Gość Profil usunięty

Problem z mf 255

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mam problem z silnikiem mf255 niechce wchodzic na obroty jak daję gazu to tylko po jakimś czasie zaczyna przyśpieszać.Wymieniłem filtr paliwowy wszystko wyczuściłem i nic niepomogło.Coto może byc,czyżby pompa wtryskowa.Może ktoś wie coś na ten temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

kiedys miałem tak to jakieś gumki od przewodów paliwowych były źle założone po wymianie wszystkich gumek oddał, a u ciebie to samoistnei się stało czy po remioncie jakimś nie chodzi tak jak trzeba?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To się stało samoistnie coraz gozej sięrobi raz jak otpaliłem to z 10 min trzymałem gaz na maxsa a on wogule niereagował tylko na wolnych obrotach chodził

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

spróbuj go odpowietrzyć, a najpierw odkręć przewód paliwowy np od pompki wspomagającej i zobacz czy dobrze leci ropa. dymi jakoś? a w ogóle co za paliwo masz w baku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damiian    0

kolego miałem ten sam problem.okazało sie ze pompa wtryskowa była do regeneracji a dokładniej regulator obrotów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

a to od gaszenia cofa ci sie do końca??? mi kiedyś się urwało i nie cofało linki. Jechałem z pustakami (przyczepa i dwukółka) i na 3 cięzko miał ;) po jakimś czasem jakoś wiozłem ręko przy tym i cofałem do końca to na 4 leciał boczno drogo :o


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nic niepomaga ,paliwo mam takie jak zawse ale to racej wontpię zeby to była wina paliwa. Pewnie regulator obrotów w pompie wtryskowej. Damiian ile cię kosztowała naprawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damiian    0

naprawa kosztowała 450 zł 2 lata temu

Edytowano przez andrzej2110
cytat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo przy swoim paliwo nie ma winy, mój na końcu tak słabo na obroty wchodził że ledwo z opryskiwaczem sobie radził! Cała instalacja paliwowa przemyta i nic nie pomagało , Pompe do regeneracjj + wtryski dałem i nie ta maszyna! Umnie koszt to niecałe 300 zł bo głowiczka jeszcze nie musiała być nowa. Chyba że jeszcze jedno.... sprawdzałeś ten drobniutki filterek w pompie wtryskowej? Bo jak będzie zajdzony brudem to też będą takie objawy. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Rozwaliła mi się wcale pompa wtryskowa, dzisiaj wymieniłem płetewki w głowiczce odpaliłem przejechałem się kawałek chodził luks przegazowałem przy 2000obrotów coś zapiszczało w pompie i staną ,po wstępnych oględzinach doszłem do wniosku ze wałek pękł moze wie ktoś jaka moze być tego przyczyna i ewentualnie koszt naprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj