pronarek

Różnice między Ursusami C-325 do C-355

Polecane posty

Filipoo    14
Napisano (edytowany)

Jak już to panewkami i SILNIKIEM nie wałem... niby 28 miał rozrusznik na 2 śruby 28 z ta stara belka ( przednia) nie widziałem 25 owszem 28 nie miał zaczepu dolnego inna maska chyba tez świec żarowych nie miał ale już teraz to chyba wszystkie maja, przy 28 było cięższe koło zamachowe, duże obciążniki na tylnych kołach choć i 30 tez takie miały, tyle to by było chyba :)

Edytowano przez milanreal1
literówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Silnik od C-330 ma większą pojemność skokową niż ten od c-328.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus328    2

grabcio nie masz racji teraz kazdy 328 ma taka sama moc co 330 nawet wieksza bo ma ciezsze kolo zamachowe i trudniej go zbic z obrotów

czym sie różni . przednia os+wąsy , wlew oleju , pompa ,brak swiec , dolnego zaczepu , inne obciazniki , brak jakis rysunków na obudowie skrzyni i mostu , rozdzielacz podnośnika , wskaźniki , wskaźnik oleju manometr nie elektryczny , inny filter oleju (bąk) , maska , rozrusznik na 2 sróby , w przedniej pokrywie rozrządu w innym miejscu sa sróby nie jak c 330 tak samo jak wał z skrzyniom inne połaczenie niz w 330 wałek przekazu mocy ma mniej ząbków , inne zebatki w skrzyni , wodziki inne, dużo by pisać niby traktor podobny ale rużni sie praktycznie wszystkim


--- URSUS C-328 ---

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yaboll    0

To widocznie Zonk28 masz zajezdzona ta 30 jak nie mozesz sie uciagnoc z bronami 3 :lol: :lol:

 

A własnie Lukasz1987 mam full komple obciaznikow :)

Edytowano przez yaboll

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Billie    0

Witam,

Z jakiego rocznika polecacie kupić c-330? Bo sam już nie wiem. Lepsze z 70 lat? Czy te młodsze z 80? Czy w ogóle sie nie różnią?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

ja bym radzil brac starsza

jakosc czesci duzo lepsza, bo pozniej klepali nailosc


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotttrek    94

Słyszałem że najtwardsze są te z niebieskim podwoziem i żółtymi blachami. Jacyś użytkownicy tego portalu tak pisali pod którymś z moich zdjęć, ile w tym prawdy jest nie wiem. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

Też mam żólte blachy :D Czyli twardsze :D Ale nadwozie do bani...

Da ktoś jakieś szczegóły tego twardszego niebieskiego odcieniu smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotttrek    94

Mojej wypowiedzi proszę Przemku nie bierz sobie aż tak mocno do serca. Przekazuję tylko co mówili inni :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    4

Tylko co da patrzenie na kolor zewnętrzny jak wszystkie są już po remontach, najmłodszy ma ok 20 lat. Wszystko zależy od jakości części zamiennych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316
...Z jakiego rocznika polecacie kupić c-330? Bo sam już nie wiem. Lepsze z 70 lat? Czy te młodsze z 80? Czy w ogóle sie nie różnią?

poszukaj escorta 335 - wyjdzie cię z 20-25 tysi ale będzie młody rocznikowo więc nie wyeksploatowany.

Ursusiak z lat osiemidziesiątych lub starszy będzie miał już najechane godzin i o części dobrej jakości coraz trudniej.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Billie    0

no bo ja bym chciał kupić w roczniku 74 do 79 jakiegos do remontu. patrzylem na autogieldzie.pl to tak kolo 9-10 tys, myslcie ze remont wyjdzie z jakies 2 tys? dzieki wszystkim za wypowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

2 tysie remont?

To chyba blacharka, malowanie czyli wyszykowanie na handel bo za 2 tysiące to remontu nie zrobisz ;)


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Billie    0

no nie wiem, zalezy co trzeba bedzie wymienic

Edytowano przez Billie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

nie no silnik to za jakies 2- 2,5 juz zrobi, a skrzynie zajechac to trzeba byc bardzo zdolnym


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dominik55   
Gość dominik55

Ja wolę C330M z 90 lat :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

tak tylko jak jest z wytrzymaloscia skrzyni w Mce, a w starszych nie slyszalem zlej opini o skrzyni


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316
tak tylko jak jest z wytrzymaloscia skrzyni w Mce, a w starszych nie slyszalem zlej opini o skrzyni

To zależy jak ciężko pracuje taka M-ka, u nas odkąd jest większy ciągnik to do skrzyni nie zaglądane.

 

nie no silnik to za jakies 2- 2,5 juz zrobi, a skrzynie zajechac to trzeba byc bardzo zdolnym
dodaj koszt opon, wymiany oleju, błotników ;)

pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

nasz ciapek, rocznik 74 jak sie nie myle, a do skrzyni pewnie nikt nie zagladal

blotniki sa dosc dobrze wykonane, nie to co w 60 cieniutka blacha, olej to niewielki koszt,


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

co w w tym silniku chcecie robić ze o takiej kasie mówicie 1tys to już spora kasa na remont tego silnika a co dopiero 2.5 tys

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

2-2,5 tysia a nie 2,5tysia.

Policz mi

- 2 sztuki 12,4x28,

- oba błotniki nowe (ewentualnie kabina),

- koszt olejów - wymiana w skrzyni+czyszczenie filterka, w silniku+wymiana filtra lub czyszczenie oraz w filtrze powietrza z wymianą wkładu filtra,

 

i jeszcze nie zaczeliśmy remontu ;)

Często brakuje zaczepu bo jest albo dolny albo górny.

 

 

Ja do naszej M-ki chciałbym wstawić nową kabinę + wspomaganie + malowanie i w 5 tysiach się nie zmieszczę.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

nową kabinę + wspomaganie + malowanie i w 5 tysiach się nie zmieszczę.

No jak to nie??

Kabina 2200zł

malowanie 250zł

wspomaganie 800zł

SUMA: 3,250 i to już na droższej robocie wspomagania, czyli nawet policz 3,500 kabine droższą..

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

tylko myślę o troche lepszej kabinie ;)

No i wspomaganie za 800PLN? Powiedz mi jeszcze że z nowych części ;)

 

Poza tym mam parę rzeczy które mnie denerwują (czas wymienić siedzenie i nie chcę chińskiego wynalazku, chcę wytulejowac przód bo ostatnio był robiony z 15 lat temu a chyba ma jakiś luz, zaczep do przyczep chcę zrobić bo widzę że ma luz).


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj