oliver

Czy NH T6050 Plus to dobry wybór?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Bo do tura będzie długo trwalszy :). W konstrukcji ramowej cały ciężar udźwigu tura nie jest przeniesiony na silnik (takiak w konstrukcji blokowej) tylko przeniesiony jest na ramę :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macursus    122

Moim zdaniem to znakomity wybór na 70h.

Edytowano przez krolikNH

Claas Tucano-500 tyś,John deere -400tyś, DF - 350 tyś -- Koszenie Bizonem przy otwartych oknach-BEZCENNE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

ja też mam podobne pytanie. mianowicie chcę kupić new hollanda T5060 lub T5050 tylko do tura. czy nie traci mocy na elektronice jak to się słyszy na innych markach. bo u sasiada w 130 KM Valtrze zmierzyli moc i wyszło 104 KM. więc czy w new hollandzie tez tak nie jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Jak ciągnik może tracić moc na elektronice :D ?

A co do pomiaru mocy to u Twojego sąsiada pewnie mierzyli moc na WOM a ciągnik miał podaną moc mierzoną bezpośrednio na silniku może.

A wtedy są rozbieżności.

Bo dochodzi osprzęt silnika np. pompa wody, wtryskowa, alternator, sprężarka, sprężarka klimatyzacji, pompa hydrauliczna, pompa układu wspomagania i półbiegów [jeśli jest osobno] i opory na skrzyni :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

zaczęło się od tego ze niedał rady beczkowozu ciągać. zmierzyli moc i wyszło 104 KM. wiec pożyczył odemnie zetora forterre 11441 jak to zetor elektroniki w nim nie za wiele i szło mu dużo lepiej.. wiec stąd wniosek ze to wina elektroniki.

 

A kolejne podejrzenie bierze się z tąd ze w ciągnikach poniżej 100 KM praktycznie żadna firma nie wciska za wiele elektroniki chyba ze na zamówienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusik1634    1

jak to poniżej 100KM nie ma za dużo elektroniki :D

oczywiście jak masz podaną moc ciągnika to zawsze w każdym przypadku jest gdzieś strata mocy ale nie jest to związane z elektroniką, ciekawe jaki pomiar mocy byłby w zetorze

i jak możesz porównywać vlatre z zetorem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

jeżeli zmówisz to jest bo w standardzie nie ma. jedynie fendt claas i john deere się na to decydują. ja tu niczego nie porównuje tylko mówię jak było. a nawiasem mówiąc to drugi raz już bym zetora nie kupił, ale z innych przyczyn. A co do sąsiada to właśnie wygrał sprawę w sądzie i mają mu dać inny ciągnik

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość artur2442   
Gość artur2442

Skrzynia elelktro command, 6 wyjsc hydrauliki.. i niewiem co jeszcze... dealer mowil ze ma on to wszystko co słaby plus... za taka cene to bym go brał razem z turem.. tylko niewiem co wybrać... quicke, stoll hyramet???? bo napweno nie metal fach. doradzcie. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

6 wyjść to własciwie za dużo ale skoro są to niech bedą. świetan sprawa z tą skrzynią. a co do tura weź albo quicka albo firmowego z new hollanda. oba pracują znakomicie i parametry prawie takie same. stholl jest zbyt drogi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość artur2442   
Gość artur2442

Tur new holland to to samo co stohl tylko naklejki inne :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

ale z ceną to nie jest tak tragicznie. mnie kosztował taniej niż quicke. tylko chodzi o osprzet. bo ten z hollanda jest o wiele tanszy i to potem sie wyrównuje. a pracuje znakomicie :D :D :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość artur2442   
Gość artur2442

Bede brał NH T6050, jednak skusilo mnie te 9 km wiecej zwłaszcza ze podobno NH maja 5-6km mniej niz rzeczywiście. Realizacja na wiosne.. marzec kwiecien... poczekam na doplaty bo trzeba miec troche swojego hjsu zwlaszcza ze ta inwestycja bedzie wynosic ok 450 tys czyli ze 80 -100 tys trzeba miec swoich... ale sie oplaci mam nadzieje.:) pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrekkk    0

Koledzy powiedzcie mi jakie są wady i zalety tego modelu? i z jakim ogumieniem najlepiej go zakupic? Oczywiście chodzi mi o NH T 6050 PLUS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak sadzicie czy 6050 plus to dobry wybor na glowny ciagnik?? Bedzie chodzil na 70h..

Bardzo Dobry Wybór, polecam New Hollanda

Lepszy niź john deere 6430 i 6430premium i od innych oczywiscie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawny    7

Kolego wyżej, Twoje wypowiedzi są dośc śmieszne, prawisz jak podrzędny sprzedawca, jeśli chcesz wiedziec jakie ciągniki są dobre wybierz się do Niemiec, Francji i tam zobacz jakich ciągników jest najwięcej, żadna marka nie jest idealna, każda ma braki, jesteś ślepo zapatrzony w NH który na pewno nie jest lepszy od JD, wielu znających temat rankinguje marki w kolejności 1Fendt, Jd tuż za nimi Valtra przerwa i dopiero jest na mniej wiecej równym poziomie jest MF CNH DF, jeśli chodzi o ciągniki koncernu CNH to od serii t6000 zawsze wybrałbym Case a nie NH, Ludzie mówią ze to samo ale tak nie jest.

Wracając do tematu to umieszczenie skrzyni jest trochę problematyczne jak dla mnie. Duża kabina może by zaletą jak i wadą. do tego ciągnika opony coś ok 560 na tył byłoby ok nie można przesadzac bo szeroki kapec z przodu ogranicza skrętnośc. W CNH mocno denerwują mnie daleko wychodzące błotniki do tyłu, troche widoczności cierpi no ale cóż- design.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego wyżej, Twoje wypowiedzi są dośc śmieszne, prawisz jak podrzędny sprzedawca, jeśli chcesz wiedziec jakie ciągniki są dobre wybierz się do Niemiec, Francji i tam zobacz jakich ciągników jest najwięcej, żadna marka nie jest idealna, każda ma braki, jesteś ślepo zapatrzony w NH który na pewno nie jest lepszy od JD, wielu znających temat rankinguje marki w kolejności 1Fendt, Jd tuż za nimi Valtra przerwa i dopiero jest na mniej wiecej równym poziomie jest MF CNH DF, jeśli chodzi o ciągniki koncernu CNH to od serii t6000 zawsze wybrałbym Case a nie NH, Ludzie mówią ze to samo ale tak nie jest.

Wracając do tematu to umieszczenie skrzyni jest trochę problematyczne jak dla mnie. Duża kabina może by zaletą jak i wadą. do tego ciągnika opony coś ok 560 na tył byłoby ok nie można przesadzac bo szeroki kapec z przodu ogranicza skrętnośc. W CNH mocno denerwują mnie daleko wychodzące błotniki do tyłu, troche widoczności cierpi no ale cóż- design.

Heh nie musisz mi mówić i sciemniać że jestem śmieszny;/Chociaź mam 15Lat to taki głupi nie jestem.Heh wracając do tematu; Fakt Fendt jest najlepszym ciągnikiem, Lecz nie oszmieszaj sie że JD jest lepszym Ciągnikiem od NH , niewiem z jakiej persperktywy patrzysz na JD.Wytłumacz mi jedno Dlaczego jest tak duźo JD na Allegro (prawie moźna znajść kaźdy typ JD) A szczególnie nowe ciągniki ,rozmawiałem z wieloma posiadaczami JD którzy 2letnie JD zamienili na NH lub Case i rzadziej Fenda.Firma JD juź jest przereklamowna więc nie musisz mi kitów wciskać,nie mówiąC o Valtrze(znajomy ma Valtre 240km i zawsze coś się dzieje i mimo tego jeszcze wyglądu niema). Case Bardzo dobry ciągnik równy z Newciem ,Chodz niektórzy ludzie by woleli NH niź Case ponieważ ma więcej elektroniki.

Dobra nie kłócmy sie , przecież Każdy ma Swoje Zdanie.i ta rozmowa nie jest Tematem Tego postu:)

Dobrze SlaVO mówi za duźe też nie dobrze ale jakbyś miał jeszcze skrętną Oś To całkiem całkiem Ps.(mój znajomy ma T6050plus i ciągnie pług Kuhn 5skibowy obrotowy)Czy ja wiem:)czy aź tak bardzo tak te błotniki przeszkadzają, Każdy przecież na Swój ciągnik nie narzeka:)

PozDr;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tomasek   
Gość tomasek

@MaciejNewholland gadasz jak jakis głupi sprzedawca, NH reprezentuje ten sam poziom co Zetor czy SDF, do JD to mu jeszcze duzo brakuje chociażby stereotypów na temat duzego spalania laugh.gif, a ten twoj znajomy to moze co najwyżej skrobac a nie orac, albo ciagnac w pozycji transportowej ten pługlaugh.giftongue.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Każdy w swoim odczuciu nie jest głupi, a jednak rzeczywistość to weryfikuje. :) Czemu uważasz Fendt'a za najlepszego? Teoria o NH, JD i Allegro jest sprzeczna z prawami ekonomii. :) Teoria o przereklamowaniu JD nie ma podparcia merytorycznego, więc póki co to puste słowa. W którym miejscu Case ma więcej elektroniki? To, że znajomy ciągnie pług 5 skib to jeszcze nic nie znaczy. :) Zależy jakie skiby, gleba, głębokość, prędkość, ukształtowanie terenu. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2

Kurcze czytając post #44 dowiedziałem się że za rok będę sprzedawał JD i musiał kupić NH ... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

Ta jasne 126KM i 5 skib chyba 5*40cm poczytaj w galerii co o NH myślą np tutaj


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawny    7

Jak można pisac że Nh jest najlepsze skoro chocby Case/Steyr jest lepsze:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kolejny temat w którym @MaciejNewHolland prawi swoje mądrości. Każde jego zdanie jest wręcz śmieszne i niedorzeczne.

Każdy przecież na Swój ciągnik nie narzeka:)

Ja bynajmniej nie kryję wad,usterek swoich ciągników i kiedy tylko mogę ,,narzekam'' :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
    • Przez Massey8210
      Witam gdzie znajduje się czujnik załączania napędu w new holland Ts115 gdyż nie świeci mi się kontrolka od włączonego napędu a napęd normalnie załącza i rozłącza się??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj