Skocz do zawartości
AGRObombula

czy ktoś w polsce uprawial już soję

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pstaszek    136

Mimo wszystko bez powschodowych środków do walki z chwastami w soi będzie ciężko utrzymać plantację w czystości bez chwastów

U mnie w tym roku po oprysku po siewie największy problem to rumianowate w mniejszym stopniu rdesty

Więc przydałby się Refine 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    39

U mnie po Sencorze czysto.Tylko w jednym miejscu wyskoczyło trochę przytulii.Martwi mnie brak brodawek.Na trzy wykopane rośliny-jedna z dwoma małymi brodawkami.Wysokość roślin 20-25cm.Mam wrażenie jakby stała w miejscu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pstaszek    136

Nie masz się, co martwic u mnie tez na polach gdzie soja jest po raz pierwszy brodawek jest bardzo mało

 

Poza tym u mnie się oziębiło i popaduje deszcz a soja kwitnie wiec warunki do kwitnięcia są niesprzyjające

 

Co może doprowadzić do mniejszej ilości kwiatów a co za tym idzie i mniejszej ilości strąków, czyli kiepsko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco25    262

Pierwsze foto z całego pola nie wygląda źle

 

Drugi zdjęcie tu chyba najczystsze miejsce

 

Kolejne z samosiewami rzepaku

 

A tutaj ze skrzypem polnym

 

Myślę, że ok 0,5ha takiego gorszego będzie teraz żałuje, że nie posiałem w szerokie rzędy przynajmniej skrzyp by wytępił. Teraz jedynie robota ręczna została...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toomi30    1

witam panowie ja tez pierwszy raz posiałem soję i czytajac wasze posty mozna sporo wywnioskować ale nie spotkałem sie z opisem na temat zastosowania srodka TARGA SUPER zrobołem kilka dni temu zabieg tym srodkiem poniewaz wyrosły chwasty jednoliscienne i nie wiem czy zadziała i w jakiej dawce czy ktos miał doswiadczenie z tym srodkiem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pstaszek    136

jaco25

Niema, czego żałować masz doświadczenie na własnej skórze a takie jest najbardziej uczące

 

Ogólnie soja ok tylko widać brak brodawek soja jest jasno zielona, ale u mnie na polach gdzie soja jest po raz pierwszy jest podobnie też ma kolor jasno zielony

 

toomi30

Kiepsko czytałeś, bo ja w zeszłym roku stosowałem Targe Super i pisałem o niej

 

Ja dawałem w dawce 0,6l na 1ha na włośnicę i było wszystko ok

 

Na perz trzeba dać pełna dawkę Targi, ale nie wiem jak wtedy by soja zareagowała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebas401    3

witam panowie ja tez pierwszy raz posiałem soję i czytajac wasze posty mozna sporo wywnioskować ale nie spotkałem sie z opisem na temat zastosowania srodka TARGA SUPER zrobołem kilka dni temu zabieg tym srodkiem poniewaz wyrosły chwasty jednoliscienne i nie wiem czy zadziała i w jakiej dawce czy ktos miał doswiadczenie z tym srodkiem??

Witam czy mógłbyś wrzucić fotki soi po zastosowaniu tej targi super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    52

Złe wieści ten rok jest ostatnim w którym sprzedawany jest afalon i jego odpowiedniki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pstaszek    136

Skąd masz tą informację?

 

Jest to oficjalna informacja?

 

Możesz podać źródło tej informacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf25    7

http://www.agrofoto.pl/produkcja-roslinna/soja-odchwaszczanie-w-doswiadczeniach,58178.html

 

Co do afalonu w sklepie znajomy mi kiedys mowil ze prawdopodobnie bedzie wycofana ta substancja aktywna ja prawdopodobnie zrobie sobie troche zapasu , wszystko zalezy od tego jak soja zaplonuje bo 1 raz mam posiana i zobaczymy czy warto jest sie w to bawic

Edytowano przez mf25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszek767    1

pstaszek

 

Na statnich zdjęciach rośliny na których stosowano rośliny natomiast na drugim brak odżywek. Moim zdaniem rośliny które traktowałem odżywkami oraz niewielką dawką tebukonazolu są intensywniej zielone. i Nie mają objawów chorobowych. 

Na kolejnych zdjęciach korzenie z części gdzie stosowałem odżywki. Brodawki są aczkolwiek podczas wyrywania(wykopywania) roślin obrywały mi się ale c ciekawe na polu gdzie nie stosowałem odżywek brodawek jeszcze nie mam. Kolejne zdjęcie to łan i korzenie roślin bez odżywek. Łan jeszcze bardziej pożółkły oraz na liściach pojawiają sie plamki świadczące o infekcji jakiegoś grzyba.

 

http://www.agrofoto.pl/produkcja-roslinna/soja-odchwaszczanie-w-doswiadczeniach,58178.html

Tutaj artykuł odnośnie Avatara  który stosowałem aczkolwiek ja stosowałem w dawce 1lha i u mnie w miejscach gdzie na uwrociach nałożył się oprysk na siebie rośliny zostały znacznie zahamowane(to samo zaobserwowałem w grochu).

post-16218-0-73018700-1434972044_thumb.jpg

post-16218-0-76509300-1434972089_thumb.jpg

post-16218-0-05033400-1434972271_thumb.jpg

post-16218-0-01366900-1434972310_thumb.jpg

post-16218-0-60292100-1434972461_thumb.jpg

post-16218-0-39253600-1434972558_thumb.jpg

post-16218-0-26870100-1434972613_thumb.jpg

post-16218-0-59577100-1434972656_thumb.jpg

post-16218-0-03899200-1434972700_thumb.jpg

Edytowano przez tomaszek767

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pstaszek    136

Dzięki za zdjęcia tomaszek767

Widać różnice pomiędzy danymi doświadczeniami, czyli warto robić sobie takie porównania, aby na przyszłość wiedzieć, co zastosować

Ja na pewno w przyszłym roku zastosuję Tebukonazol

A co do brodawek to żeby ich nie poobrywać to jak wykopujesz korzenie to z całą bryłą ziemi a następnie włóż to do wiadra z wodą i odczekaj chwile, aby ziemia dobrze namokła i wtedy delikatnie poruszaj roślinami soi, aby pozbyć się ziemi

W taki sposób prawie w ogóle brodawki się nie obrywają

Widzę ze u ciebie z brodawkami podobnie jak u wszystkich, którzy sieja soję po raz pierwszy na danym polu

Czyli tak jak i u mnie na polach, których soja jest po raz pierwszy

Jeszcze raz dzięki za to ze chciało ci się pochodzić po polu i porobić zdjęcia to na pewno nam da do myślenia

I niestety, ale trzeba będzie chronić soję przed chorobami

Odżywki też dają kopa, ale pytanie jak będzie przy zbiorze czy to nie wydłuży wegetacji soi?

Ale to się okaże dopiero przed zbiorem

Jeszcze raz dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszek767    1

Generalnie tak jak napisałeś widać różnicę a zobaczymy czy widać będzie w plonie. Planuje zastosować jeszcze jeden zabieg przed żniwami kiedy jeszcze będę mieć chwile czasu i podam wtedy jeszcze raz 1l/ha bortrac+ Plonvit motylkowe 2l/ha+ 1 Fandango 1l/ha. Co do brodawek masz racje aczkolwiek mimo to widzę różnice tam gdzie stosowałem mikro a gdzie nie. Ciekaw jestem czy na polach gdzie był groch uprawiany( wiem że to inny szczep bakterii) ale mimo to czy rośliny soi mają więcej brodawek. I jeszcze co zaobserwowałem część z odżywkami się rozkrzewiła natomiast tam gdzie nie stosowałem są pojedyncze rośliny. Ciekaw jestem jak wyjdzie plonowanie bo do tej uprawiałem sporo grochu ale widząc ile w tym roku jest go zasiane w Polsce bedę chyba musiał zrezygnować bo cena pewnie nie bedzie rewelacyjna.Tylko nie wiem czy to przez odżywki czy przez tebukonazol (może działa podobnie jak w rzepaku). A tak troche w innym temacie zaobserwowałem ze po zastosowaniu plonvitu motylkowe na grochu spowodowało dość sporo przyrost plonu bo w granicach 500kg/ha nasion ( 2 lub 3 zabiegi po 2l/ha) jak i również wykształca znacznie więcej brodawek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pstaszek    136

To, co piszesz ma sens i jest ciekawym doświadczeniem

 

Jestem sam ciekaw czy ta część uprawy, na której prowadziłeś zabiegi da ci znacząco większy plon

 

Wstawiam też zdjęcia z dzisiejszego obchodu po mojej soi

 

Na soi, która siana była na polu gdzie była już soja brodawek nie brakuje sami zobaczcie

 

 

 

A na polach gdzie soja po raz pierwszy brodawek bardzo mało, ale ważne ze są, bo to spowoduje zaszczepienie gleby i następny zasiew na tych polach będzie już całkowicie inaczej wyglądał, czyli brodawek będzie dużo więcej

 

 

Amandine

 

 

 

A wniosek z tego taki, aby się nie przejmować w pierwszym roku brodawkami ważne żeby soja miała, choć trochę brodawek a to będzie procentować w następnych latach

Edytowano przez pstaszek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszek767    1

pstaszek

 

A czy próbowałeś obsiewać własnymi nasionami i szczepić bakteriami oraz dawać jakąś zaprawę czy wszystko kwalifikat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pstaszek    136

Na razie wszystko kwalifikat może w przyszłości zacznę siać swój materiał jak znajdę odpowiednią odmianę, czyli mocno krzewiącą się

 

Na razie też nie stosuje żadnych zapraw ani odzywek czy też ochrony przeciw grzybowej po prostu na razie uprawa całkowicie ekstensywna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JacoVR6    1

witam dawno mnie sie nie udzielałem ale teraz mogę podzielić sie z moimi doswiadczeniami Butoxsone w tych dawkach co stosowałem 150ml i 100ml na 10l wody jest dla soi za silny co nieco w tych miejscach odbija . 

kolejne było z chwastoksem exstr 100ml na 10l wody dobrze pali chwasty ale i soja też została porzodnie przychamowana w rozwoju .

 

15 czerwca kolejna próba Basagram 50ml + 8ml chwastoksu exstra na 10l wody i po 3 dniach chwasty znacznie przychamowane ( przytulia ,ostrożeń , skrzyp polny, tobołki)a soja jak by nie naruszona.

 

Więc 18czerwca  rozrobiłem oprysk na cała działke 0,5ha czyli 0,5l Basagramu + 100ml chwastoksu + adiuwant na 120l wody

no i soja po 3 godzinach się pochyliła jak kłos dojrzałej przenicy, chwasty również( przytulia ,ostrożeń , skrzyp polny, tobołki)

A 20 czerwca poleciałem Asah+odrzywka + 150l wody aby ją ratować i 22 czerwca mozna zaówazyć jak by się podnosiła .

 

Podejżewam że próba wykonana opryskiwaczem plecakowym był wykonana w miejszej fazie rozwojowej i dla tego soja przeżyła  a ciagnikowym było conajmiej ok 10cm wysza i dlatego tak się skuliła. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JacoVR6    1

witam dawno mnie sie nie udzielałem ale teraz mogę podzielić sie z moimi doswiadczeniami Butoxsone w tych dawkach co stosowałem 150ml i 100ml na 10l wody jest dla soi za silny co nieco w tych miejscach odbija . 

kolejne było z chwastoksem exstr 100ml na 10l wody dobrze pali chwasty ale i soja też została porzodnie przychamowana w rozwoju .

 

15 czerwca kolejna próba Basagram 50ml + 8ml chwastoksu exstra na 10l wody i po 3 dniach chwasty znacznie przychamowane ( przytulia ,ostrożeń , skrzyp polny, tobołki)a soja jak by nie naruszona.

 

Więc 18czerwca  rozrobiłem oprysk na cała działke 0,5ha czyli 0,5l Basagramu + 100ml chwastoksu + adiuwant na 120l wody

no i soja po 3 godzinach się pochyliła jak kłos dojrzałej przenicy, chwasty również( przytulia ,ostrożeń , skrzyp polny, tobołki)

A 20 czerwca poleciałem Asah+odrzywka + 150l wody aby ją ratować i 22 czerwca mozna zaówazyć jak by się podnosiła .

 

Podejżewam że próba wykonana opryskiwaczem plecakowym był wykonana w miejszej fazie rozwojowej i dla tego soja przeżyła  a ciagnikowym było conajmiej ok 10cm wysza i dlatego tak się skuliła. 

 

zdjencia 2 dni po zastosowaniu asahi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JacoVR6    1

witam dawno mnie sie nie udzielałem ale teraz mogę podzielić sie z moimi doswiadczeniami Butoxsone w tych dawkach co stosowałem 150ml i 100ml na 10l wody jest dla soi za silny co nieco w tych miejscach odbija . 

kolejne było z chwastoksem exstr 100ml na 10l wody dobrze pali chwasty ale i soja też została porzodnie przychamowana w rozwoju .

 

15 czerwca kolejna próba Basagram 50ml + 8ml chwastoksu exstra na 10l wody i po 3 dniach chwasty znacznie przychamowane ( przytulia ,ostrożeń , skrzyp polny, tobołki)a soja jak by nie naruszona.

 

Więc 18czerwca  rozrobiłem oprysk na cała działke 0,5ha czyli 0,5l Basagramu + 100ml chwastoksu + adiuwant na 120l wody

no i soja po 3 godzinach się pochyliła jak kłos dojrzałej przenicy, chwasty również( przytulia ,ostrożeń , skrzyp polny, tobołki)

A 20 czerwca poleciałem Asah+odrzywka + 150l wody aby ją ratować i 22 czerwca mozna zaówazyć jak by się podnosiła .

 

Podejżewam że próba wykonana opryskiwaczem plecakowym był wykonana w miejszej fazie rozwojowej i dla tego soja przeżyła  a ciagnikowym było conajmiej ok 10cm wysza i dlatego tak się skuliła. 

 

zdjencia 2 dni po zastosowaniu asahi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JacoVR6    1

witam dawno mnie sie nie udzielałem ale teraz mogę podzielić sie z moimi doswiadczeniami Butoxsone w tych dawkach co stosowałem 150ml i 100ml na 10l wody jest dla soi za silny co nieco w tych miejscach odbija . 

kolejne było z chwastoksem exstr 100ml na 10l wody dobrze pali chwasty ale i soja też została porzodnie przychamowana w rozwoju .

 

15 czerwca kolejna próba Basagram 50ml + 8ml chwastoksu exstra na 10l wody i po 3 dniach chwasty znacznie przychamowane ( przytulia ,ostrożeń , skrzyp polny, tobołki)a soja jak by nie naruszona.

 

Więc 18czerwca  rozrobiłem oprysk na cała działke 0,5ha czyli 0,5l Basagramu + 100ml chwastoksu + adiuwant na 120l wody

no i soja po 3 godzinach się pochyliła jak kłos dojrzałej przenicy, chwasty również( przytulia ,ostrożeń , skrzyp polny, tobołki)

A 20 czerwca poleciałem Asah+odrzywka + 150l wody aby ją ratować i 22 czerwca mozna zaówazyć jak by się podnosiła .

 

Podejżewam że próba wykonana opryskiwaczem plecakowym był wykonana w miejszej fazie rozwojowej i dla tego soja przeżyła  a ciagnikowym było conajmiej ok 10cm wysza i dlatego tak się skuliła. 

 

zdjencia 2 dni po zastosowaniu asahi

post-65912-0-65884500-1435012814_thumb.jpg

post-65912-0-90337600-1435013025_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JacoVR6    1

witam dawno mnie sie nie udzielałem ale teraz mogę podzielić sie z moimi doswiadczeniami Butoxsone w tych dawkach co stosowałem 150ml i 100ml na 10l wody jest dla soi za silny co nieco w tych miejscach odbija . 

kolejne było z chwastoksem exstr 100ml na 10l wody dobrze pali chwasty ale i soja też została porzodnie przychamowana w rozwoju .

 

15 czerwca kolejna próba Basagram 50ml + 8ml chwastoksu exstra na 10l wody i po 3 dniach chwasty znacznie przychamowane ( przytulia ,ostrożeń , skrzyp polny, tobołki)a soja jak by nie naruszona.

 

Więc 18czerwca  rozrobiłem oprysk na cała działke 0,5ha czyli 0,5l Basagramu + 100ml chwastoksu + adiuwant na 120l wody

no i soja po 3 godzinach się pochyliła jak kłos dojrzałej przenicy, chwasty również( przytulia ,ostrożeń , skrzyp polny, tobołki)

A 20 czerwca poleciałem Asah+odrzywka + 150l wody aby ją ratować i 22 czerwca mozna zaówazyć jak by się podnosiła .

 

Podejżewam że próba wykonana opryskiwaczem plecakowym był wykonana w miejszej fazie rozwojowej i dla tego soja przeżyła  a ciagnikowym było conajmiej ok 10cm wysza i dlatego tak się skuliła. 

 

zdjencia 2 dni po zastosowaniu asahi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JacoVR6    1

witam dawno mnie sie nie udzielałem ale teraz mogę podzielić sie z moimi doswiadczeniami Butoxsone w tych dawkach co stosowałem 150ml i 100ml na 10l wody jest dla soi za silny co nieco w tych miejscach odbija . 

kolejne było z chwastoksem exstr 100ml na 10l wody dobrze pali chwasty ale i soja też została porzodnie przychamowana w rozwoju .

 

15 czerwca kolejna próba Basagram 50ml + 8ml chwastoksu exstra na 10l wody i po 3 dniach chwasty znacznie przychamowane ( przytulia ,ostrożeń , skrzyp polny, tobołki)a soja jak by nie naruszona.

 

Więc 18czerwca  rozrobiłem oprysk na cała działke 0,5ha czyli 0,5l Basagramu + 100ml chwastoksu + adiuwant na 120l wody

no i soja po 3 godzinach się pochyliła jak kłos dojrzałej przenicy, chwasty również( przytulia ,ostrożeń , skrzyp polny, tobołki)

A 20 czerwca poleciałem Asah+odrzywka + 150l wody aby ją ratować i 22 czerwca mozna zaówazyć jak by się podnosiła .

 

Podejżewam że próba wykonana opryskiwaczem plecakowym był wykonana w miejszej fazie rozwojowej i dla tego soja przeżyła  a ciagnikowym było conajmiej ok 10cm wysza i dlatego tak się skuliła. 

 

zdjencia 2 dni po zastosowaniu asahi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JacoVR6    1

witam dawno mnie sie nie udzielałem ale teraz mogę podzielić sie z moimi doswiadczeniami Butoxsone w tych dawkach co stosowałem 150ml i 100ml na 10l wody jest dla soi za silny co nieco w tych miejscach odbija . 

kolejne było z chwastoksem exstr 100ml na 10l wody dobrze pali chwasty ale i soja też została porzodnie przychamowana w rozwoju .

 

15 czerwca kolejna próba Basagram 50ml + 8ml chwastoksu exstra na 10l wody i po 3 dniach chwasty znacznie przychamowane ( przytulia ,ostrożeń , skrzyp polny, tobołki)a soja jak by nie naruszona.

 

Więc 18czerwca  rozrobiłem oprysk na cała działke 0,5ha czyli 0,5l Basagramu + 100ml chwastoksu + adiuwant na 120l wody

no i soja po 3 godzinach się pochyliła jak kłos dojrzałej przenicy, chwasty również( przytulia ,ostrożeń , skrzyp polny, tobołki)

A 20 czerwca poleciałem Asah+odrzywka + 150l wody aby ją ratować i 22 czerwca mozna zaówazyć jak by się podnosiła .

 

Podejżewam że próba wykonana opryskiwaczem plecakowym był wykonana w miejszej fazie rozwojowej i dla tego soja przeżyła  a ciagnikowym było conajmiej ok 10cm wysza i dlatego tak się skuliła. 

 

zdjencia 2 dni po zastosowaniu asahi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JacoVR6    1

witam dawno mnie sie nie udzielałem ale teraz mogę podzielić sie z moimi doswiadczeniami Butoxsone w tych dawkach co stosowałem 150ml i 100ml na 10l wody jest dla soi za silny co nieco w tych miejscach odbija . 

kolejne było z chwastoksem exstr 100ml na 10l wody dobrze pali chwasty ale i soja też została porzodnie przychamowana w rozwoju .

 

15 czerwca kolejna próba Basagram 50ml + 8ml chwastoksu exstra na 10l wody i po 3 dniach chwasty znacznie przychamowane ( przytulia ,ostrożeń , skrzyp polny, tobołki)a soja jak by nie naruszona.

 

Więc 18czerwca  rozrobiłem oprysk na cała działke 0,5ha czyli 0,5l Basagramu + 100ml chwastoksu + adiuwant na 120l wody

no i soja po 3 godzinach się pochyliła jak kłos dojrzałej przenicy, chwasty również( przytulia ,ostrożeń , skrzyp polny, tobołki)

A 20 czerwca poleciałem Asah+odrzywka + 150l wody aby ją ratować i 22 czerwca mozna zaówazyć jak by się podnosiła .

 

Podejżewam że próba wykonana opryskiwaczem plecakowym był wykonana w miejszej fazie rozwojowej i dla tego soja przeżyła  a ciagnikowym było conajmiej ok 10cm wysza i dlatego tak się skuliła. 

 

zdjencia 2 dni po zastosowaniu asahi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez agrofoto



       
       
       
       
      Szanowni Państwo,
       
      proponujemy niecodzienny sposób zdobywania wiedzy. Portal AgroFoto.pl wspólnie z firmą BASF zaprasza na pierwszą w polskim Internecie rolniczym wirtualną prezentację na żywo dostępną on-line. Ty zasiądziesz wygodnie z kawą bądź herbatą przed swoim komputerem a informacje, wiedza i praktyczne wskazówki przyjdą same wprost do Ciebie. Teraz wystarczy tylko wejść na stronę
       
      https://agrofoto.cli...k_skracac_zboza
       
      i wziąć udział w prezentacji na temat prawidłowego stosowania regulatorów wzrostu w zbożach. Pytanie "czy skracać zboża?" jest z pozoru proste. Dziś wszyscy raczej odpowiadamy, TAK. Zrobić jeden zabieg, czy dwa i od czego to zależy? Tu odpowiedź już nie jest tak oczywista. Stosowanie regulatorów wzrostu jest tylko jednym z elementów całej technologii, czy można skracać lepiej? Pewnie tak, każdy ma swoje wypracowane metody, czy można je poprawić? Z całą pewnością dowiedzą się Państwo czegoś ciekawego, co pozwoli skracać lepiej. Będą pytania, my odpowiemy.
       
      21 lutego o godzinie 19 wejdź do „pokoju konferencyjnego” AgroFoto.pl i bądź z nami.
       
      https://agrofoto.cli...k_skracac_zboza
       
      Do zobaczenia i usłyszenia*!
       
      Zespół AgroFoto.pl & BASF
       
      *Pamiętaj, aby sprawdzić czy działa Ci dźwięk w komputerze
       
      Co potrzebuję, żeby przystąpić do prezentacji online?
       
      W prezentacji można uczestniczyć podłączając się z dowolnego miejsca z dostępem szerokopasmowym do Internetu.
       
      Aby w pełni uczestniczyć w szkoleniu potrzebujesz:
      - przeglądarkę internetową z zainstalowanym Flash Playerem 10 (lub wyższym),
      - słuchawki lub głośniki, aby słyszeć naszego prezentera,
      - dostęp do Internetu (minimalna przepustowość łącza 512Kb/s).
       
      Połączenie z prezentacją odbywa się przez przeglądarkę internetową za pomocą platformy ClickWebinar, która działa poprawnie z popularnymi przeglądarkami takimi jak MSIE, Firefox, Chrome z zainstalowanym Flash Playerem 10 (lub wyższym).
       
      Jeżeli łączysz się z urządzenia mobilnego ściągnij aplikację dla iPada, iPhone, Androida i BlackBerry.
       
      Uwaga! Podczas pierwszego podłączania możesz przetestować swoje połączenie (aplikacja sprawdza czy użytkownik ma zainstalowane wszystkie niezbędne komponenty do prawidłowego działania).
       
      Szczegółowe informacje, w przypadku wystąpienia problemów z połączeniem znajdziesz - TUTAJ.
       
      Zapis prezentacji prowadzonej przez eksperta z firmy BASF- Pana Mariusza Michalskiego:
       
      http://www.youtube.com/watch?v=oYdMc5qWlvE
       
      http://www.youtube.com/watch?v=vblDFu8RTgQ
       
      http://www.youtube.com/watch?v=-Dro5xrxep4
       
      http://www.youtube.com/watch?v=zZe01iFrdQU
    • Przez Darkos
      Witam. Jestem w trakcie pisania pracy dyplomowej pt. "Wpływ Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 na rolnictwo w Polsce". W związku z tym bardzo proszę o wypełnienie ankiety. Informacje z niej uzyskane bardzo mi pomogą. Ankieta jest anonimowa. Jeśli ktoś będzie ją wypełniał w czyimś imieniu, np. taty lub mamy to proszę pamiętać, aby wstawiać ich dane tj. wiek, wykształcenie itp. Bardzo dziękuję za poświęcony czas i wypełnienie ankiety. Jeśli ktoś miałby możliwość to prosiłbym o przesyłanie ankiety do znajomych. Link do ankiety: https://docs.google.com/forms/d/1cSBTEl2wGzj-AvKmHrnjmGD7KYtKSNR4044wSnJ6jKc/viewform
    • Przez kozik91
      Ostatnio przeczytałem o cenach zbóż, i to jak wyglądamy na tle innych krajów UE.
      Powiem, że nie wyglądamy najgorzej do porównania za tonę pszenicy mamy 180 Euro a Niemcy mają 172, Słowacja 147 Euro za tonę, natomiast Wielka Brytania ma 266euro za tone. Nie mamy największych stawek ale też nie najmniejsze. Jak Wy oceniacie ten poziom?
    • Przez 3Perkins
      Witam wszystkich Agrofotowiczów jak w tytule chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z Was może zawierał taka umowę z AgroYoumis na reprodukcje nasion soi, a jeśli ktoś zawierał to jak wyglądało postępowanie po zawarciu umowy firmy i czy firma wywiązała się z danej umowy??
      Zamierzam zawrzeć taką umowę z AY i zapytac o wasze opinie na temat AgroYoumis
    • Przez michal_gabriel
      Witam, 
      Kto z was uprawiał soje w 2015 ? Jak się udała przy panującej suszy? Jaką mieliście odmianę ? Gdzie kupujecie materiał siewny ?
×