Polecane posty

Balzak    6

chce kupić zetora proxime 8441 co sadziecei o tym ciągniku, pomocy bo nic kompletne o nim nie wiem


<p>Doradca Żywieniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Jeżeli nie wiesz to dlaczego chcesz kupować ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    6

podstawowo paramery to znam tylko chce przeczytac opinie innych na ten tematco sądzo o tym ciągniku


<p>Doradca Żywieniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz14    1

ile kosztuje zetor proxima plus brutto pytam bo nie wiem dlaczego zetor nie odpisuje na moje maile??? pdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
versus    27

Proxima jest dość awayjna. Bardzo szubko nawalają różnego rodzaju czujniki itp, sporo spala. Ja bym radził dołożyć i wziąć forterre 8641, lub bliżej przyjrzeć się proximie plus 8541

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

proxima plus 8541 ma kosztowac 151 tys brutto cena z rpt ma jednostopniowy wzmacniacz momentu obrotowego rewers mechaniczny predkosc max 30 km/h tuz 4.1 t 16 biegow wprzod i w tyl moim zdaniem jak na zetora to za drogo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

uważaszzePROXIMA pali dużo a FORTERA mniej przecież to ten sam silnik a masa większa i skrzynia biegów bardziej rozbudowana i hydraulika wydajniejsza to zmniejsza apetyt na paliwo???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makowiaczek    27
proxima plus 8541 ma kosztowac 151 tys brutto cena z rpt ma jednostopniowy wzmacniacz momentu obrotowego rewers mechaniczny predkosc max 30 km/h tuz 4.1 t 16 biegow wprzod i w tyl moim zdaniem jak na zetora to za drogo

na agro-premierach rozmawiałem z dilerem m.in. zetora i mówił że proxima plus 8541 ma kosztować 123 lub 125 tys nie pamiętam dokładnie (ten rewers przy kierownicy beznadziejny już lepszy ten przy siedzeniu)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz14    1
Proxima jest dość awayjna. Bardzo szubko nawalają różnego rodzaju czujniki itp, sporo spala. Ja bym radził dołożyć i wziąć forterre 8641, lub bliżej przyjrzeć się proximie plus 8541

.....właśnie o proxime plus mi chodzi....czytałem że jest dużo lepsza od zwykłej np szybko sprzegi CBM,przedni zaczep,wzmacniacz momentu obrotowego itd. a co do spalania to myśle że spali tylko trochę więcej niż konkurencja...... a ze wszystkich marek po rozsądnej cenie to to wg mnie zetor jest naj mniej awaryjny co wybacza jego wady. mam już 5245 i złego słowa nie powiem.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil18fmr    89

Dzisiaj się wozilem nóweczką proximą 8441 :rolleyes:

za***isty sprzęt. może trochę mniejszy niz mówj 1014, ale komfort w kabinie o niebo leppszy. skrzynia 40 km/h, rewers (opcja), 6 biegów, tylko wzmacniacza momentu chyba brak :(.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siemion    0

W końcu marca mój brat ma stać sie właścicielem tejże Proximy 8441

słyszałem wiele o awaryjności czujników i innych awariach

czy w tej sprawie mają coś do powiedzenia najświeższi nabywcy zetora?

za wszelkie info i dobre rady będę wdzieczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radson    5

ja mam zetora proxime8441 i denerwuje mnie mały skręt i brak zaczepu w obciaznikach z przodu nam jedyna rzecz jaka nawaliła to czujnik od paliwa ogólnie to ciagnik jak dla mnie bardzo dobry sprzęt polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    29

proxima 82km kosztuje 91 tys zł

proxima+ 82km kosztuje 101 tys zł

forterra 82km kosztuje 108 tys zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Jakie opinie? Zwrotny, szybki, zaskoczony jestem spalaniem spodziewałem się więcej, bo wszyscy mnie straszyli, a to jak zwykle stereotyp wychodzi na to, troszkę za głośny, ale jest i tak chyba ciszej jak w NH czy Casie na moje ucho, o duży feler że strasznie skacze na dołach, ale to chyba moja wina bo na przodzie mam 400kg obciążników, a na tyle tylko po dwa talerze na koło czyli 150kg. myślę , że trzeba będzie jeździć z bakiem zalanym po korek to powinno mniej skakać chyba..... albo deko spuścić powietrze. Wkurza mnie jeszcze ta wajcha od gaszenia i ciężko chodzący drążek zmiany biegów, tutaj NH tdd czy jego pokrewne bije go na głowę, ale może się wyrobi. No i co jeszcze, fotel pasażera zabiera za dużo miejsca i ciężej wchodzić, wajcha reduktora biegów gniecie w łydkę, będe musiał ja jakoś przekonstruowac....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Nic na to skakanie nie poradzisz (najwyżej z przodu zmniejsz minimalnie ciśnienie, lub zdejmij kilka walizek) po 100mtg nie będziesz miał problemu ze skakaniem, gumy muszą się troche przyjeździć i się ułożyć, bo puki świerze to skaczą jak piłki he he

ps. odpisz pw ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Hm ... ciekawe jak z tym przejeżdżeniem.... bo jak jadę to nawet momentami przechodzi od opon przez traktor takie drżenie jakby gumy wpadały w swoisty rezonans, no wk.... mnie to..... <_< Kurcze Forterry chyba mniej skaczą a bynajmniej ta co nią jeździłem, a myślałem że Proxim to nie dotyczy, bo kolegi nie skacze ale to chyba dlatego że nie ma obciążników z przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8

spuscic powietrze i gra... My mielismy nawalone po 2,5 atm... Tym sie nie dało jechać...


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

@Włodiw ten rezonans minie po 100-200mtg zobaczysz miałem to samo, jak zmniejszysz ciśnienie może być jeszcze większy ten rezonans opony muszą sie ułożyć i tyle, sprawdz ciśnienie żeby było tak 1,3-1,5mpa i gitara <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj