robak333

Seria T6000 Delta

Polecane posty

robak333    0

Siemka

Kumpel ma zamiar kupic taki ciagnikGlowne prace to tur prasa i agregat uprawowo siewny

Przedewszystkim to jak z awaryjnoscia tej serii Ciagnik ma chodzic bez awaryjnie przez pare lat na 100ha a czy tak bedzie jak myslicie??

Jak spalanie bo slyszalem ze bardzo male. Prawda to??

Czy silnik jest wytrzymaly i czy skrzynia sie nie sypie. Jakie sa naczestsze dolegliwosci wieku dzieciecego w tym ciagniku??

Bo chodzi o to zeby nie dokladac za duzo do ciagnika na poczatku. Byle lac i jechac no i wiadomo filtry wymieniac

 

Prosze o szybkie odpowiedzi bo zalezy mu na czasie

 

Z gory dzieki za odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Malo kto ma ciagniki z nowej serii :P. Jak chcesz bardzo pomoc temu swojemu koledze to ja proponuje zebys poogladal galerie i poszukal takich ciagnikow i wtedy mozesz sie zapytac wlasciciela fotki o jakies szczegoly i info o ciagniku. :)


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Nie mam ciągnika z serii T6000, ale posiadam traktor z serii bliźniaczej - TS-A (TS 115A). Ten ciągnik to mogę jedynie chwalić. Żadnych awarii (spalony bezpiecznik od STOP nie uznaję za usterkę). Skrzynia 16x16 Electro Command (Power Shift, Power Shutlle - pół automat). Zarówno skrzynia jak i silnik wytrzymałe, solidne. Oleje i filtry zakładam tylko i wyłącznie oryginalne, kupowane u autoryzowanego dilera NH.

Spalanie w pługu 5x35, zagonowym, to 11-13l, wg mnie jak na 116KM to bardzo mało :P


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

Kolego ja bym ci proponował wziąć wersje Plus różnica ceny jest znaczna ale pompa mocniejsz 80l/min a w delcie 63l/min mocniejszy podnośnik, w wersi plus to około 200 brutto by kosztował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
explorer    0

z tym turem nie jest dobry pomysł. lepiej kupić uzywaną ładowarke

 

Może jakieś argumenty, bo jak na razie Twój post nic nie wnosi do tematu, następnym razem będzie ostrzeżenie

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    155

pewnie że lepiej i jak pojedziesz w pole siać nawóz to musisz mieć w polu używaną ładowarke, ciągnik z przyczepa z big bagami i jeszcze cągnik z rozsiewaczem a jak masz ładowacz czołowy to tylko wystarczy dwa pojazdy. Także jak ktoś chce mieć uniwersalną rzecz to raczej tura a a t 6000 jest zarąbisty do tura a jak by tak jeszcze z osią super skretną to juz cąłkime można odlecieć


 Trzeba być nienormalnym żeby być rolnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Ja tam przyczepy z big-gagami do ładowarki zaczepiam, jak jadę siać nawóz w pole ( przy dużych odległościach oczywiście) :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    155

tak to wyjedz z tym zestawem na krajową droge. Ciekawe ile ujedziesz zanim będzie halt :lol:


 Trzeba być nienormalnym żeby być rolnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

U siebie problemów ze smerfami nie mam :D ładowarką nawet nadgabaryty ciągałem- od kolca do końca drugiej przyczepy ze 25m, ale mało kto to widział bo te przyczepy zwykle ciągnikiem ciągam :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREKrrrr    0

Po co komu ładowarka jeżeli ktoś może jej nie wykorzystywać a to nie mały wydatek Popierał bym zakup tura tylko nie polskiej produkcji a coś z wyższej półki najlepiej QUICKIE Q55 i będziesz miał przyjemność z pracy tako maszyną !!!


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

Dokładnie koledzy jak ktoś ma 20 ha to po co mu ładowarka jak i ładowacz nie ma co robić, fakt faktem ładowarka jest skrętniejsza i szybciej nia w jakąś dziurę wiedzie ale to nie są małe pieniądze bo około 200 tyś brutto za nową przynajmniej trzeba dać a kupić używaną za 50 tyś co będzie sie tylko psuć to też nie interes. Polecam kupić pożądany ciągnik i do niego ładowacz. Znajomy chciał kupić NH T 5060 za 165 tyś brutto a ja go namówiłem na T 6010 za 186 tyś brutto i do niego ma sobie założyć ładowacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ladowarka przydaje sie jedynie na naprawde duzych gospodarstwach,chyba ze koles wygral w duzego 40mln i moze sobie pozwolic,bo nie ma to sensu zeby w ciagu roku zrobic nia 40mth!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie mam ciągnika z serii T6000, ale posiadam traktor z serii bliźniaczej - TS-A (TS 115A). Ten ciągnik to mogę jedynie chwalić. Żadnych awarii (spalony bezpiecznik od STOP nie uznaję za usterkę). Skrzynia 16x16 Electro Command (Power Shift, Power Shutlle - pół automat). Zarówno skrzynia jak i silnik wytrzymałe, solidne. Oleje i filtry zakładam tylko i wyłącznie oryginalne, kupowane u autoryzowanego dilera NH.

Spalanie w pługu 5x35, zagonowym, to 11-13l, wg mnie jak na 116KM to bardzo mało ;)

jakbys mial kupowac kupilbys ponownie NH? ja mysle nad seria 6010..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Bez chwili zawahania kupilibyśmy NH jeszcze raz


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damin180894    9

A ile może kosztowac ten NH T 6000 Delta z QUICKIE Q55 ? ;) taki żeby dał rade z agregatem uprawowo siewnym 3m biernym ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

To ma być ciągnik 4 czy 6 cylindrowy? I dlaczego chcesz Delte, ja na twoim miejscu wzioł bym Plusa, gdyż ma mocniejszą pompe a jak ciągnik będzie chodził w ładowaczu to napewno ci sie przyda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damin180894    9

Tak orjętacyjnie się pytam bo się za bardzo nie znam na tych nowych bo nie mam żadnego folderu a w przyszłości chciał bym taki kupic :) tylko się znam na tych starszych modelach.Z tą pompą dobry pomysł szczególnie że jeszcze miał by pracowac z agregatem który też potrzebuję trochę wyjśc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    29

które modele z serii 6000 są 4 cylindrowe?? jakie są ceny i ile taki ciągnik pali w lekkiej pracy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    1

modele 4 cylindrowe to 6010 i 6020 ceny nie są wysokie,są bardzo konkurencyjne,nie wiem czy jakiś zachodni ciągnik jest tanszy????

palić dużo też nie może,trudno dokładnie określić....mniejwięcej tyle co reszta ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    29

a konkretniej jakie ceny?? byłem zdecydowany ma JD 6330classic lub 6230premium lecz wszyscy mówią że ten ciągnik dużo pali w lekkich pracach i teraz zastanawiam sie nad NH, DF i Valtrą. Co radzicie???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damin180894    9

Ten temat jest o ciągnikach NH także możemy doradzic tylko NH lub Case :P Weź NH będziesz zadowolony opinia o nich jest dobra ja też mam NH jest bardzo zadowolony. Moim zdanie są ładniejsze od tych nowych JD ale to kwestia gustu ;) zazwyczaj jednostki 4 cylindrowe mało pala ale wszystko zależy również od agregowanych maszyn i nogi operatora :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    1
a konkretniej jakie ceny?? byłem zdecydowany ma JD 6330classic lub 6230premium lecz wszyscy mówią że ten ciągnik dużo pali w lekkich pracach i teraz zastanawiam sie nad NH, DF i Valtrą. Co radzicie???

 

patrząc na to co napisałeś,to z new hollandów odpowiadałby Ci T6030 (6cylindrów,117km)

CENA:ok 180 tyś zł B) nie wiem jakie bedą ceny w nowym roku ;)

 

(brutto oczywiście)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KlakacZ    16

6 Cylindrów jest bardziej oszczędne :)

Kolega pisał że w t6030 PLUS (8-9l w orce do 1500rpm a powyzej 2000rpm 12l ropy)

 

:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
    • Przez Massey8210
      Witam gdzie znajduje się czujnik załączania napędu w new holland Ts115 gdyż nie świeci mi się kontrolka od włączonego napędu a napęd normalnie załącza i rozłącza się??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj