wyrebski1

wyciek oleju ze sprężarki 72.11

Polecane posty

wyrebski1    103

Czy komuś leci olej ze sprężarki wodzikiem i bezpiecznikiem (włączanie sprężarki)? Leci przede wszystkim i tylko podczas transportu kiedy jest włączona sprężarka. czy jest na to sposób bo tam chyba nie ma żadnych oringów czy uszczelek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

a silnik suchy ? Bo jeśli silnik zużyty to ma przedmuchy i tymi dźwigniami też wali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

To się zdarza w tej serii 7211 nawet nowiutkim nam też tak się działo, ale wujek to naprawił i przez 10 lat żadnego wycieku. No, ale nie chce mi powiedzieć co zrobił, może jutro.


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    103

ok, poczekajmy do jutra ;) tzn tak z tymi przedmuchami- stwierdziłem, że na wysokich obrotach podczas transportu wali olej odmą i pewnie wtedy też leci ze sprężarki. A tak kiedy się nie używa zbytnich obrotów nie "bierze" oleju nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peres    1

ja miałem ten sam problem w 5211 a to raczej podobne silniki, wyrzucał odmą przy większych obrotach i przez sprężarek w tedy też dawał olej, a co było winne? pierścienie które żeby było śmiesznie pochodziły tylko ze 100mth także myśle że u ciebie już się mogły wytrzeć i są przedmuchy(bo z tymi moimi to całkiem inna żałosna historia:()

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    103

Hmm! Ale same pierścienie czy zestaw naprawczy? Bo ciągnik sprawuje się bardzo dobrze-nie dymi, ma moc, dobrze zapala itd. Tylko ten olej na wysokich obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3037

na wlaczniku sprezarki jest oring,wymien go. jak nie pomoze to wymien na poczatek pierscienie sprezarki a potem to tlok i glowice


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

ja pierścienie wymieniłem i przestał brać olej i nawet był suchy silnik ale przez 2 tygodnie ,może za szybko dostał po d*pie .Ale oleju nie bierze ,z litr na tydzień jak ciężko robi ,a przed wymiana 1 litr na dzień .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peres    1
Hmm! Ale same pierścienie czy zestaw naprawczy? Bo ciągnik sprawuje się bardzo dobrze-nie dymi, ma moc, dobrze zapala itd. Tylko ten olej na wysokich obrotach

 

 

początku też tak było silny, dobrze palił..... tylko tym olej walił a później to masakra słabszy był od ciapka a na dodatek to nie dość że wyrzucał to jeszcze brał olej jakieś 3 setki na 1mth, także poczekaj jak to wszystko się dalej potoczy i wtedy będziesz miał rozeznanie co i jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peres    1
ja pierścienie wymieniłem i przestał brać olej i nawet był suchy silnik ale przez 2 tygodnie ,może za szybko dostał po d*pie .Ale oleju nie bierze ,z litr na tydzień jak ciężko robi ,a przed wymiana 1 litr na dzień .

 

mam pytanie co do zacytowanej wypowiedzi kolegi, jakie seba1033 założył pierścienie, chodzi mi o producenta tych pierścionków?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

a wiesz że nie zwracałem uwagi ,zaufałem sprzedawcom/sklepowi ,ale oni mają dobre części zresztą do zetora nie powinno być takiego dużego wyboru jak do 330 czy 360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peres    1

no ja też zawierzyłem sklepowi i sprzedawcy który zapewniał że jest to oryginał i co?? teraz mam 1000zł plecaka, bo to było tak oryginalne że szok teraz jak coś to Krotoszyn albo sprowadzane z Czech z zetora(znalazłem tak sklep który daje dowód iż pobrał to z fabryki w Czechach), a jeżeli tylko pierścienie to Prima z Lodzi. Wtedy można być spokojnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Noo , tooo żeś odpowiedział :rolleyes: . Gość na pewno prawie 8 lat czekał na taką odpowiedź  :P .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Obi32
      Witam, można ten luz na przedniej osi jakoś wyregulować?

    • Przez ddd4233
      Witam czy może ktoś z was instalował zewnętrzny rozdzielacz zamiast tego oryginalnego ? (Zepsuty rozdzielacz nie potrzebuje ehr)  już mam wypatrzony rozdzielacz 3 sekcie (dwie pływające jedną zwykła ) z podłączeniem nie będę miał problemu. Tylko chodzi o to że na jednym poście w forum widziałem jak ktoś zakładał rurkę taka dłuższa(c360)  ta od tłoka potem widziałem jak ktoś zakładał rurkę tą od powrotu też od c360 . I teraz moje pytanie jest takie  czy zamiast tego rozdzielacza co jest w środku w zetorze założył bym adapter taki od c360 to by miało prawo chodzić? Dodam zdjęcie poglądowe o jakie elementy mi chodź . Prosił bym o pomoc

       

    • Przez Obi32
      Zetor 7745, rok 1990,.sprowadzony z Finlandii, 3800 mtg. 
      Po regeneracji pompy jak to bywa trzeba, ustawić kąt wtrysku. No i tutaj zaczynają się schody tak mnie zastanawia bo mam te 3 kreski ale przed demontażem kreciłem jeszcze kołem zamachowym i paliwo drgalo w pierwszej sekcji zupełnie w innym miejscu A dokładniej 1/3 obrotu koła zamachowego dalej.Dodam że ciągnik chodził dobrze przed regeneracją pompy jak i ustawieniu kątu na znakach i normalnie odpala, tylko dlaczego paliwa na kapilarce drgało w innym miejscu. Może ktoś miał podoby problem i wie jaka jest przyczyna. Z góry dzięki za odpowiedź!
    • Przez raven18
      Hej, ma ktoś zamontowane wewnętrzne lusterko na ramce tylnej szyby, do łatwiejszego zaczepiania maszyn (na zaczep hitch, który jest nie widoczny za zaczepem do przyczep jednoosiowych i trzeba na czuja podjeżdżać). Oglądałem zdjęcia ciągników i nie znalazłem jak to w sumie wygląda, czy to dobry pomysł skoro chyba nikt nie montuje? 😎 
    • Przez dawidkrawczyk
      Witam, jestem w posiadaniu Zetora 5211 i chciałbym założyć przedni napęd od Zetora 5245. I właśnie przychodzę z pytaniem co trzeba przerobić w skrzyni biegów żeby wszystko ze sobą współpracowało?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj