najmon

Popychacze zaworów wydechowych

Polecane posty

najmon    0

w moim c 360 po calkowitym remoncie (nowy wal)pękają dzwigienki popychaczy zaworów wydechowych.2 nowe glowice 2 po regeneraci.wymienilem juz 3 dzwigienki tylko 1 nie pęka.moze mielisce podobny problem? Help me!!!! Bo mam go dosyć!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Witam

 

Rozrząd jest dobrze ustawiony? Tryba rozrządu były zmieniane na nowe?


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

witam. miałem taki sam problem. do szału mnie to momętami doprowadzało jak 2x dziennie mi dźwigieńki pękały i to nie na jednym tłoku. szczerze to nie wiem co było tego przyczyną ale ustały te problemy w momęcie gdy korbowód wyleciał bokiem i pozakładałem po tej akcji nowe zestawy naprawcze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Tak jak mówi @LukaszP cos z rozrządem.

Raczej żle ustawiony. Przestawiony o zabek i tłok w maksymalnym położeniu uderza o jeszcze otwarty zawór. albo długośc popychaczy jest inna ale to dziwne by było.

A jak z luzem na zaworach?? Może jest za mały i po rozgrzaniu zawór jest otwarty i po uderzeniu tłoka pęknie popychacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    1

Sasiad tez po kapitalnym remoncie juz nie mogl wyrobic na zawory i dzwigienki. Jak si eokazalo domorosly mechanik ktory skaldal mu wszystko z nowiusienkich czesci zle ustawil zaplon. Tzn na rozrzadzie przestwil. Punkty wogole sie ni ezgrywaly. Poustawiali to z innym mechanikiem i maszynka cyka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
najmon    0

Będe szukał przyczyny w rozrządzie jak znajdę przyczynę to wam napisze. jestescie spoko <<najmon>>;)

 

mielscie racje a zwłaszcza lukasz.p .rozrząd był przestawiony o 1 ząb.dzwigienki nie pękają.silnik tera pracuje jak szwajcarski zegarek.ustawilem jeszcze kąt wyprzedzenja.poprostu nie poznaje maszyny.

może ktoś mi doradz czy opony Land Pro kormorana warto kupic(tył)troche sie obawiam bo cena to 700zl(prace polowe)

WIEKIE DZĘKI

 

Posta piszemy w pierwszym, białym oknie! jeśli chcesz coś dopisac edytuj swój poprzedni post

Edytowano przez Matey

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

A na których głowicach urywa ci dzwigienki na tych nowych czy na regenerowanych ????????????? jest wiele przyczyn wyżej wspomniana a mogą ci się zawory zacierać i urywa dzwigienki jaki olej masz wlany ?????


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuki19    2

Sorki że nie w temcie ale potrzebuje na szybko odpowiedzi co do c 360, tzn tylne lampy które były montowane w c 360 takie sam e jak w przyczepach rolniczych i moje pytanko która żarówka powinna być stop-em a która od świateł? czy ta na srodku mała co jest też podświetleniem rejestracji jest światłem normalnym gdy zapale światła a ta o środka w z boku lamby cała to jest stop tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Raczej powinno być tak jak mówisz w środku światła a po boku stop


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

kolego a szklanki ( popychacze , nie laski ) sa drozne ? bo u mnie bylo ze rwało laski popychacza a przez to ze szklanka byla zatkana i zacierało i rwało najlepiej zobacz czy maja smarowanie te laski popychaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavlo4011    0

Witam,w moim 355 laski mają około 5 mm luzu góra dół, przez to silnik strasznie klepie, czy po odkręceniu pokryw bocznych da się wyjąć szklanki???? Podpowiedzcie coś bo strasznie mnie wkurza to klepanie.

 

Edytowano przez Pavlo4011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A to co zaworów nie możesz ustawić? Szklanki można wyjąc.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No ranyści. Zawory ustawiasz gdy są zamknięte i wtedy maja mieć luz taki jak w książce piszą. Ustaw zawory.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Sam mam ten problem  przekręcisz popychacz  jest luz na dźwigience zaworowej i też  mi klepie.Dałem trochę mniejszy luz niż książka nakazuje  i tak nie było poprawy.Jedynie pomoże wymiana popychaczy i szklanek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To trzeba obejrzeć co się im stało że po ustawieniu luzu na te 0,25 rośnie na 5 mm. Feler musi być widoczny wizualnie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavlo4011    0

seweryn20 zawory są ustawione jak mają być, problemem są prawdopodobnie wyrobione końcówki lasek popychaczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

W fiacie 126P były aluminiowe laski z końcówkami stalowymi. Zdarzało się że wbijały się te końcówki w aluminiową rurkę i powiększał się luz. 

Sprawdź może same laski fiksują, krzywią się. Szklanke wyjąc ogólnie też nie ma problemu.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1574

Co to za piepszenie zawory ustawione ale mają luz ,to jak mają luz to nie są ustawione .
Zostaw szklanki,wymień te gwinty do regulacji jak malo pomoże to laski kup nowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavlo4011    0

Dziś porządnie wyregulowałem zawory i rzeczywiste luzy zniknęły ,pozostał tylko taki jak ma być czyli 0,3 i 0,2 ciekawe czy chociaż trochę przestał klepać. Obejrzałem też końcówki lasek ,wyglądają na OK. Dodam że ciągnik przez ostatnie lata więcej przestał niż pracował,jego elementy nie są zużyte lecz bardziej zaniedbane i wystarczy poświecić trochę czasu a jeszcze pochodzi nie rok nie dwa.

 

Wrzucam filmik z sobotniej przejażdżki,słychać to klepanie.

 https://www.youtube.com/watch?v=IemeeePPR-Q&feature=youtu.be

Edytowano przez Pavlo4011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Mi brzmi na klepanie zaworów gdyż gniazda są powybijane  tak przynajmniej ja słysze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Trzeba odpalić na zdjętych pokrywkach czy czasem sprężyna zaworu nie opiera się o pokrywkę, można zdjąć kolektor i wyczai c który tylko na nim sie skupić. 

Ogólnie nie wiadomo jak mocno ciągnik jest zużyty.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavlo4011    0

Jeżeli przy pracującym silniku położę rękę na pokrywach to czuć takie klepanie ale od wewnątrz nic nie widać na pokrywkach jakichkolwiek śladów uderzeń . seweryn20 o którym kolektorze mówisz, ssącym czy wydechowym???

Edytowano przez Pavlo4011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wydechowym. A dla tego że tam najczęściej słychać odgłosy i wydechowe zawory najczęściej wypala co też objawia się stukiem.  Popuść tylko pokrywki które wyczuwalnie drgają. Zobaczysz czy jest jakaś zmiana.

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj