Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
konik201

Pronar 82A uciagnie pług 3 skibowy obracalny?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pług

Wiadomość z agroFakt.pl

marcin974    25
Najlepiej ibisa, ja ci moge taki polecić bo taki posiadam.

eeeee w ibisie 3skiby to spokojnie da radę....

 

mi moze uda sie w tym roku sprawdzic jak sobie 82SA bedzie radził z ibisem 4skiby -waga prawie 1100kg :o

 

 

EDIT:

czy ktos wie na jaką nimimalną szerokosc mozna go zwęzyć? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radson    5

Najlepiej kup jakiegoś kvernelanda 3 skibowego 3*45 na skibe , dobry powinienes kupic za ok 12tyś , najlepiej poszukaj na allegro coś .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szpeniek26    4
eeeee w ibisie 3skiby to spokojnie da radę....

 

mi moze uda sie w tym roku sprawdzic jak sobie 82SA bedzie radził z ibisem 4skiby -waga prawie 1100kg :o

 

 

EDIT:

czy ktos wie na jaką nimimalną szerokosc mozna go zwęzyć? :D

 

Mojego można ustawić na 32cm na skibe to 4 skibowy pewnie tak samo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

tak... to jest to samo co Twoj tylko jeden korpus wiecej ;)

 

Fajnie by było jak by dalo rade go tak ustawic -obecnie mam tura ustawionego tak, czyli jak obrotke bym zapiął to po dobrym ustawieniu na uciąg powinno byc to samo co w turzeby, a na nawrotach spoko bo agregat jest troche cięzszy i nie jest tak tragicznie :o

1025A nie wspina tak mocno to 82SA tez nie powinno :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szpeniek26    4

Ja do mojego podpinałem ibisa 4 skibowego tylko tego większego co warzy cos około 1400kg i z podnoszeniem przodu nie było problemu, bo go solidnie dociążyłem tylko z uciągiem było słabiutko, był ustawiony na 48cm na korpus ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Myślę, że na 3 skibowym powinieneś zostać i z czwartą skibą się nie wygłupiać chyba, że doczepianą na zerwanie ścierniska. Mam kolegę który właśnie ma 82A i ma jakiegoś niemieckiego starego rabe 3+1 i podorywkę ciągnie, ale głebięj odczepia bo nie ma jazdy i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

racja wodliw -lepiej troche szybciej pojechac

ale z drugiej storony patrząc czy ja bede orał na szerokosc 130cm turem czy ibisem to chyba jedno i to samo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    30

Niektórzy mówią z do obrotówki potrzeba więcej mocy ja jednak z własnego doświadczenia powiem że tak nie jest miałem Polski jakieś 3X35 teraz mam obrotówkę rabewerk 3X35 odkładnice pół śrubowe i wcale nie ma ciężej. Ale do tego Pronara obrotówkę to max 4X40 z regulacją albo 3X50.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

A jeszcze jedno pytanie Panowie....

 

Lepiej orać trzema skibami na 130cm czy czterema?

w którym ciagnik bedzie miał lżej?

który lepiej bedzie krył?

 

Pomijamy fakt wagi pługa trzyskibowego a czteroskibowego ;)

 

 

 

Koledze @konik do pronara 82A poleciłym ibisa 3kiby takiego jak ma szpeniek :o mozna tez czteroskibowego ale ciekawe jak z tym podnoszeniem w 82A bedzie :D

 

mozna orac trzema skibami na 130cm i czterema tez na 130cm :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drzewis98    8

no Mtz raczej powinien skoro pronar 82a da rade to czemu miał by nie dać jak taka sama moc tylko by chyba trzeba dociążyć przodek bo na stożkowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×