość wolf19   
Gość wolf19

przeciez kolega sugeruje Ci zebs sie zapytał w innym temacie ;):D:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenit    0

Opłacić to się opłaca bo tani itd.. ale zależy co komu pasuje. A co chcesz dokładniej wiedzieć ?

Dopóki moderator tematu nie zamknie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenit    0

Części tańsze od wszystkich innych marek, 820 jest raczej oszczędny a jak by jeszcze do niego dać turbo , to wcale ekonomiczny ciągnik. Psuje się w zależności od umiejętności twórczych operatora ;) Jak umiesz dbać o ten ciągnik to służy długo a silniki to maja naprawdę super.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi tylko potrzebny jest taki ciągnik do małych prac polowych typu rozsianie nawozu, praca z opryskiwaczem bo cięższe prace odgrywają inne ciągniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenit    0

To jaki ty masz opryskiwacz, że chcesz do niego ciągnik 80 KM podpiąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenit    0

A to Belarus by się nadał zwłaszcza ten z mostem na krzyżakach , ciężki to by go nie podbiło w tym opryskiwaczu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek96    0

Widzę że tu piszecie o MTZ 82 a to jest forum o Ursusach!

Proszę Moderatora o przeniesienie tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenit    0

Myślę że do takich robót jak wyżej wymieniłeś można

P.S. Fakt trzeba przenieść temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Psuć rzadko się psuje, silniki to ma dobre nie do zajechania praktycznie pod warunkiem dobrej eksploatacji. Zdarzają się czasem wycieki w okolicach skrzyni biegów i podnośnika, ale rzadko. Największym minusem chyba odrażającym większość ludzi jest pozornie skomplikowana skrzynia biegów (układ biegów), ale jeżeli się trochę pojeździ to można się przyzwyczaić. Tak jak wspomniano wcześniej nadaje się do transportu gdyż jest dosyć szybki, ale też do pracy w polu gdyż ma dobry uciąg. Części są tanie i łatwo dostępne. Te 80 KM wystarczy aby pociągnąć prasę rolującą pług 4 skibowy (na lżejszych ziemiach 5) lub też 3 skibowy obracalny. Poradzi sobie z kosiarką dyskową i przyczepą do zielonek. Jest dobrym ciągnikiem dla gospodarzy, którzy nie mają ok 40 ha i chcą kupić tani i mało awaryjny ciągnik. I nie wierz niektórym ludziom, którzy mówią, że MTZ jest zły bo jest ruski. Owszem nie jest to szczyt techniki, ale na 40 ha da sobie radę. I chociaż ruski jest nie do zajeżdżenia (chyba, ze oleju zabraknie:P)


Pozdrawiam JohnDeere8320 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenit    0

U mnie w 952.2 jeszcze kropli nie wyciekło , wypowiadaj się na temat swojego Pronara tam to dopiero cieknie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o te przecieki to nie do końca tak jest. Jak w każdym ciągniku zdarzają się lepsze i gorsze sztuki by może to ty trafiłeś na tego drugiego bo np wujek ma, ale przecieków na razie nie ma przy hydraulice najwyżej w okolicach skrzyni biegów, ale trzeba będzie zrobić. A co do Pronarów to słyszałem, ze te niebieski są awaryjne, ale znając życie jest tak samo jak z MTZ-ami i Belarusami oraz innymi markami- zależy od sztuki jaka się trafi, czy dobra czy felerna. Jednym słowem kupując nowego pronara belarusa można się przejechać czasem, lecz nie zawsze.


Pozdrawiam JohnDeere8320 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trafik    0

Z przeciekami nie jest tak źle. Po prostu trzeba raz w roku powymieniać uszczelki w rozdzielaczu tym pod kierownicą i nie ma przecieków:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

A moż ktoś chce kupić Mtz z 1994 grudzień pierwsza rejestracja 1995 r ciągnik ma koło 1600 mtg napęd 4x4 sta jest dobry więcej info 501-577-515

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj