no1NEWHOLLANDno1

Czy macie jakieś problemy z New Hollandami?

Polecane posty

aRTUraRTUr    2

już wiem co jest grane dzwoniłem do serwisu i powiedział ze w instrukcji jest bład ze ta kontrolka nie jest od oleju przekładniowego tylko od płynu hamulcowego nalałem płynu do hamulców i jest dobrze

 

 

Ja bym sie tak nie cieszył ze tylko plyn hamulcowy. Skoro go ubywa to musi sie gdzieś podziać. Sprawdz czy nie ucieka Ci do przedniego mostu bo ja tak mialem w td5050. Trochę rozbierania bo trzeba przedni most zdjąć

 

Jeszcze jedno odnośnie serii td. Bardzo częsta usterka to pompka zasilająca która kończy się przy ok 1000 mth. Trzeba zwracać uwagę czy paliwo w wstępnym filterku (tym przeźroczystym) nie buzuje bo może to skutkować nawet awarią pompy wtryskowej która najnormalniej się zatrze gdyż smarowana jest przez paliwo a zmniejszone jego podawanie może nie być odczuwalne ale odczuć je może pompa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
05adrian05    0

Mam problem z nh.Mam New Holland 5020 i kiedyś zaczoł mi kapać olej spod miski olejowej i rozbryzgiwał sie na paski od alternatora i prawy błotnik.I nie wim skąd to kapie??Nigdzie nie widać!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
05adrian05    0

No nie widać koło sprężarki bo to jest z prawej strony a sprężarka jest z lewej! Ciągnik mam ten dopiero 300 mth.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bodylski91    0

Czy ma ktoś problem ze wskaźnikiem paliwa w NH t6030plus? u mnie źle pokazuje, wymienili mi czujnij na gwarancji i miało być dobrze a tu nic gwarancja się skończyła a wskaźnik źle pokazuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

T6070 plus 250mtg od nowości źle pokazuje wskaźnik jeżeli w baku mam około 100litrów paliwa to wskaźnik dopiero zaczyna się ruszać a tak to cały czas wskazuje że pełno i wczoraj pokazał się błąd 14011 więc w instrukcji pisze że to usterka zestawu wskaźników jak będę na przeglądzie na 300godzin to może to poprawią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

Czy ma ktoś problem ze wskaźnikiem paliwa w NH t6030plus? u mnie źle pokazuje, wymienili mi czujnij na gwarancji i miało być dobrze a tu nic gwarancja się skończyła a wskaźnik źle pokazuje.

Na czujnik/usterkę była nowa gwarancja.

Poczytaj:

http://www.kodeks-cywilny.pl/581.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romet737    5

TD 5040 po 35 mth padł alternator ,teraz 140mth wyczuwalny luz na prawym tylnym kole i ten wskażnik paliwa pokazuje połowe baku choć jest pełny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    23

wskaźniki paliwa są rezystancyjne i lubią się droczyć. Ogólnie konstrukcja tych wskaźników w NH jest słabej jakości (odkształca się obudowa/łącznik albo słabo zwiera z listwą rezystancyjną) dlatego występują przekłamania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Tylko czemu to się dzieje w nowym ciągniku oczywiście może się coś zdarzyć w nowym ale to źle świadczy o firmie że nie poprawia w kolejnych modelach tej usterki tylko klepie to samo choć wiadomo że to szajs

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bodylski91    0

'Jarecki21' powiedział:

Na czujnik/usterkę była nowa gwarancja.

Poczytaj:

http://www.kodeks-cywilny.pl/581.html

No to będe musiał zgłosić to jeszcze raz.

znajomemu serwis też wymienił czujnik od paliwa i nie było zmian, ale później serwis przyjechał do niego z kompem no i wgrał mu nowe oprogramowanie czy coś no i niby lepiej pokazuje no ale nie jest w 100% dobrze.Ale dobrze że chociaż rezerwe dobrze pokazuje:Pheh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam problem z hamulcami w tdd 80 za pierwszym wciśnięciem pedała nie działają dopiero trzeba na trzy razy nacisnąć i dopiero hamuje , układ nie jest zapowietrzony bo płyn jest w zbiorniczku , może wie ktoś co to może być ,serwis jak wezwę to ze 2tyś zł wezmą to może znajdą usterkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

że płyn jest nie znaczy że nie mógł się zapowietrzyć jak długo stał albo plynu nie było to się zapowietrzy i właśnie dlatego jak 3 razy pociskasz to się nabije spróbój odpowietrzyć ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aRTUraRTUr    2

ja mam problem z hamulcami w tdd 80 za pierwszym wciśnięciem pedała nie działają dopiero trzeba na trzy razy nacisnąć i dopiero hamuje , układ nie jest zapowietrzony bo płyn jest w zbiorniczku , może wie ktoś co to może być ,serwis jak wezwę to ze 2tyś zł wezmą to może znajdą usterkę

 

miałem to samo w td 5050. przyczyna byla taka ze w osi przedniej gdzie znajduje sie hamulec przyszczypany byl oring i plyn dostawal sie do przedniego mostu i trzeba bylo sciagac os przednia i wszystko rozbierac zorientowalem sie po tym ze bardzo powoli ubywalo plynu a nigdzie nie bylo wycieku. Ale jesli plyn ok to stawiam na pompke hamulcowa ja wymienilem juz dwie. Najgorsza w tym wszystkim jest ich cena 1200zl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

Czy ciągniki z amortyzowaną kabiną mają regulację stopnia amortyzacji kabiny (konkretnie 6050RC)? Pytam, bo okrutnie u mnie buja...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mario35    2

Witam wszystkich. Kupiłem ciagnik NH t5050 6 mies temu. Byl na serwisie bo brakowalo mu mocy. Na serwisie powiedzieli ze wszystko jest ok. Jednak ja dalej nie czuje tej mocy a przeciez ma prawie 100 km. Przy rozrzutniku warfamy 6t zaladowanym na asfalcie ledwo dajerade na lekkim wzniesieniu na najwyrzszycz biegach. Coto moze byc pomocy.

 

mam juz troche ponad 200 mth. I dalej zauwazam ze jest słaby. Jezdziłem z agregatem scierniskowym kus 2,6 m i na biegach II i 2 ciezko mu szłook 5km/h. Zapiołem do ciagnika MF 698t i o wiele lepiej sobie radzil ok 10km/h. NH nawet nie dał rady zakopac a MF bez problemu na wyzszych obrotach. Mam tez beczke 4000 litrow i przy górce w polu czasami III i 1 zółw ma problemy. Wiec to chyba nie jest normalne.

 

a i jeszcze np jak bym stanal na trawie i dal na wieksze obroty i puscil sprzeglo to obroty mu zaraz spadna i nawet nie zakopie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

Przyciśnij dealera. Jak dalej będzie twierdził, że jest ok, wyślij im pismo, że zamawiasz hamownię narazie na swój koszt. Jeżeli hamownia wykaże istotnie niższą moc, to obciążasz tymi kosztami dealera. Najlepiej jakby przy tym był ktoś od dealera. Generalnie twardo i wszystko na piśmie.

Co do za dealer?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

Czy ktoś użytkuje NH T7000 w bardzo ciężkiej pracy? Tzn dba, serwisuje, ale jednocześnie w polu wykonuje bardzo ciężką pracę? Orka, gruber, brona wirnikowa - na ciężkich ziemiach? Daje radę? Nie psuje się?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

Czy ktoś miał problem z czujnikiem wody w paliwie w T7050?

Po uruchomieniu ciągnika po kilku sekundach mam alarm. Początkowo było tak, że w trakcie pracy kilka razy się uruchamiał. Teraz jak się uruchomi, to nie "trzyma" cały czas. Jak dla mnie, to wygląda to na czujnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie chcę pisać głupot ale zobacz przy filtrze paliwa tam jest chyba jakiś odstojnik do wody zobacz w instrukcji obsługi może to o to chodzi u mnie coś jest napisane że należy to sprawdzić przed zimą zobacz u siebie przy filtrze paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stasiek84    2

Jak miga że woda w paliwie to trzeba spuścić ją z filtra, luzujesz czujnik pod filtrem woda ścieka i spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Morela15
      Witam 
      Dziś podczas pracy z wozem asenizacyjnym wyświetlił mi się błąd 5034 i obrazek ciągnika z wałkiem, wom nje da sie włączyć. Ciągnik to t5.110 z tego roku 
      Mial ktoś taki błąd?
    • Przez Paweł95
      Witam.Jestem nowy na forum mam problem z new holland td5.85 ciągnik nie chce grzać a temperatura skacze raz w gore raz w dół.Wie ktoś może jaka jest przyczyna??
    • Przez AleeX
      Witam,
      Mam problem z wycieraczką przednią w new holland t7 260, bezpieczniki, przekażnik itp wszystko sprawdzone i są dobre, a nie włącza się. Ktoś miał może taki sam problem? Czy to wina przełącznika przy kierownicy?
    • Przez pawelkx
      Witam, w New Hollandzie 7740 zaczęła mi się zapalać kontrolka i nie wiem od czego jest. Zapala się jak przy wysokich obrotach. Np. przy 1600 się zaświeci to gdy odpuszczę gaz a obroty się zmniejszają lampka gaśnie.
       

    • Przez mario989
      Mam problem z wyświetlaczem w New Holandzie tvt 155. Nie wyświetlają się żadne kontrolki w liczniku, oprócz tej od ładownia. Ciągnik normalnie odpala 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj