rastafarmer

Opony do MTZ-ta, jakie?

Polecane posty

robi57362    1293
Bazikoo napisał:

Co myślicie o oponach na tył 480/70 R38?

Oczywiście na przodzie mają być 360/70 R20.

a co mozna myśleć o oponach? napewno bedzie lepszy uciag niz na oryginalnych aby naped sie zgrywal


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal7777    3

Witam. Panowie mam pytanie bo dzwoniłem do firm chodzi mi o koła do międzyrzędzi jakie mam założyć bo orginalne w mtz (pronar  ) mam tyl16.9 r 38 a przod 360/70/20 co założyć i jakie żeby były odpowiednie. Z firmy grasdorf proponują inne a pronar inne. A co według was było by odpowiednie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Lukasz3991    49

Zależy co masz na myśli oryginalne. Gwiazdy były oryginalne, 9 były oruginalne i 11 chyba też.


Każdy robi jak uważa, ale nie każdy uważa jak robi.

 

Czasy się zmieniły, teraz stać na konia, ale nie zawsze stać na utrzymanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Belaruss820    596
Dnia 13.07.2021 o 21:02, cabwie napisał:

koledzy te opony 360/70 r20 to założę na oryginalne felgi

 

Na gwiazdy nie, do belarusa nowego też nie. Ale.slyszalem że do mtz 82 można na przód założyć bo są inne felgi niż w belarusie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz3991    49

Ja mam założone felgi na przodzie w9 czy 9w i do tego opony 320 to już dosyć ciężko je wrzucić. Niby 360 tylko 4 cm szersze, ale jak to będzie leżało.


Każdy robi jak uważa, ale nie każdy uważa jak robi.

 

Czasy się zmieniły, teraz stać na konia, ale nie zawsze stać na utrzymanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Belaruss820    596
Przed chwilą, Lukasz3991 napisał:

Ja mam założone felgi na przodzie w9 czy 9w i do tego opony 320 to już dosyć ciężko je wrzucić. Niby 360 tylko 4 cm szersze, ale jak to będzie leżało.

No właśnie. Takie są w belarusie 820 chyba. Nie wiem czy przypadkiem w mtz82 nie ma 11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cabwie    0

No to są gwiazdy opony mam teraz 11,2 r20 ale ktoś założył do tyłu 16,9 a jak tutaj czytam to to nie ma prawa prawidłowo chodzić wiec teraz jest mi prościej kupić nowe do przodu tylko jak nie wejdą na te felgi jak to mówicie gwiazdy no to znowu problem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    429

Tylne opony w moim MTZcie powoli zaczynają kwalifikować się do wymiany.  Ciągnik w niedługim czasie dostanie tura. W przyszłości może się tak zdarzyć, żę będzie latał z opryskiwaczem. Pracuje z wycinarką do kiszonki, agregatem aktywnym RAU 2,5m więc trochę ciężaru no tych oponach zdarza mu się wozić. Teraz jest w oryginalnej rozmiarówce 11,2-20 i 15,5-38(czy tam R38). Wiadomo jak to jest z tym zgrywaniem się napędów. Rozważam taką opcję:
- przód : Alliance Agri Star II 320/85R20 (czyli 12,4R20) zostawione na oryginalnej feldze;
- tył : Taurus Point 7s 400/75R38 (czyli 15,5R38).
Jak myślicie, dobra opcja?


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    1293

dobra a czemu nie chcesz kompletu jednej firmy .


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    429

Na tył bym chciał Taurusy a na przód nie widzę żeby mieli w ofercie.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zales83    0

U mnie od roku z przodu siedza 320/85R20 ALLIANCE AGRISTAR II a z tylu Barum 16.9x38 tzr2 i narazie wszystko spoko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez leszczu1000
      Witam wszystkich forumowiczów. 
      Mam taki oto problem. zakupiłem rok temu nowego belarusa 952.2 jedna rzecz która mi się w nim od razu nie podobała to stuki po prawej tronie silnika które cichną przy skręcaniu kierownicą. Męczyło mnie to długi czas (starsze modele tego nie mają) po kontakcie  producent zapewniał mnie że coś zostało zmienione w silniku i to jest jego normalny chód. Nie dało mi to spokoju więc rozkręciłem nowy traktor okazało się że stuk powoduje przesuwający się wałek rozrządu, w starym belarusie jest on tak samo zamontowany i nie stuka. Może ktoś z forumowiczów ma pomysł co mogli zmienić że tak kultura pracy tego ciągnika się popsuła? Lub jak to poprawić?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez karol210589
      Witam szanowne grono. Jak dobrać jednakowy olej hydrauliczny do MTZ I C-360 aby wszystko było ok I nie mieszać ich? Czy np Agrol U będzie dobrym wyborem? Wiem że niby w mtz powinien być silnikowy no ale...
    • Przez padre1989
      Szukalem podobnego tematu i nic nie znalazlem chodzi o to by przelacznik manualny zmienic na jakis elektrohydrauliczny czy powietrzny cos jak w MANie polowki pneumatycznie przelaczane taki tuning byly dobry dla kierowcow mtz
    • Przez SzymonBider
      Witam z góry przepraszam jestem tu nowy . Mam pytanie posiadam mtz 82 i mam  problem z jego zużyciem paliwa sprawa wygląda tak że jakiś mieśac temu odebrałem pompe paliwową z naprawy i pojechałem orać ziemie mam słabe jakaś 4b i na kawałku 95 arów spalił mi aż 17 l paliwa warunki były spoko nie było mokro ani sucho ciągnik po założeniu pompy od razu dziwnie się zachowywał wyrażna mniejsza moc silnika i falujące obroty i pytanie jest takie co się mogło stać bo widać że dawka jest zmniejszona bo i mniej kopć ale paliwa idzie dosyć sporo jak na mój gust . Czy jest ktoś w stanie mi coś podpowiedzieć
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj