Skocz do zawartości
News
pawel03

Lamborghini Formula - Wymiana oleju w hydraulice i ciśnienie oleju

Polecane posty

pawel03    0

witam.
mam problem z moim lamborghini z 93 roku. posiadam go od niedawna i nie moge znalezc zadnego korka do wlewu oleju hydraulicznego i tak samo do spuszczenia azeby go wymienic. nie trzyma mi cisnienia. kiedy jest zimny mam 4 bary (co i tak wedlug mnie jest malo bo powinno byc 6) a jak sie rozgrzeje do spada nawet do 2 i trzeba go trzymac na obrotach zeby dalo sie normalnie skrecac i obracac plug czy podnosic... mam pewne przypuszczenie ze ten korek znajduje sie nad walkiem. jest tam jakis korek ale nie mam pojęcia czy to jest to. z gory dziekuje za podpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

wlew jest z tylu, za kabina, pod skrzynka narzedziowa, jak mocno sie poci to lambo??


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel03    0

dzieki za odpowiedz.

poci tzn? czy duzo oleju ucieka? tzn olej mu ucieka tylko jak weze od pluga mam podlaczone ale to nie wina zlaczy tylko tlok ma rysy i nie trzyma i musze do regeneracji dac. czyli za kabina nad walkiem tak jak mowilem? bo jedyny schowek jaki mam to w kabinie nad prawym kolem. a gdzie sie spuszcza ten olej? i jak sprawdzic jego poziom chocby po wymianie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

LamboR3    0

Sprzawdza sie tak gdzie masz przekażnik jest takie szkełko i tam widać ile masz oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DANIEL    1

Jeżeli widać poziom oleju na tym szkiełku to jest ok.

Jeżeli zakrywa całe szkiełko to może wylatywać odpowietrznikiem tak jak u nas, okazało się, że fabrycznie wlali o 5 litrów za dużo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel03    0

dzieki za podpowiedzi.

jeszcze jedna kwestia. mianowicie - jaki olej? wiem ze przekładniowo - hydrauliczny. gość w sklepie w katalogu wyszukał ze zamiennik oryginalnego to HIPOL 6. co o tym sądzicie? nie wlałem go jeszcze ale filtry zamówione i mam zamiar wymienić na dniach ten olej. jakie macie opinie? czy to dobry olej? tak czy inaczej wleje go i sie zobaczy. znajomy mial problem w swoim john deere wlasnie z przekladniowym olejem. pienił się. nawet oryginalny przywieziony z niemiec sie pienił. juz jest wszystko w porzadku ale nie wiem co bylo i nie wiem jak sobie z tym poradzil.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel03    0

witam ponownie.

odnośnie tego oleju hudraulicznego mam jeszcze jedno pytanko - o filtry. w jakich granicach oscyluje cena? zamowilem filtry, czekam juz drugi tydzien i filtrow nadal nie ma B) tak trudno dostepne sa te filtry? moze to przez kryzys?: B) w sumie moze powinienem popytac w innych sklepach bo narazie zamawialem u jednego goscia i jak do tej pory nie musialem czekac na nic.

pozdrawiam uzytkownikow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel03    0

i jeszcze jeden problem:/ wymieniłem olej i nie wiem co jest grane ale nie mam wspomagania ani podnośnika. myśle ze to pompa się zapowietrzyła ale nie mam pojecia gdzie szukac odpowietrznika czy czegokolwiek żeby sobie z problemem poradzić. ciagnik stoi a potrzebny :) prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lambogrand    26

do daniel. gdzie jest ten odpowietrznik? bo w moim grand prix jest zakryte szkielko i troche kapie w okolicach prawej strony skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel03    0

podnosnik dziala ale gdzie ten odpowietrznik? jeszcze swieci kontrolka servisu. pomocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DANIEL    1

Odpowietrznik jest głębiej prawie pod siedzeniem kierowcy, wygląda jak taki grzybek ok 5 cm średnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel03    0

ok. wszystko gra. teraz jeszcze jedno. co moze być przyczyną slabego wspomagania? tzn tak jak pisalem, na pozcatku 4 bary a jak sie zagrzeje to nawet do 2 spada i trzeba przegazowac zeby lekko krecic :/ jakies sugestie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Jarecki94
      Witam
      Potrzebuje pomocy pękł mi pasek napędu pompy hydrauliki w consulu. Wymieniał go ktoś kiedyś i może poradzić jak go wymienić. Z tego co zauważyłem żeby go założyć trzeba zrzucić pas jezdny. Tylko jak rozebrać te koło hydrauliczne od przyspieszacza. Proszę o pomoc bo żniwa w pełni a kombajn został unieruchomiony. Z góry dziękuje za pomoc 
    • Przez zyzek
      Czy to normalne, że po przejechaniu około 8km z dużą szybkością, olej w skrzyni jest już mocno rozgrzany? Da się trzymać przewód ręką, ale jest już gorący.
    • Przez Halex
      Witam wywaliło nam cały olej ze skrzyni przez siłownik w prasie. Ciągnik stoi kilometr od domu czy mogę go holować dodam że to John deere 6830P skrzynia AutoQuadPlus
    • Przez Bartek66
      Witam drodzy forumowicze, mam pewien problem mianowicie posiadam Masseeya 3085 i zaczął mi cieknąc olej hydrauliczny z kolumny kierowniczej tzn olej wydostaje się z nad orbitrola (ale to nie on powoduje wyciek) spływa pod nim i leci potem na silnik i na dół. Problem pojawił się jakiś czas temu ale lekko się pocił. Aktualnie olej praktycznie płynie po silniku na ziemie. Nie czuć zbytnio aby wspomaganie chodziło ciężej. Jezeli ciagnik sie zagrzeje to wtedy wyciek sie zwieksza (domniemywam ze przez to ze olej robi sie rzadszy). Może ktoś z was już to kiedyś naprawial i powie jak to wygląda od góry.
      Ciągnik miał zmienioną pompę hydrauliczna na wiosnę( nowe filtry i olej w zestawie ) więc ciśnienie na orbitrola idzie takie jak trzeba. Pozdrawiam i proszę o jakieś odpowiedzi czy sam jestem w stanie to ogarnąć i czy wymaga to dużej ingerencji.
    • Przez KubAE86
      Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.