Parich

Wybor burt do D47.

Polecane posty

Parich    0

Czy ktos kupil ktores z tych burt co o nich moze napisac? Jak z jakoscia wykonania jaka gr. blachy, czy sa dobrze spasowane, jakosc zabezpieczenia antykorozyjnego? Che kupic gotowe burty plus nadstawki.

 

 

burty

burty 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Kolego link "burty 2" nadstawki robione z profila 50*30*x.

 

Takie (burty 0,5+ nadstawki 0,3) koszt zrobienia (materiał (profil i blacha)+ robocizna, bez malowania zamki i zawiasy wykorzystane ze starych burt) tył burta jednolita 0,8 m, to koszty następujące:

 

profil 50*50*2 blacha #1 ok. 1600 zł.

profil 50*50*2 blacha #1,5 ok. 1700 zł.

profil 50*50*3 blacha #1 ok. 1800 zł.

profil 50*50*3 blacha #1,5 ok. 1900 zł.

 

W tym przypadku nadstawki jak i burty wykonane z takiego samego profilu, możliwość zrobienia nadstawki i burty z różnych rodzai profili.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Parich    0

Ty kolego robisz takie burty na zamowienie? Ile by kosztowaly takie burty :profil 50*50*3 blacha #1,5 ok. 1900 zł z pomalowaniem podkladem jakims "lepszym" i nawierzchniowa? i jakie koszty transportu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Kolego mogę zrobić ale transport nie wchodzi w grę. Robię mając przyczepę na warsztacie, wtedy nie ma problemów odnośnie spasowania zamków, zawias itp. Cena jest aktualna jeżeli ostatnio materiały nie poszły do góry ( ostatnie zmiany kursowe euro 2 tyg temu było takie ceny a dziś nie wiem bo nie miałem potrzeby się interesować cenami).


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wueska    1

mam problem bo dostałem przyczepę d47 do wyremontowania i komplet nowych burt do założenia i wymiary nie zgadzają sie z podłogą, borty są za długie , i będą stały na podłodze tylko wąską częścią a w większości będą stały na powietrzu , jak macie w swoich przyczepach bo mi sie wydaje że tak będzie nie bardzo dobrze i mam zamiar rozcinać bort i skracać je ale widziałem w innej d47 że burty nie stoją na podłodze i jest ok. jak powinno być podłoga ma wymiary 227x407 a burty są 223 i 410 długości, co radzicie bo ja zgłupiałem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Burty na podłodze powinny stać ok 2 - 3 cm.

Patrząc na wymiary przód i tył oraz boki po 2 cm powinny leżeć na podłodze.

Edytowano przez andrzej2110
cytowanie poprzedniego posta

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wueska    1

mam pytanko jakie macie sposoby żeby uszczelnić przyczepę do zboża i rzepaku oprócz pianki montażowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Worki po paszy.

Na otwartych burtach zakładasz i zapinając burtę dociskasz worek i jak jest dobrze założone to jest szczelnie.

Tyczy się to szpar między burtami i między burtą a podłogą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarioS    1

ja uszczelniam pianką montażową bo jest najszybciej a nawet nie jest drogo

a znajomy uszczelnia albo workami albo szlauch przykręca ( on już tak wczesnej robił a ostatnio w top agrar było w podobnie ) i jeszcze uszczelniaczami do drzwi futryn itp. ale podobno do końca nie zdaje to egzaminu


Wole polskie gówno w polu niż fiolki w Neapolu!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

Ja mam z jednej strony zrobione silikonem. W tamtym roku zrobiłem. Otworzyłem burtę, podłogę w miejscu styku pomalowałem starym olejem, zamknąłem burtę i potem przejechałem silikonem. Po paru godzinach otworzyłem burtę. Jest do dziś <_<

W tym roku na drugiej stronie przyspawałem drut 5 mm (zmieścił się bo balach na podłodze nie jest do końca....


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wueska    1

znaczy ... mi chodzi o takie uszczelnienie na dłużej bo robie kapitalny remont w d47 i na nowych bortach pod spodem wchodzi dłoń taka jest dziura i tak myślałem żeby na zamkniętym borcie przyspawać do niego takie paski blachy np 2mm żeby dobrze dotykały do podłogi tylko nie wiem czy one sie z czasem nie powyginają i czy to wiecej nie bedzie w niczym przeszkadzać??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Kolego zastosuj kątownik i wytrzyma bez problemu, będzie tanio i bardzo praktycznie.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

Wlasnie zrob jak mowi kolega z postu wyzej <_< pianka raczej nie polatasz dziury jak dlon choc u mnie zdarzalo sie latac takie dziury pinaka :P i newet trzymaly :D


Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2

najlepiej skróć na zawiasach i będziesz miał to porządniej zrobione żeby było szczelnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Podejrzewam że tam podłoga jest ugięta bo jeżeli by trzeba było skrócić zawiaski to by nie było o czym pisać.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    4

ja zakładam kątownik zimno gięty 2.5X2.5 albo 3x3cm później smaruje silikonem i woda nie ucieknie ( kątownik spawany przy zamkniętych burtach, wskazane 2 osoby do tej roboty).


kujawy to jes to!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wueska    1

zgadza sie wszystko <_< podłoga jest wygięta do dołu , tył udało mi sie zminimalizować do około 0,8mm szczeliny na środku na bocznych jest podobnie, zawiasów nie przesunę bo to nic nie da, a z tym kątownikiem będzie troche ciężko chyba odwzorować kzywiznę podłogi, a tak jak myślałem z grubszej blachy byłoby źle spawać krótkimi kawałkami i potem wszystkie razem zespawać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

moge ci [podac wymiary po burtach(zew) 410x230x50 cm


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Clark
      Wiem, że temat wałkowany wielokrotnie ale mam kilka pytań a odpowiedzi nie znajduję. Otóż: wyczytałem, że stary olej można wypchnąć sprężonym powietrzem i teraz pytanie w jaki sposób?
      Rozbieranie całego układu odpada. Jedynie co pozostaje to czyszczenie za pomocą układu ciągnika ale to strata kilku albo nawet kilkunastu litrów oleju a tani on nie jest. Wpadłem więc na pomysł aby wstępnie wydmuchać układ sprężonym powietrzem a następnie podłączyć pod ciągnik i wypłukać resztę.
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez MichaKpiski
      Chcę przerejstowac przyczepę Sanok D47A (wywrotka) , w dowodzie mam wpisane rok produkcji, numer podwozia , dopuszczalną łatwość 3500, Pani w starostwie powiedziała że diagnosta będzie musiał ustalić pozostałe dane. Czy ktoś by się podzielił pozostałymi danymi jakie ma wpisane w dowodzie ? z góry dziękuję
    • Przez PawelS
      Witam potrzebuję opinii na temat firmy Perfect-Agro Koluszki, gdyż prawdopodobnie będę u nich zamawiał przyczepę, są one całkowicie odnowione i wyglądają jak nowe a cena to jest 1/2 w porównaniu do Nowej np Pronarki. Czy ktoś z użytkowników kupił od niech przyczepę i czy jest zadowolony jak z trwałością i wykonaniem >? Za każdą informację będę wdzięczny 
      http://www.remonty-przyczep.com/ 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj