Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
pawelorebidas

Problem z orbitrolem w MF 3075.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Kupiłem MF 3075 i mam w nim problem. Polega na tym, że jak się zagrzeje olej to ciężko chodzi kierownica, a jak jeszcze się daje faje np. podczas jazdy po asfalcie to już całkiem :lol: i wolniej działa tuz, ale tur chodzi bez zarzutów i nie wiem czy to jest wina pompy, czy samego orbitrolu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mtracz    71

Jeśli gorzej chodzi wspomaganie jak i TUZ to nie może byc winny orbitol.

Ale pompa jak najbardziej bo ona wpływa na obie te rzeczy. skoro po wymianie oleju na nowy nie pomogło to pompa musi byc naprawde słaba.

Nie znam sie na MF ale czy w nim nie ma 2 pomp hydrauliki.

Jedna do Wspomagania jaki i tylnego TUZ-a, druga do hydrauliki zewnetrznej do której masz podpietego tura. I dlatego tur chodzi dobrze bo pracuje na sprawnej pompie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan222    0

W mf 3075 masz 1 pompę dwu sekcyjną. U mnie również ciężko działa wspomaganie na małych obrotach (mf3080)- wymiana pompy na nową nic w tym zakresie nie pomogła. Muszę wymienić orbitrol, ale nie wiem czy to to na 100%. Jeżeli to nie orbitrol to sam już nie wiem. pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W innym temacie czytałem, że to może być zawór, który jest przed orbitrolem. Sam jeszcze tego nie robiłem, ale ja najpierw zrobię ten zawór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To może być filtr od hydrauliki wymień go

A ja mam do kolegi pytanie... Gdzie się znajduje filtr od wspomagania kierownicy bo u mnie jest taki problem że po wymianie filtra od hydrauliki i oleju wspomaganie wogóle nie działa.. natomiast wnioskuje że pompa jest ok bo podnośnik podnosi bez zarzutów! I myśle że włąśnie ten filter może być winny... Prosze o pomoc!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filtr od wspomagania znajduje się pod kabiną z prawej strony, taki długi powinien być w kolorze podwozia, bo ma tylko wymienny wkład.

 

Posta piszemy w tym pierwszym okienku ;) .

Edytowano przez MarcinPykuS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×