deutzdx605

Deutz Fahr DX 6.05 problem z odpalaniem

Polecane posty

deutzdx605    57

Witam

Odkąd temperatura spadła poniżej zera mam problem z odpaleniem mojego Deutza DX6.05. Przy -5 musi pokręcić jakieś 20 sekund, puszcza biały dym i jakoś załapie a przy większych mrozach kręci czasami aż akumulator padnie i nie odpali. Dobrałem się do świecy płomieniowej, grzeje elegancko, elektrozawór otwiera się i zamyka a w układzie ciągle brakuje ciśnienia, jak go odpowietrze i zrobie ciśnienie kręcąc silnikiem "bez gazu" to czasami po podgrzaniu świecy pojawi się ogień i wtedy odpali praktycznie od strzała. Macie jakiś pomysł w czym jest problem że układ gubi ciśnienie? jakiś zawór zwrotny? pompa paliwowa siada? i co jest że wgl przy nizszych temperaturach tak ciężko pali?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deutzdx605    57

nie mam pojecia, a jakieś inne objawy? jak ciepło pali od strzala, nie dymi, olej to jedynie w niewielkich ilościach od wymiany do wymiany bierze, moc ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertkujawy    67

Zacznij od początku .Kąt wtrysku Jeśli na ciepło pali to znaczy że ciśnienia na pompie nie gubi Później ciśnienie na tłokach i przy okazji czy ftryski nie leją

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Najniższym kosztem załóż zaworek zwrotny i zobacz czy coś się zmieni i oczywiście sprawdź filtr paliwa.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Ten silnik jak cały sprawny to pali bez niczego do -30.
Jak dymi na biało to dostaje paliwo ale go nie spała.
Podaj obroty silnika na rozruszniku. Do tego kompresja, chociaż te silnik zapalają przy sprawnym układzie wtryskowym i braku kompresji do -15. Do tego pompa wtryskowa, masz zegar wtrysku? Wtryskiwacze, kont wtrysku. I sam układ paliwowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
    • Przez jakn
      Jaki ciągnik  wybrać john deere 6610 czy deutz fahr agrotron 120 chce wiedzieć jak jest z elektroniką czy drogie część  jak jest z skrzynią biegów ,  czy spalanie 
    • Przez Kacpeer123
      Witam. Od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem ciągnika deutz fahr agrotron 6.05 i chciałbym wiedzieć jakie są opinie na jego temat,  co psuje się najczęściej i jak jest z częściami. Z góry dziękuję za odpowiedź. 
       
    • Przez Michał6180
      Witam zastawiam się na zakupem kosiarki dyskowej deutz fahr na centralnym zawieszeniu powyżej 2010 roku mam już jedną na oku i chciałbym się zapytać czym się różnią dyski tnące na 3 nozyki od tych na 2 wady i zalety za wszelkie odp bardzo szokuje 
    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj