Polecane posty

c330ursus    2

to dzięki bo właśnie chyba będę takie coś u siebie w C-330 zakładał :D A wiecie może ile kosztuje taki przerywacz od CC? :D


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Oryginalny od CC bedzie dość drogi ale jest taki sam do 126P firmy JEZPOL. Ja kupiłem go ostatnio za 18 PLN.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GrubyC330    0

Widzę że moje problemy zachęciły wielu do zrobienia awaryjnych w naszych ciapkach - fajna rzecz i spoko bajer :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To tanie są w Krakowie te przerywacze. Ja 18 zł płaciłem w zeszłym roku. Teraz są już droższe.

Masz rację kolego @GrubyC330. Koszt niewielki a "ciapek" wyróżnia się spośród wielu innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    2

Kupiłem ten przerywacz od CC za 15 zł ale on jest trochę inny niż na schemacie, znaczy ma trochę inne oznaczenia czy może mi ktoś napisać jak to się podpina według tych oznaczeń?? schematyczny obrazek tego przerywacza umieszczam poniżej :D

 

efcfe3f9389edd93.jpg


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Do + podłączasz zasilanie, 31 jest to masa, RL wyjście na kierunkowskazy, C wyjście do lampki kontrolnej. Zgodnie ze schematem powyżej C to jest ten sam zacisk co P na schemacie, a RL jest to L na schemacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19mani    0

Witam wszystkich sympatyków 30-stek. Mnie też wciągneły te awaryjki przy ciapku tylko że mam przerywacz od malucha i tam są troche inne oznaczenia i tego troche nie kapuje bo jest tam + 31 P 5 2 to są oznaczenia pinów. I prosze was o pomoc co jak podłączyć???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Do "+" podłączasz zasilanie +12V przez wyłącznik, "31" podłączasz do masy, "P" do kontrolki, "2" i "5" do kierunkowskazów prawych i lewych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturo111    0

Witam. mam trochę cześć od poldka między innymi coś takiego:

 

973833a9778961e3m.jpg

 

c1f2c60d1346f5e0m.jpg

 

Czy da się z tego zrobić kierunki w ursusie c 330??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mar86    0

Witam,

proszę o pomoc Kolegów elektryko - mechaników :) . A mianowicie nie działają awaryjne w mojej c 330m. Dodam, że przerywacz jest założony nowy (kierunkowskazy działają jak należy), włącznik świateł awaryjnych też kupiłem nowy. Wszystkie kable są w całości tak jak wyjechały z fabryki, bezpieczniki ok.

Jaka może być przyczyna?

Przy włączeniu awaryjnych słychąć takie jakby delikatnie pstrykniecie ale nie swieca. Na starym przełączniku też nie działają.

Co jeszcze sprawdzić?

 

Połączony

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mar86    0

Założyłem elektryczny przerywacz me-183, jest troche mniejszy niż oryginał ale kostka pasuje. Włącznik awaryjnych do ursusa (taki: http://www.sklep.miz...s-p-1953.html��). Cała instalacja jest w oryginale, kable kostki, nie uszkodzone. Fabrycznie ciągnik miał awaryjne bo to jest m-ka

Edytowano przez mar86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mar86    0

oryginalny przerywacz to polmot k 66 a z 91 roku, po rozebraniu go okazało się, że był poprzepalany i nie działały na nim kierunki. Założyłem nowy przerywacz i kierunki działają a awaryjne nie, następnie kupiłem nowy włącznik i po podłączeniu go nadal nie działają awaryjne.

Po odłączeniu kostki od włącznika awaryjnych kierunki nie działają, kostka musi być wpięta (wychodzi na to, że żeby działały kierunki to prąd musi przepływać przez włącznik świateł awaryjnych).

Może któś miał podobny problem w swoim Ursusie i wie co jest grane

Na przerywaczu jest oznaczenie 185 W więc powinien wytrzymywać obciążenie 4 żarówek.

Edytowano przez mar86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vcc    12

Sprawdź czy do przełacznika awaryjnych dochodzi napiecie, przełacznik zwiera obwody L I P oraz daje zasilanie na przewrywacz z pominięciem stacyjki.

 

P.S. Układ awaryjnych identyczny jak w MF/3P

Edytowano przez vcc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mar86    0

mam jeszcze pytanie, czy kierunkowskazy w ursusie c 330m powinny działać jak jest kluczyk wcisniety w pozycji 0? Bo u mnie działają dopiero jak przełącze kluczyk w prawo na pozycje 1 (swiatła postojowe). Czy to oznacza, że stacyjka nie łączy w pozycji 0 i jest do wymiany? Czy można ją naprawić? Wybaczcie jeśli te pytania są banalne, ale ja kompletnie nie znam się na elektryce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vcc    12

Masz źle spięte przewody, albo przy stacyjce lub w skrzynce bezpieczników, co do 2 twojej wypowiedzi, jeżeli sie nie znasz na elektryce to odpuść, elektryk duzo nie weźmie a szkody mogą być niewspółmierne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Założyłem elektryczny przerywacz me-183, jest troche mniejszy niż oryginał ale kostka pasuje.

To, że pasuje kostka nie oznacza, że jest dobrze podłączone. Wystarczy, że jeden zacisk będzie nie w tym miejscu co w starym i nie będzie działać. Ale skoro się nie znasz to wezwij kogoś. Będzie taniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Założyć właściwe żarówki, a jak są właściwe to założyć odpowiedni do tego ciągnika przerywacz. A tak w ogóle to powinieneś dostać ostrzeżenie, bo nic nic nie napisałeś jaki masz przerywacz i jakie lampy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek10734
      Wyskakuje błąd 5034 traktor steyr i przekaźnik (won) się wyłącza . Po odpaleniu traktora przekaźnik chodzi 5 sekund a za chwile wyskakuje błąd i się wyłącza . Z błotników tez nie działa 
    • Przez
      witam pacjent to mf 5435 nie działa ehr i przyciski na błotnikach,nic nie świeci. Dodam że w tym samym czasie obrotomierz przestał działać, być może jest jakaś korelacja. co by to mogło być?
    • Przez edek37
      Witam szanowne grono mam problem w moim df 5110G, a mianowicie wariuje licznik tzn. raz działa raz nie(kostki do licznika sprawdzone) czasem przerywa jakby coś nie łączyło lub mrygają kontrolki awaryjek pomimo braku uruchomienia ich. Dodatkowo gdy dzieje sie to co pisałem wyżej ciągnik odcina zapłon i przerywa raz gaśnie raz chodzi. Jakby coś odcinało prąd. A czasem działa jak powinien. Bezpieczniki sprawdzone. Może ktoś z was miał taki przypadek lub wie do czego zajrzeć?
    • Przez Matusp85
      Witam wszystkich. Jestem świeżym właścicielem Case IH CX80. Potrzebuje paru wskazówek mianowicie bolączka przewody półbiegów. W gałce jest zastosowany zwykły przełącznik i gdzieś pewnie przewody niestykają. Jak rozebrać tą obudowę. I drugi temat wentylator nawiewu działa tylko na 3 biegu. Help
    • Przez Krawi
      Orientuje się ktoś co to za rodzaj złączki?
      4 otwory, używane 2 piny ale w ciągniku występują takie same z wszystkimi pinami.
      Ciągnik Same Explorer3 90.
      Chcę do niego założyć dodatkowe lampy robocze do których muszę dorobić takie wtyczki, bo wolałbym nie przerabiać oryginalnych gniazd .


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj