Polecane posty

locke    293

@ locke

Ba, to nawet niekoniecznie 700zl wyjdzie. JA u siebie musiałem zmieniac sekcje w pompie, bo od nowości przez 7000h jeszcze nic nie było ruszane. Jeśłi natomiast sekcje byłyby jeszcze w przyzwoitym stanie, to za samą regulację pompy zapłąciłbym 150, a nie 500, więc zdecydowanie mniej. Tak czy owak zdecydowanie warto.

 

Dokładnie.Ja muszę teraz w zimę wymontować pompę w 904 i zawieźć bo muł niesamowity.Sekcje są ok, tylko regulator obrotów jest walnięty i nie trzyma niskich obrotów(tylko najmniej 1000) zapłaci wujas 150-200zł i każdy będzie zadowolony :)

 

Ale nie ma tu porównywać takiego ciągnikia do jakiegoś tam 5340.Dwa odrębne projekty.Jeden do ciężkiej roboty, drugi do podjechania tu i tam.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bayu86    13

@ locke

Ba, to nawet niekoniecznie 700zl wyjdzie. JA u siebie musiałem zmieniac sekcje w pompie, bo od nowości przez 7000h jeszcze nic nie było ruszane. Jeśłi natomiast sekcje byłyby jeszcze w przyzwoitym stanie, to za samą regulację pompy zapłąciłbym 150, a nie 500, więc zdecydowanie mniej. Tak czy owak zdecydowanie warto.

Potwierdzam u mnie (c-385 z turbo) po regeneracji pompy spalanie drastycznie spadło. Też żałowałem, że nie zrobiłem tego wcześniej, no ale mądry człowiek po szkodzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Zetor ma żwawszy silnik i jest bardziej "waleczny". Ursusowi brakuje momentu obrotowego przez co jest mułem niesamowitym. Co z tego że dam pompe do regeneracji skoro taka jest jego charakterystyka silnika? Widzę że tu sami "fani" ursusów :wacko:

 

A może napisz czym silnik w zetorze różni się od Ursusa, ale chodzi mi i te ciagniki ciężkiej seri, bo o tych tu mowa, ponad 80 km , czyli 8011 i 385.

Bo nawet tabliczkami nie różnią się, oba mają ZTS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor14    34

Ciągniki ciężkiej serii z zetorów i ursusów nie różnią się niczym, może jedynie w miarę unowocześniania były jakieś drobne różnice w filtrach itp. Porównałem tu owego ursusa 914 do zetora 5340. W nie tylko moim odczuciu zetor szybciej wkręca się na obroty, trudniej go zadusić a i w uciągu też nie ma jakieś kolosalnej różnicy (zetor dociążony, zbliżony do wagi 914).


Prezes z wykształcenia :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Zamulony eko zetor serii 53xx wkręca się lepiej i trudniej go zdusić od niezamulonego silnika takiego jak w zetorze 81xx ?? :blink: ciekawa ciekawość.

 

Może trafiliście na padakę 914? mi 914 kojarzy się z żwawym sprytem silnika, po za tym kilka wad, ale eko zetorowi daleko powinno byc do tego silnika.

Edytowano przez bobytempelton
  • Like 1

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    40

A ja twierdzę, że każdy zetor/ursus, który ma mniej niż 6 garów nie ma siły jeździć i na hektar pali jak smok :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor14    34

popieram zdanie @stefano1, mniej niż 6 to nie traktor :) Eko wychodziły w późniejszych latach produkcji, a ja jeździłem bodaj z 1997r prod.


Prezes z wykształcenia :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpsowa692    1

Rzeczywiscie te nowe zetorki mają taką prace jak osobówki .

Ale nie mówcie mi że motor z 912 nie ma pary , osobiście wolę 912/914 niż 1224 którym jeździ sie jak krążownikiem skręcić nie można dla mnie katastrofa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Rzeczywiscie te nowe zetorki mają taką prace jak osobówki .

Ale nie mówcie mi że motor z 912 nie ma pary , osobiście wolę 912/914 niż 1224 którym jeździ sie jak krążownikiem skręcić nie można dla mnie katastrofa

912 nie ma pary, to jest mół totalny, niekiedy 360 go minie.zwłaszcza w transporcie.

912 do 1224 nie można porównać w żadnym razie, bardziej 914, która jest raptem 30 cm krótsza i wcale nie mniejszym krążownikiem jest, , ale 1224 ma parę i w polu spali dużo mniej jak 912

Moja 1224 paliła na 2 klasie 13 l/ha w orce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

witam jak mogę zmniejszyć dawkę paliwa na pompie paliwowej w c385 pompa czeska o nr 4M 3138 Zv 0061 z wyglądu jest bardzo podobna do pompy od zetora 7211 proszę o pomoc ponieważ montuje tom pompę do zetora 6711 wszystko pasuje tylko obawiam się własnie że będzie miał z dużą dawkę paliwa .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

za dekielkiem z tyłu pompy jest śruba regulcayjna dawki paliwa.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

Zdjąłem dziś ten dekielek z tyłu i tam są trzy śruby . pierwsza jest na samej górze na środku śruba m 6 ,druga jest niżej po lewej stronie m5 a trzecia jest na tym całym mechanizmie od regulatora i jest to śruba m 6 . Oczywiście wszystkie są za kontrowane nakrętkami .Moje pytanie brzmi którą śrubę wykręcić lub wkręcić aby zmniejszyć dawkę paliwa ..

Edytowano przez sebastian84

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

To jest M6 na śrubokręt.I kręcisz najpierw o 1/4 obrotu w prawo aby zwiększyć.Ta pierwsza na górze.

  • Like 1

Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrwis    0

Witam co sadzicie o ursusie 1224 jakie ma spalanie i jak by sobie radzil w plugu zagonowym 2 m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Kolego spalanie na pewno niższe jak w teraźniejszych konstrukcjach a czy ci pług pociągnie? Zależy na jakiej ziemi. Jest film gdzie gość ciąga pług o szerokości 5 metrów.

Na glinie będzie ciężko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrwis    0

Klasa ziemi to 4,5 i trafi się 3 ale rzadko a z tym spalaniem to w orce na 1 h ile może spalić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1634    0

Witam, wie może ktoś jak zwiększyć dawkę paliwa w Ursusie 1634 na pompie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Korbowody wychodzą od prędkości obrotowej silnika.Dawkę możesz zwiększyć odkręcając dekielek na pompie i przykręcając śrubkę.Na razie o 1/4 obrotu.Było o tym już na forum,poczytaj.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    21

a chcesz zeby korbowody bokiem wyszły?

ale dowaliłeś z tymi korbowodami nie masz pojęcia to się nie udzielaj !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1634    0

A w którą stronę kręcić tą śrubką , wkręcać ją czy wykręcać bo czytałem że w Ursusie 914 aby zwiększyć dawkę należy wkręcić tą śrubkę a w Ursusie 1634 trzeba ją wykręcać i nie wiem gdzie jest prawda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

914 ma prawie taka samą pompę, należy wkręcić, założyć dekielek przejechać się, poczujesz różnicę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    498

Dawkę możesz zwiększyć odkręcając dekielek na pompie i przykręcając śrubkę.Na razie o 1/4 obrotu.Było o tym już na forum,poczytaj.

 

 

tam są 3 śrubki o ile sie nie myle.

 

I szczerze, to nie polecam bawic sie z tym samemu.

Owszem eksperymentowałem i to z każdą z tych śrubek. Traktor palił sporo, kopcił, a mocy jakos wiele nie przybyło.

 

Aż w końcu oddałem pompe do profesjonalnej regeneracji. wymieniono mi sekcje, ustawiono jak sie należy i nie dość, ze traktor pali wyraźnie miej, to jest zdecydowanie mocniejszy niż przy każdym z moich eksperymentów. te 6 stów ktore załaciłem w ciągu paru dni pracy sie zwróciły w zaoszczedzonym paliwie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez Mich9
      Akumulator naładowany, jeśli postoi np 2 dni to trzeba trochę nim pokręcić, głowica, pompa, wtryski były robione, czy przyczyną może być brak świec żarowych tak jak w c 330? W sumie jest nowa instalacja i nie wiem czy jest sens je dokładać i czy c 328 zawsze na początku tak ciężko palą, jak już raz zapali to potem cały czas pali na strzała, nawet po 2,3 godzinach, tylko problem jest po dłuższym postoju.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj