Skocz do zawartości
michallm

McCormick C-85MAX

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

michallm    0

Witam mam problem z klimą, tylnymi i przednimi światłami roboczymi wycieraczkami i radiem

tzn. jadę i nic nie działa a jakieś drgania ,doły to się wszystko włącza ,ale gdy włączę tylne światła to wszystko się wyłącza

sprawdziłem wszystko i nic nie znalazłem proszę o pomoc :)

wlodiw    2

A masz tak od kiedy go kupiłeś, czy dopiero zrobiło się teraz? Myślałem, że coś ci nie łączy na jakiejś kostce, albo przekaźniku, bo to wygląda jak było podpięte pod jeden przekaźnik, bo na bezpiecznik to za dużo tym bardziej że jest klima. Ale jak piszesz że jak włączysz tylne halogeny to wszystko gaśnie tak?

michallm    0

zrobiło się dopiero teraz

a co do kostek jest tylko kilka tak mysle ze sie kable przetarly bo przewody ida pod kabina a wszystko jest podpiete do przekaznikow jest ich ze 20

Wiadomość z agroFakt.pl

JacekNH    0

Nie znam się na elektryce, ale może sprawdzić kabel masowy od kabiny. Skoro mówisz, że na wybojach wszystko działa.

PIOTREKrrrr    0

Dzwoń do pana Romanowskiego kiedy byłem u niego tak wiele o pomocy serwisowe dla McCormick mówł nawet po gwarancji

A jak nie to przynajmniej serwis ci coś podpowie bo to jakaś drobnostka musi być !!!

Prezesito    0

cały problem leży w kostce która jest umiejscowiona w wiązce przewodów biegnących pod boczną osłoną maski ciągnika tzn między przewodami klimatyzacji itd taka duża kostka plastikowa czarna wystarczy ją wyczyścić i okleić taśmą aby nie rozłączała sie w trakcie jazdy po nierównościach. powinno zadziałać, też miałem ten problem

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez dansobin
      Witam wszystkich,