Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
piotrjako

brak ładowania akumulatora MF 255

Polecane posty

piotrjako    4

mam problem nie mam ładowania akumulatora w MF 255. podczas nocnej orki zaczeło mi się świecić ładowanie akumulatora, poświeci troszkę z jakieś kilka minut a później gaśnie tak kilka razy<praca przy włączonych światłach i halogenach> po wyłączeniu ciągnika już się nie świeciła kontrolka od łądowania i padł akumulator. następnego dnia na tym akumulatorze odpaliłem ciągnik i popracowałem z 1,5 godziny na światłach i zaczeły gasnąć świata. wymieniłem akumulator i cięgle brak kontrolki od ładowania akumulatora.

jak sprawdzić czy alternator ładuje akumulator i co może być przyczyną??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    0

Alternator remontowałeś czy od nowości u nas w 3512 po 9latach padł kółko siadło i to było przyczyną czasem jakieś kable nie łączą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

Masz może taki przyzad do badania napięcia? Jeśli tak to sprawdz jaka moc ma akumulatora gdy ciągnik jest zgaszony a następnie uruchom go i sprawdzi na klemach czy wzrosło napięci, ale z tego co piszesz to padł alternator możliwe jest też że regulator napięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

odkręć kable od alternatora, przeczyść i popsikaj wd40, wymontuj kontrolkę ładowania i popsikaj ją oraz gniazdo w którym ona jest wd40. jeżeli po włączeniu ciągnika kontrolka świeci a po przegazowaniu silnika, żarówka gaśnie i już się nie zapala to znaczy że alternator ładuje

 

stawiam na nie łączącą kontrolkę ładowania

 

nie jest ważne ile świateł. grzałek itp włączysz, kontrolka i tak nie powinna świecić pomimo nawet bardzo dużego poboru prądu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrjako    4

dzięki wszystkim za pomoc już naprawione, czyściłem złącza i spr kontrolkę a winowajcą były szczotki a dokładnie jedna się wytarła, po wymianie szczotek <ciężki dostęp do nich i trzeba było kombinować> cena 5 zł komplet prawie nie trzeba robić przegazówki zeby kontrolka zgasała.

dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jamakazi    0

Witam

mam taki problem , że nie ładuje mi alternator ale nie włącza się też kontrolka.

mechanik na szybko mi powiedział że to coś jest źle połączone. mój ferdek jest z lat 80-tych i dopiero kilka lat ma elektrykę(chyba 8). czy może mi ktoś napisać co do czego powinno być połączone po kolei???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    1

Poszukaj instrukcji obsługi do mf 255, tam jest cała instalacja rozrysowana, tak na odległość jest ciężko powiedzieć. Na pewno dwa czerwone kable idą na złącze przykręcane nakrętką M6. To drugie jest od kontrolki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kinga1111
      kupiłem massey ferguson 294s na 3 biegu jest zbyt wolny może jest 4 bieg? prosiłbym o schemat biegów
    • Przez Paweł9042
      Jak wymontować lewą półoś?
    • Przez czapla112
      Witam. Czy ktoś mi powie który z tych ciągników jest "lepszy", na co zwrócić uwagę oglądając go u sprzedającego?
       
      MF 3060 - Używany, Rok prod 1995, Moc 86km, Silnik 4 cyl Półbiegi Rewers mechaniczny.
      I w sumie nie ma więcej informacji w ogłoszeniu. Po zdjęciach nie wiele widać bo czysty jak nowy.
       
      MF 1004 - Rok produkcji 1985, 6600 Motogodzin, silnik 4 Perkins bez turba, 3 biegi, 1 pół bieg mechaniczny, reduktor, skrzynia całkowicie mechaniczna, posiada tura, tuza, kabina ogrzewana, pneumatyka do przyczep, opony tył 80% przód 50%,stan bardzo dobry, świeżo sprowadzony z Niemiec
    • Przez mirek18
      Mam problem z moim MF-255, przy ściąganiu pokrywy regulatora pompy wyhaczyła się sprężyna główna regulatora i sprężyna biegu jałowego od dźwigni głównej regulatora, nie wiem na jaki otwór zamontować sprężyny w dźwigni głównej regulatora pompy. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?  Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez jaszczur2008
      Witam. 
      Mam problem z mf 3125 1991r. Polbiegi i przedni ogarniety.
      Mam pytanie odnosnie spalanie W komputerze. Pokazuje 0. Trzeba moze cos ustawic? Czy cos moze niedzislac.
      Wskaznik poziomu paliwa dziala.
       

×