Polecane posty

szczewko    33

Na gliniestej ziemi w plugu 4x40 na glebokosc okolo 25 cm spala okolo 18-20 litrów na hektar.Bynajmniej u mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

Turbo czyli 1014, 1012 wg katalogu pali mniej od zwykłej 914,912 wg danych katalogowych. Silnik turbo pali 238g/kWh a silnik zwykły 245g/kWh. Taka sama zależność jest przy serii 1222, 1224 palącej 245g/kWh i 1614 spalający 238g/kWh.

toś błysnął inteligencją matematyczną. Katalog może i prawdę mówi ale trzeba to jeszcze pomnożyć przez ilość KW i wtedy zobaczysz co ci wyjdzie B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    11

moj 1014 w plugu 4x45 obrotowym w 15l na ha sie zmiesci ziemia przewaznie 3 klasa w gruberze 2,6 MANDAM na dlugich dzialkach tj ok 3km spalil mi ok 6l na ha w agregacie nie zprawdzalem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koles8844    0

kombinowal ktos juz moze z pompa wtryskowa w c 385 ,a mianowicie chodzi mi o podlaczenie zasilania paliwa na listwie sterujacej wedlug mnie brakuje tam zaworo przelewowego i zasilanie paliwa z drugiej strony bym podlaczyl. co o tym myslicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koles8844    0

kombinowal ktos juz moze z pompa wtryskowa w c 385 ,a mianowicie chodzi mi o podlaczenie zasilania paliwa na listwie sterujacej wedlug mnie brakuje tam zaworo przelewowego i zasilanie paliwa z drugiej strony bym podlaczyl. co o tym myslicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koles8844    0

kombinowal ktos juz z podlaczeniem pompy wtryskowej w c 385,chodzi mi o podlaczen zasilania paliwa ja bym podlaczyl paliwo z drugiej strony i dal zawor przelewowy. co o tym myslicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koles8844    0

wiekszosc ciagnikow i innych maszyn ma tak podlaczone paliwo jak opisalem wyzej.,mam na celu zmniejszenie spalania gdyz niedawno kupilem c 385 i pali nie malo. moze ktos wypowie sie co o tym mysli

 

wiekszosc ciagnikow i innych maszyn ma tak podlaczone paliwo jak opisalem wyzej.,mam na celu zmniejszenie spalania gdyz niedawno kupilem c 385 i pali nie malo. moze ktos wypowie sie co o tym mysli. nowe pompy maja juz dobre podlaczenia paliwowe ,czy pompe starego typu tez mozna tak podlaczyc? mysli ze wtedy bedzie latwiej ja ustawic i poprawi sie spalanie ON.

Edytowano przez koles8844

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam ziemie od 2 do 4 klasy i 904 w orce z pługiem 4x40 pali mi w granicach 9/10l na godzine a kolegi 1002 to prawie to samo co 1014 pali troszke więcej

Edytowano przez lukaszursus904

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dami707    0

Mój znajamy mówił że zalezy od pompy jaka jest w ciągniku. Jeżeli szło na zagranicze to bedziesz miał oszczędniejszego Ursusa a jeżeli na polske to nie ważne czy w orce czy na pusto 10-15 l na h spali. Ja mam zetora 8045 (orginał ursusa914) i pali mi mniej od mtza 82 a przez wielu słysze że mtz pali wiecej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusZO56    46

Witam!

Otóż mam jedno pytanie. Czy jeżdżąc Ursusem 1224 na Czwórce terenowej zaoszczędzę paliwa niż jadąc na dwójce szosowej?

Dziadek w tamtym roku powiedział mi, gdy bronowałem na dwójce, że mam zmienić na czwórkę, ponieważ wtedy pali mniej, jednakże wydaje mi się że to nie prawda bo spalanie zależy w większości od obrotów silnika, a nie od obciążenia na danym biegu. Mam spore góry tak więc na jakim biegu bym nie jechał muszę dać gazu, a gdy się jeździ czwórką trzeba dać więcej żeby w miarę szybko jechać, a na dwójce nie ma aż takiego problemu. Dodam że traktor nie ma ciężko na dwójce, przykładowo z grubberem bo jest on niewielki http://www.bankfotek.pl/image/1244667.jpeg Gorzej by było żeby trzeba było dawać +/- 2000 tyś. obrotów na drugim biegu, bo bez problemu radzi sobie przy 1400 obr, po prostym a 2000 obr. pod górę, tak więc myślę że to nie wiele jak na drugi bieg. Dodam jeszcze że na dwójce zawsze jeżdżę około 1600 obr. a na czwórce muszę dać około 1800 że jakoś jechać.

Dziękuję za przeczytanie, mam nadzieję, że zrozumiale napisałem. ;)

Pozdrawiam

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

Nie słuchaj dziadka :) jeżeli ma lekko to obroty 1800 i śmiga :P pamiętaj że silnik musi mieć obroty nie może się dusic

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WujekWaa    12

Taa, jak ma lekko to na dwójce na pewno mniej spali niż na czwórce jeśli tak jak mówisz nie męczy się i może normalnie na tym biegu śmigać :)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

mam 1224 i w gruberze 13 łap , pługu, oraz bronach ( 10 dwudziestek ) chodzi w 4 terenowej, a powiem tobie tak, masz racje że ona pójdzie pod górę na 2 ale to odbije się na zbiorniku... i to co zaoszczędzisz na równym spalisz na górce... a na 4 terenowej, trochę wolniej jedziesz, ale masz równiejsze spalanie, ciągnik nie ma takiego poslizgu, po prostu idzie wtedy jak czołg... :D wiadomo, że wolniej pojedziesz ale bedzie lepiej dla ciągnika. i posłuchaj dziadka... i nie przekraczaj 1800 obrotów, to tez zaoszczędzisz...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusZO56    46

jeżeli to ma być różnica 5 litrów na 5 ha, to ja i tak wole jeździć na dwójce ;)

Dziękuję za odpowiedzi, ale może jeszcze ktoś się wypowie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

to jeździj, ale pamiętaj że to się odbije na silniku i wszystkich podzespołach , jak bedzie wszystko przez siłę pracowac...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A nie lepiej zmienić bieg pod górę? Albo żółwia użyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusZO56    46

żółw nie chodzi, a czemu ma się odbić na silniku skoro ma lekko? pod góre czy na tym czy na tym biegu muszę dodać gazu, tak więc trochę tego nie rozumiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Senator    45

@FINN, napisał przecież że po równym idzie na 1400 obr. to nie może mieć ciężko, bo by się zdusił.

 

@ursusZO56 jeśli jest tak jak piszesz, a brony z tego co widziałem w twojej galerii to bodajże 3x2, to nawet pod te górki nie musisz jej cisnąć do 2000 obr., daj jej spokojne 1700 max 1800 i mówię ci da radę, i dobra rada na przyszłość jeśli chodzi o spalanie - prace polowe wykonuj na obrotach 1600 - 1700, to gwarantuje najlepsze wyniki, u nas lata 912 w bronach 5m "dwudziestkach", na każdej obciążnik jakieś 30 kg, prosto w orkę idzie na 2 II/żółw (obroty tak jak pisałem max 1700), po jednym przejeździe lata sobie 2 II/zając obroty też 1600 - 1700, pamiętaj w tych ciągnikach po przekroczeniu 1800 obr drastycznie wzrasta zużycie paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusZO56    46
Napisano (edytowany)

na tym polu to akurat 1800 pod górę podjedzie bez większego stękania, ale na drugim może być ciężej, najgorsze jest to że żółw nie chodzi, bo tak to by bez myślenia na dwójce jeździł, a tak to..., jak będzie grubberowanie, ale to jeszcze dobre dwa miesiące do rzepaku, to nagram filmik jak idzie po prostym a jak pod górę, wtedy się okaże czy ja tu głupstw nie mówię, bo tylko jeden dzień jeździłem z obrotomierzem na gruberze i 1400 obr. na dwójce lekko po prostym jechał, ale potem jeździłem na czwórce bo się dopiero uczyłem, i na dwójce trochę było za szybko, a z bronami przyznam się że nie wiem dokładnie ile obr. bo się chyba linka ukręciła i do dziś nie chodzi, ale myślę że pewnie jeździłem poniżej 1400 jak po gruberze jechałem, to nie ważne z jakich niskich obrotów ruszyłem, czy na jakich niskich jechałem to jak boga kocham nic się nie dławił, bo bron jest tylko 6, dwa rzędy po 3 "dwudziestki" czyli te cięższe, ale i tak idzie, gorzej było jak się ziemie po orce bronowało bo jak się wjechało w jakąś nierówność, i jak noga na czwórce z gazu zleciała to wtedy miał lekko po d*pie jak miał ruszyć, ale jak już ruszył to też na dosyć niskich sobie jeździł, aż dziadek powiedział żebym trochę gazu dał bo za wolno to idzie :D

Edytowano przez ursusZO56

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

@FINN, napisał przecież że po równym idzie na 1400 obr. to nie może mieć ciężko, bo by się zdusił.

 

@ursusZO56 jeśli jest tak jak piszesz, a brony z tego co widziałem w twojej galerii to bodajże 3x2, to nawet pod te górki nie musisz jej cisnąć do 2000 obr., daj jej spokojne 1700 max 1800 i mówię ci da radę, i dobra rada na przyszłość jeśli chodzi o spalanie - prace polowe wykonuj na obrotach 1600 - 1700, to gwarantuje najlepsze wyniki, u nas lata 912 w bronach 5m "dwudziestkach", na każdej obciążnik jakieś 30 kg, prosto w orkę idzie na 2 II/żółw (obroty tak jak pisałem max 1700), po jednym przejeździe lata sobie 2 II/zając obroty też 1600 - 1700, pamiętaj w tych ciągnikach po przekroczeniu 1800 obr drastycznie wzrasta zużycie paliwa.

Z tego co pamiętam to na 2 II/zółw prędkośc jest podobna jak na 4 I/zając, więc jak robi sie dłuższy odcinek pola bez zmiany biegu to 4 I/zając powinno byc lepszym rozwiązaniem.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Senator    45

Niekoniecznie, czasami można przyspieszyć jak jest z górki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez Mich9
      Akumulator naładowany, jeśli postoi np 2 dni to trzeba trochę nim pokręcić, głowica, pompa, wtryski były robione, czy przyczyną może być brak świec żarowych tak jak w c 330? W sumie jest nowa instalacja i nie wiem czy jest sens je dokładać i czy c 328 zawsze na początku tak ciężko palą, jak już raz zapali to potem cały czas pali na strzała, nawet po 2,3 godzinach, tylko problem jest po dłuższym postoju.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj