Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
anen

Konkurs - Urządzenie - Pomoc

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Konkurs
anen    0

Witam

Jestem studentem III roku Uniwersytyteu Przyrodniczego w Poznaniu.

Moj profil studiów to Technika Rolnicza i Leśna - Informatyzacja.

Startuje w konkursie ImaginCup ( informatyczny dla studentow ). W zeszłym roku udało mi się dostać do 30 światowej z pomysłem. W tym roku chce jeszcze lepiej wypaść, stowrzyłem zespół ludzi którzy mają doświadczenie ale zero wiedzy z dziedziny rolnictwa Stąd zostałęm ich szefem - co nie jest takie łatwe.

W tym roku temat konkursu jest Wyobraz sobie świat gdzie rozwiazywane są najcieższe problemy - wybrałem głód na swiecie ( kraje 3 świata )

System/Pomysł polega na zintergrowaniu 3 osób - Rolnika Usługodawcy i Sprzedawcy do aplikacji komputerowej. Ale co najważniejsze chce stworzyć urządzenie które zapewne każdemu z Nas by się przydało do mierzenia warunków gleby i wskazywaniu kiedy należy jakie narzędzia użyć, czy pryskać jakimś herbicydem, czy azot czy wapno itd.

Czego oczekuje:

- Sprecyzować czego potrzebujecie w waszej codziennej pracy od maszyny urządzenia które by dawało dane ( jakie - proszę o dokładny opis ), sterowane by to było za pomocą zdalnego systemu i satelity.

- Problemy których doświadczacie z urządzeniami mierniczymi

- Problemy w obsłudze programów ( gdzie i jakie )

- Problem trafności z progrnozami

- Jak miałby wygladać system ( jakie ikonki, jakie funckje )

Co oferuje :

System który z checią udostpenie za free do przetestoswania oraz jeżeli będzie na tyle biznesowo dobry - sprzedania go po dużych zniżkach.

Ktoś powiedział że tylko Polibuda umie tworzyć programy - bo oni się tego uczą. Powiem że zależy zawsze od zangażowania - a u nas go nie brakuje.

Nie podam więcej informacji -pomysł to pomysł.

Liczę na pomoc. Chętnie przyjmie współprace poprzez GG bądz e-mail.

Czekam na pomoc

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto