Skocz do zawartości
szczygel18

Podnośnik sam podnosi do góry przy 82 SA

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
szczygel18    1

Witam mam problem z podnośnikiem przy pronarze 82sa mianowicie gdy podniosę na żedzie do góry podnośnik nieraz wariuje.

na żedzie podnoszę na wysokości transportową i po krótkiej chwili podnośnik sam podnoś maszynę wyżej, Gdy ciągnik poniesie do góry nie można go ręcznie opuścić trzeba udeżyci w ruchomy grzybek znajdujący sie na rozdzielaczu(mysi le że to jakiś zawór) z tyłu po środku szerokości ciągnika. Miał kiedyś ktoś podobny problem jak go rozwiązać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenit    0

U mnie w Belarusie gdy jeszcze olej nie jest dobrze rozgrzany to też podnośnik podnosi się do góry. Ale gdy jest podpięta jakaś maszyna do nie powinien drgnąć :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wolf19   
Gość wolf19

opuszczac to mi ise jeszcze zdazyló ale zeby podnośił ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marcin974    25

A jak działa Ci to poziomowanie (chodzi mi mi o te drugą dzwignię)

A spręzyna Ci pękła? jak nie ma luzów tej przystawki co Śruba rzymska jest podpięta?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczygel18    1

Wszystko jest sprawne. Sytyłacjia jest taka podnoszę pług żeby dokonać nawrotu zwiększę obroty i pług podnosi sie do góry na taka wysokości że manualnie nie pod nius by tak wysoko no i jedyny sposób opuszczenia jest uderzenie w grzybek od rozdzielacza ta jak wyżej napisałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronarek82a    1

A umnie jest problem też z podnośnikiem. Powoli podnosi.. i bardzo musze mocno walić rączka tą od podnośnika, aż osłona juz pękła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DOMINKUS    0

przyczyna tkwi jak juz kotos wspomiał w sprężynie jest ona własnie pod tym grzybkiem co go wduszasz załoz zacisk na węże odkrec pare srubek wyciagnij wyczysc zaworki bo moze jakis opiłek blokowac i przy okazji sprawdz sprezynke troszke ja wydłuż i bedzie git

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczygel18    1

A co trzeba odkręcić by się dostać obawiam się żebym za dużo nie rozebrał szczerze to nie miałem bardzo czasu się za to zabrać ale pewnie niebawem trzeba będzie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Cheesburger
      Co ile smarujecie krzyzaki wału przedniego napędu?
      Wystarczy tam wkrecic kalamitke czy cos trzeba jeszcze?
       
      Pytam ponieważ ostatnio po dłuzszym przestoju ten pierwszy od skrzyni biegów zaczął delikatnie piszczec podczas szybkiej jazdy. Polałem go olejem i pomogło ale wole cos bardziej zapobiegawczego zrobic jesli potrzeba.
    • Przez Rolnik551
      Witam wyrzuca mi bieg chodzi o tą dźwignię między nogami tzn. Reduktor 
      Co może być przyczyną jak naprawić? 
    • Przez Piotr0224
      Witam, mam mały problem z Pronarem 1025a otóż w tym roku przy bardzo lekkiej pracy przy przyczepie do małych kostek słomy zauważyłem że ciągnik łyknął dość sporo oleju w ciągu 2-3 dni pracy mógł łyknąć ok 2 litrów oleju, ciągnik pracował często na najniższych możliwie obrotach czyli ok 700/min, z odpowietrznika silnika (nie znam fachowej nazwy wąż wychodzący z nad głowicy silnika schodzący po lewej stronie bloku i kończy się w ramie)  wychodziło dość sporo białego dymu, co ciekawe przy cięższych pracach w uprawie brony, talerzówka gdzie chodzi już na normalnych obrotach i ma czasem ciężko oleju wziął mniejsze ilości przez dłuższy okres pracy, jednak ostatnio pokazuje lekki ciągły ciemny dymek (dawniej pokazywał gdy miał bardzo ciężko). Przy odpalaniu zimnego ciągnika z tłumika wychodzi bardzo duża ilość białego dymu a gdy się go troszkę przegazuje to po chwili ustaje.
      Dodam że temp silnika jest zbyt niska w lekkiej pracy pokazuje ok 60 przy ciężkiej nie dochodzi do 80. Wspomnę też że  z 3 lata temu trochę się grzał z powodu silnie zapchanej chłodnicy wodnej olejem i pyłem ale było pilnowane aby temp nie przekroczyła 100 stopni. Ciągnik ma moc, spalanie w normie, zalewany od nowego Turdusem.
      Co podejrzewacie pierścienie że bierze olej? Czy mają one wpływ na nizszą temp silnika? Biały dym przy odpalaniu (wtryski)? I czy kiedyś spotkaliście się że na niskich obrotach bierze olej a na wysokich mniej (turbina)?
    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam od pewnego czasu zastanawiam się co jest z tymi ruskimi silnikami d 243 (Pronar 82 SA) że gówno widzą a kopcą jak głupie . Mój nawet na pusto pod górkę niewielką z turem łc 1650 na pełnej czwórce po asfalcie kopci na czarno , podczas orki pod górę z 10 stopni - góra 13 w pługu 4x40 na 2 polowej z reduktorem puszcza taki dym że aż jest ciemno a w nocy to i widać ogień z tłumika na 5-10 cm , rozumiem że jest dość spore obciążenie i w instrukcji jest napisane 100-120 km ale dajcie spokój prosty ursus c 360-3P w pługu 2 skibowym na 3 szosowej dymka nie puści a nieraz jest tak że aż z obrotów spada . Ostatnio dość sporo jeździłem Pronarem (82 SA) w przyczepie autosance z 7 t jęczmienia i byle jaka górka i do 3 szosowej trzeba było redukować . 
      Dodam że mój egzemplarz ma ok. 3300 mtg .
    • Przez foka71
      Witam.Mam problem z moim Pronarem.Otóż pogasły mi wszystkie wskażniki i niektóre kontrolki na desce rozdzielczej,np. od ładowania.Bezpieczniki sprawdzałem,są o.k.Alternator niedawno mi wymieniał jeden mechanior,więc jakieś ładowanie jest,bo światła górne działają,tylko czasem jakoś przygasają.Czy to może być wina złego podłączenia alternatora,czy coś innego za to odpowiada?Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi.
×