rastafarmer

Opony do MTZ-ta, jakie?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
czaro    136

ja w swoim belarusie mam 11.2R20 z przodu i 15.5R38 z tyłu i pasują akurat


MTZ BELARUS 82+Stoll,ESCORT 450 to siła napędowa na moją gospodarke.Po c-330 zostały tylko wspomnienia:(
A mają co robić...
Moje filmy:http://www.youtube.com/user/ZippSalmoCzaro
Serdecznie zapraszam do oceniania i komentowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

no muszą pasować bo takie oryginalne są :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

ja w swoim belarusie mam 11.2R20 z przodu i 15.5R38 z tyłu i pasują akurat

 

 

te akurat to napewno muszą się zgrywaćbiggrin.gif ,widocznie wysokości opon się nie zgrywają 18,4 jest wysoka ,a 11,2 dosyć niska i nie jest to dobrze; odrazu mi się tak wydawało ale nie chciałem się kłócić ....wink.gif ,więc najlepiej 360/70 i 16,9R38 smile.gif


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ale jeśli jest jakiś mtz co ma na tyle szerokie gdzie gość jeden mówi ze to sa 18,4R34 a drugi 18,4R30 a przód 11,2R20 to co wtedy zrobić? :blink: Na przykład ten http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=B166829 jakie ma w końcu opony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

na oponie powinno pisać jaki rozmiar?? a jak nie to weż na necie znajdź sobie opone 18,4R30 i zobacz jakie ma wymiary i porównaj , w ursusach np.912 są 34 a 30 cali to tylko troszkę większe jak w c-330...smile.gif


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

no fakt przecież pisze :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

na allegro jest mtz 1025 w ładnym stanie za 40 tys ,zerknij ,na szerokich kapciach, taki jak TS ...


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

trochę za dużo 40tys, i malowany chyba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c4011ursus    0

Chciałbym się was poradzić, czy da się do MTZ82 o tylnym rozmiarze ogumienia 18,4R30 wsadzić jakieś szersze opony niż te 11,2-20. Chyba MTZ o takich kapciach jest najmniej, a ja takiego właśnie mam. Tylnych opon na pewno bym zmieniał, bo trzeba by było kupić nowe felgi i opony, a 1 oponę mam nową. Jeśli by się dało to z przodu jakieś inne opony i felgi, tylko jakie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

kolego 13,6


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hurtopony    1

Wszysstko zależy od tego jaki masz rozstaw osi i ile potrzebujesz odległosci do błotnika.

Jesli interesuja cie informacje o opona rolniczych to zapraszam opony rolnicze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c4011ursus    0

Opony 13,6-20 raczej nie zdadzą egzaminu. Przynajmniej tak pisze w tym biuletynie. A czy nie można np. założyć takich ale nisko profilowych. Nie wiecie czy jest jakieś równanie, którym można sprawdzić czy opona będzie pasować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Co myślicie o oponach na przód do mtz80 w rozmiarze 12.00-20 z bieżnikiem jodełka? Nie będą za szerokie? I jak by prowadziły sie w polu? Aktualnie mam z bieżnikiem jak w szosowych od stara i skręty na polu w szczególności na górkach to masakra;)

  • Thanks 1

c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamlupus    2

witam,

 

opony 13,6 20 jakiej firmy polecacie?

 

chodzi mi tutaj o stosunek jakości do ceny- przykładowo kapcie Belshiny (oryginalne) wytrzymały mi 5lat, 3,5tys. mtg

13,6 20 Belshiny to jak słyszalem ok. 650zl/sztuka, i te 5 lat wytrzymały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

Ruskie opony są wmiare dobre,Belshina nie jest zła ,ewentualnie Taurus


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

tak to jest bo jak myśli że rozmiar felgi się zgadza to reszta też musi pasować atu zonk i kasa umoczona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianmtz    0

ja w swoim mam z tyłu 18,4x34 a z przodu 11,2 20 a moge na tom felge założyć te 13,6 20


zetor 11441 forterra,mtz 82,john deere 5080r,jcb 535-95,ursus c 330+tur i 100 ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie możesz ale powinieneś. Wiem bo mam takie jak ty i nie zgrywa się tył z przodem.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez andrus
      Krótko wstęp:
      Typ budowlany - była stara jak kupiłem i już wtedy opadały wszystkie siłowniki.
      Im cieplejszy olej tym oczywiście szybciej.
      Do pracy "amatorskiej" się nadawała na zasadzie dzień pracy - dwa dni napraw
      Kiedy doszło do stanu, że opada błyskawicznie i mimo ryku silnika na najwyższych obrotach ledwie podnosi łyżkę ziemi... czas na reanimację.
      Ze wszystkich wyszukanych dotąd informacji wyszło, że rozdzielacze do wymiany/ regeneracji.
      Wymieniłem - i tu zaczynają się pytania:
      Sprzedawca mimo przedstawienia na zdjęciu takich /zdjęcie z innego źródła/:
      Przysłał takie /oznaczenie typu identyczne tzn. MP100.3.000/.

      Na drugim zdjęciu już założone te nowe.
      I tu pierwsze pytanie:
      W miejscu wskazanym strzałką, w starych rozdzielaczach były wyjścia, z których wychodziły cienkie metalowe rurki /z górnego i dolnego/ łączyły się ze sobą i szło to razem do zbiornika oleju - wchodząc w miejscu zaznaczonym strzałką na 3-cim zdjęciu
      W tych nowych nie ma żadnych podobnych wyjść więc tytułem próby /myśląc, że "nowy typ" nie potrzebuje/ - zdemontowałem te rurki i zaślepiłem otwór w zbiorniku.
      Co ciekawe wszystko działa - niech mnie ktoś oświeci do czego były te rurki i czy tak jak zrobiłem nie rozleci mi się coś po jakimś czasie pracy?

      Kolejna kwestia.
      Wymiana rozdzielaczy pomogła bardzo - tzn. koparka odzyskała "siłę" do tego stopnia, że przytrzymany siłownik /wysuwanie lub chowanie do oporu/ bez problemu zadusi silnik na średnich obrotach.
      Jednak... wolniej bo wolniej ale siłowniki nadal same opadają

      Chodzi mi po głowie wymiana wszystkich "gumek" w siłownikach, zwłaszcza, że po wysunięci ich powierzchnia jest solidnie mokra w oleju.
      Pytania do Was:
      Czy tędy droga?
      Czy Ktoś może podesłać oznaczenia/ wymiary wszystkich potrzebnych "oringów" i ewentualnych pasujących zamienników - bo ni jak nie mogę się tego w necie doszukać a jak znam życie to po wymontowaniu starych będzie kłopot z odczytaniem oznaczeń na nich, że o pomiarze "z natury" zużytych staroci nie wspomnę? /z góry Dzięki/.

      I ostatnie:
      Co to jest? /zdjęcie 4-te/
      Czy jest to jakiś element regulacyjny /czego?/ - i czy może mieć wpływ na opadanie siłowników ... ew co z tym robić?!

      Dodam, że kwestii ciśnień /regulacji/ nie ruszałem - polegając na fakcie iż Nowe rozdzielacze sprzedawca dostarczył z zaplombowanymi zaworami.
       
      I to na razie tyle w kwestii mojej wojny z hydrauliką - bardzo proszę o porady i wszelkie sugestie /może jedynie oprócz >"wywal to na złom i kup coś nowego"/




×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj