Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
DANIEL

cięgno od ciągnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Cięgno
DANIEL    1

cięgno strasznie ciężko chodziło więc wyczyściłem je dokładnie szczotką stalową, co dalej?Smarujecie czymś gwinty czy kręcicie póżniej na sucho (wtedy piszczy)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomb2    0

Daj taki smar grafitowy (czarny bardziej płynny niz maź) Ja posmarowałem i chodzi jak ta lala


Ciesz się każdą chwilą życia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maverickt4    4

jasne że bedzie osiadał, przecież kurz osiadzie nawet jak nie posmarujesz, więc nie wiem po co było to pytanie.

Ja też smaruje bardzo mało tak aby tylko nie piszczało i ładnie chodzi, ale trzeba od czasu do czsu przeczyścić.

Następnym razem spróbuje tak jak napisał UżytkownikNHTsa i popryska WD-40 i zobaczymy jak będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    681

do WD tez sie klei :(


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomb2    0

Mi w lambo tak się zapiekło cięgło że nie szło ani w ta ani w tą az musiałem palinikeim grzać i na gorąco dopiero odkręciłem ;/ I posmarowałem tym smarem grafitowym i chodzi jak trzeba


Ciesz się każdą chwilą życia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    3

Jak systematycznie będziesz smarował jakimkolwiek smarem to nigdy się nie zapiecze. A o kurz to się nie martw tam są dość duże luzy na gwintach i to im nie szkodzi. Tylko piasek może stanowić problem.


The Truth Is Out There

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam stosowania WD'ka, to jest raczej do odrdzewiania. Niby "konserwująco-smarujący", ale jak siądzie kurz, to szybciej się zaciera, niż ze smarem. Zatem smary panowie, grafitowego raczej szkoda, lepiej zwykły, np.: ŁT-43. Dobrze odczyścić gwint szczotką drucianą, potem umyć go w paliwie, albo rozpuszczalniku, osuszyć i posmarować. Oczywiście bez przesady. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorak    2

ilu z nas (jeśli nie wielu to przynajmniej ja :) ) po orce, zwłaszcza gdy było mokro miało na drugi dzień problem z łańcuchami w c-360 i pokrewnymi, problem z ich skręceniem po zaschnięciu błota. Chodzi mi o cięgła łańcuchowe te przy belce do zaczepiania maszyn. Ile razy miałem ten problem uuuu dużo ale podpatrzyłem u znajomego że ma naciągnięty pasek dętki rowerowej na tą część gdzie jest gwint i problem z głowy - lekko się skręca i rozkręca, zero blota, smar trzyma. Operacja na 20 minut roboty a korzyści baaaaardzo duże. Jak będę miał chwilke to zrobie fotki i podeśle - a może też tak macie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtii    5

w 5314 nie smaruje cięgieł i nic sie nie dzieje,ale w c 360 sa tak pordzewiałe ze chyba je wytne i kupie nowe,dobrze ze nie musze nim w polu robić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    60

Ja ciegno raz na kiedy czyszcze szczotka druciana, nie smaruje niczym bo tylko brud sie lepi i jest jeszcze wiekszy klopot ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wodzu    1

Ja w 360 wywaliłem cięgna, bo co troche w pole i problem był z nim... teraz mam łańcuchy, bo praktycznie do bron, kultywatora i transportu z belka nie są mi cięgna potrzebne.. znów w MF255 raz w roku olejem posmaruje cięgna i zawsze lekko sie kręcą nawet kiedy są w błocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    3

ja mam zaspawane cięgna-blachami plus smarowniczki aby ładować do środka smar...a zewnetrzne gwiny to szczotka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    10

WD-40 penetrator jesli się zapomni, ale ogólnie po sezonie w przepalonu olej, a w sezonie jak sie uzywa to nie ma prawa zardzewiec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    55
w 5314 nie smaruje cięgieł i nic sie nie dzieje,ale w c 360 sa tak pordzewiałe ze chyba je wytne i kupie nowe,dobrze ze nie musze nim w polu robić

 

W 4514 też nie mam problemów, chociaż ostatnio zauważyłem pojawiającą się rdzę i trochę cieżej sie kręcą :rolleyes:.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1863

Ja zimą wszystkie cięgła rozkręcam czyszczę i smaruję "towotem" przez cały sezon nie ma problemu a jeśli zbierze się warstwa kurzu to szmata i olej na gwint - jest ok. :)

Dziwi mnie jak możecie nie smarować-nie dbać o takie podzespoły w nowszych ciągnikach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

Bo nie każdy ma czas siedzieć i sobie cięgna czyścić... podoba mi się ten pomysł z dętką od roweru muszę go przetestować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daweed    0

Dętka na cięgna fajna sprawa pasuje od WSK-I. Ale jak ci się dostanie tam piachu i wilgoci to prawie to samo to jak bez dętki... miałem i zrezygnowałem. Teraz jak mi się zabrudza to myje KARCHERem i po wyschnięciu psikam WD-40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Ja nic z tym ei kombinuje. Jak się zabrudzi a muszę przekręcić i ręką nie idzie to używam bolca z zaczepu i przeważeni po kilku uderzeniach jest wszystko ok. Zresztą mało kiedy tego używam. Chyba tylko do pługa, kosiarki i sieczkarni. Reszty nie skręcam. Czasem rozkręcam np przy agregacie.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamis    0

Ja mam założone w środek śruby rzymskiej kawałek kawałek rurki plastikowej wypełnionej smarem. Dętka od roweru też dobry pomysł tylko guma od smaru szybko pęka i się rozpada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    82

Mi wieszaki rdza przyłapała, a dokładniej gwinty. Próbowałem porządnym kluczem do rur odkręcić ale nie idzie. Mam możliwość na praktykach w szkole nagrzać tą część wieszaka palnikiem acetylenowym, tylko tu moje pytanie, czy po podgrzaniu metal nie straci swoich właściwości, czy nie osłabię twardości gwintów ?

Proszę o szybką odpowiedź bo jak coś to w środę wezmę do nagrzania wink.gif


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez michal_xs
      Witam podpowie ktos jak wymienić linki w wycinaku kiszonek fella tu 170? Chodzi mi bardziej o to jak odkrecic linke od tej calej prowadnicy co sa noże?
    • Przez m4t3usz4
      Witam!
      Czy ktoś z Was słyszał kiedykolwiek lub miał doświadczenie z separatorami zbożowymi typu SAD lub ALS? Zastanawiam się nad kupnem takiej maszyny i interesuje mnie czy rzeczywiście spełnia to swoją rolę tak, jak podają sprzedawcy.
      Jeśli coś wiecie w temacie - proszę o pomoc.

      Poniżej zdjęcia przykładowych separatorów tego typu
       


    • Przez ursusowski289
      Witam kolegów, może pisze to na nie właściwym forum ale pomyślałem że wiele rolników ma w szopie jakąś starą wsk-e lub części do niej i może chcieliby to sprzedać, ja za rozsądną cenę chętnie kupiłbym jakąś wsk-e ( nie musi posiadać rejestracji) lub jakieś części do niej.
      Zainteresowanych zapraszam do prywatnych wiadomości.
       
    • Przez ŻBKIU1999
      czemu gdy przekręcę kluczyk to nie piszczy. co może być przyczyną nie działającego   zegara od poziomu paliwa . czy  ktoś wie gdzie znajduje  cie czujnik od przeciążenia? 
      Z góry dzięki. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.