rastafarmer

Opony do MTZ-ta, jakie?

Polecane posty

robi57362    2352

też bym nie zaufał ale jak ktoś ma blisko to mógłby sprawdzić bo naprawdę tanio


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Reifen    0

 

A to akurat ja sprzedaję :)

Jest taka opcja

 

Gwarancja 5 lat od daty produkcji jest jak najbardziej ale "na wady fabryczne" typu rozwarstwienie itd. Przy czym co roku gwarancja obejmuje o 20% mniejszą wartość 80-60-40-20- i zero po pięciu latach. Jakoś tak

 

Według info na necie firma od marca 2016r , zero komentarzy na allegro. 

 

To prawda :( po pierwsze prawie nikt przez Allegro nie kupuje, raczej dzwonią i telefonicznie załatwiają temat, po drugie ciężko jest namówić kogoś żeby napisał opinię. Oddzwaniamy, prosimy :) zero efektu na razie

nie wiem co z tym robić

Edytowano przez Reifen

---------------------------------------------------

sprzedaję opony rolnicze AUTO-SET_pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

ja mam 18.4R30 na tyle i 11.2R20 na przodzie i polecam, super się na nich śmiga po polu :) napęd się zgrywa, Jedynie wydaje mi sie, że jest trochę wolniejszy od tych z felgami 38cali. Chyba licznik na nich też przekłamuje, bo jak leciałem 28km/h to mnie 60tka doganiała :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    16

Panowie podejdzie do mtz na przod opona 320/70/20, niby ma to byc troche szerszy zamiennik opony 11.2/20. Dodam, że z tyłu mam 18.4/30.


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Może być problem na tych felgach największe zakladają 16,9R38 a do nich z przodu trzeba już najmniej 13,6r20 lub odpowiednik o średnicy 1070 mm.

tak z ciekawości po co ci te 5 kilometrów na godzinę jazdy więcej? Niezauważalne.

Między 16,9 a 15,5 na 9  biegu jest niecałe 2 kilometry różnicy. 

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olkosio    124

To teraz z innej bajki mam pytanie. Chcę założyć wąskie koła w Mtz 82(nowy nabytem) do oprysków. Z tyłu były by 11.2 r42 ale porównując do 15,5 r38 sa wyższe. co założyć na przód żeby pasowały? mysłałem nad 9,5 r24? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Widziałem ruska 80-tke oponach 20,8/38 - 520/70/38 

 

 

 

Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    2255

To ja przebiję, widziałem 82 z kołami od Kirowca i Bizona. Oba w sportowej kabinie, ale to była bomba  :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

To ja przebiję, widziałem 82 z kołami od Kirowca i Bizona. Oba w sportowej kabinie, ale to była bomba  :lol:

Dobrze się czujesz czy tylko posty nabijasz ?


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ja też coś podobnego na OLX widziałem, bardziej Bizon, albo większe, bo w błotniki ledwo wchodziły, sportowa kabina jasne, jakiś błotniak pewnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

bizon z050 ma 18.4R30 i więc taka sama jak były montowane w mtz 82 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    2255

Dobrze się czujesz czy tylko posty nabijasz ?

Jak najbardziej, pilnuj siebie.

 

Oba widziałem na żywo i nie były to błotniaki. Normalnie chodza w gospodarstwie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To zastosowanie maja raczej ograniczone. Ani to do opryskiwacza, ani do rotacyjnej, ani do pługa. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    2255

Chodzi w agregacie aktywnym i nawozy wiosna. Opryskiwacz zależy od belki bo przy belce kolo 30m jak najbardziej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlik794    20

zastanawiam się nad oponami na przodek 12,5 r20 zamiast 11,2 (tył 15,5r38) ,średnica 12.5 to 1040 mm  11.2 to  984 mm  , różnica po obwodzie 160 mm,

mam fajne używane dlatego kombinuję  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz3991    49

Post do usunięcia z racji bredni.

Edytowano przez Lukasz3991

Każdy robi jak uważa, ale nie każdy uważa jak robi.

 

Czasy się zmieniły, teraz stać na konia, ale nie zawsze stać na utrzymanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nic mu nie będzie. W ruskim przód i tak pokonuje za małą drogę względem tyłu po to by automatyczny napęd działał. Prawidłowo przód ma pokonywać drogę równą lub 5 % większą niż tył.,


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlik794    20

średnice OPON różnią się 5,5% (katalogowo) mierzyłem średnice na ciągniku i ładowarce fortchritt różnica max 2cm (średnica poniżej 1000mm) ,oponki z unimoga ,w przyszłym tygodniu założę i będzie wszystko jasne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antos800    0

360/70/24 mialem z przodu tyl 18.4/34 i przod wymienilem na wyzsze i szersze 380/70/24 i powiem wam ze lepiej naped chodzi jak na oryginalnym zestawieniu

Witam wszystkich użytkowników agrofoto .Jestem na tym forum pierwszy raz . Zainteresował mnie ten post, ponieważ w niedługim czasie czeka mnie wymiana opon w belarusie 820  .Obecnie mam założone przód 360/70-24 i tył 18,4-34 . belshiny są bardzo elastyczne , kołysze ciągnikiem, nie wiem czy to z powodu zużycia czy tak maja . czy opony z innych firm maja podobnie właściwości . A może ktoś użytkuje ciągnik na oponach diagonalnych w podobnym rozmiarze i mógłby się podzielić opinia .  Mile widziane wszystkie podpowiedzi i rady . Jeżeli coś źle wpisałem to sorki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlik794    20

oglądałem dziś opony 12,5r20 continental mpt 80 ,balon dosyć duży po obwodzie miały 3,150m (11,2r20 -3,09m  nowe a moje 10% -2,85m) ,według napisów na ponie felga 11" ja mam chyba 9" pełna  8 śrub , sam nie wiem co robić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Miałem belshiny wzór f-11 18,4r34 i prze mocne opony. To są te mocniejsze z szerszym klockiem. Teraz mam od kilku miesięcy taurusy

https://zapodaj.net/efce2db118b00.jpg.html

Klocek rzadki, cienki, wysoki dobrze wbija się w ziemię, dobrze oczyszcza się opona z błota, na drodze amortyzuje wstrząsy lepiej niż stara belshina przy ciśnieniu 1,2 bara i o to chyba chodzi. 

 

Pawlik lepiej gdybyś podał średnicę.  Sugerując się średnicą rosavy 13,6R20 1060 mm  i wyliczając obwód to ma ona 3328 mm.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez andrus
      Krótko wstęp:
      Typ budowlany - była stara jak kupiłem i już wtedy opadały wszystkie siłowniki.
      Im cieplejszy olej tym oczywiście szybciej.
      Do pracy "amatorskiej" się nadawała na zasadzie dzień pracy - dwa dni napraw
      Kiedy doszło do stanu, że opada błyskawicznie i mimo ryku silnika na najwyższych obrotach ledwie podnosi łyżkę ziemi... czas na reanimację.
      Ze wszystkich wyszukanych dotąd informacji wyszło, że rozdzielacze do wymiany/ regeneracji.
      Wymieniłem - i tu zaczynają się pytania:
      Sprzedawca mimo przedstawienia na zdjęciu takich /zdjęcie z innego źródła/:
      Przysłał takie /oznaczenie typu identyczne tzn. MP100.3.000/.

      Na drugim zdjęciu już założone te nowe.
      I tu pierwsze pytanie:
      W miejscu wskazanym strzałką, w starych rozdzielaczach były wyjścia, z których wychodziły cienkie metalowe rurki /z górnego i dolnego/ łączyły się ze sobą i szło to razem do zbiornika oleju - wchodząc w miejscu zaznaczonym strzałką na 3-cim zdjęciu
      W tych nowych nie ma żadnych podobnych wyjść więc tytułem próby /myśląc, że "nowy typ" nie potrzebuje/ - zdemontowałem te rurki i zaślepiłem otwór w zbiorniku.
      Co ciekawe wszystko działa - niech mnie ktoś oświeci do czego były te rurki i czy tak jak zrobiłem nie rozleci mi się coś po jakimś czasie pracy?

      Kolejna kwestia.
      Wymiana rozdzielaczy pomogła bardzo - tzn. koparka odzyskała "siłę" do tego stopnia, że przytrzymany siłownik /wysuwanie lub chowanie do oporu/ bez problemu zadusi silnik na średnich obrotach.
      Jednak... wolniej bo wolniej ale siłowniki nadal same opadają

      Chodzi mi po głowie wymiana wszystkich "gumek" w siłownikach, zwłaszcza, że po wysunięci ich powierzchnia jest solidnie mokra w oleju.
      Pytania do Was:
      Czy tędy droga?
      Czy Ktoś może podesłać oznaczenia/ wymiary wszystkich potrzebnych "oringów" i ewentualnych pasujących zamienników - bo ni jak nie mogę się tego w necie doszukać a jak znam życie to po wymontowaniu starych będzie kłopot z odczytaniem oznaczeń na nich, że o pomiarze "z natury" zużytych staroci nie wspomnę? /z góry Dzięki/.

      I ostatnie:
      Co to jest? /zdjęcie 4-te/
      Czy jest to jakiś element regulacyjny /czego?/ - i czy może mieć wpływ na opadanie siłowników ... ew co z tym robić?!

      Dodam, że kwestii ciśnień /regulacji/ nie ruszałem - polegając na fakcie iż Nowe rozdzielacze sprzedawca dostarczył z zaplombowanymi zaworami.
       
      I to na razie tyle w kwestii mojej wojny z hydrauliką - bardzo proszę o porady i wszelkie sugestie /może jedynie oprócz >"wywal to na złom i kup coś nowego"/




×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj