Skocz do zawartości
Arek

Problem z przełącznikiem 12/24v

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Arek    121

Przełącznik przy próbie odpalenia ciągnika robi takie charakterystyczne TRRRR tzn. bardzo szybko włącza się i wyłącza co oczywiście skutkuje brakiem możliwości odpalenia silnika, jak się go ręcznie wciśnie to odpala normalnie więc wydawało by się, że przyczyną jesz uszkodzona cewka. Ale nowe przełącznik prosto ze sklepu zachowuje się tak samo. Co może być przyczyną takiego zachowania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Słabe akumulatory, kiepskie połaczenia miedzy akumulatorami i masy. Przerywajacy styk w stacyjce.

 

Najcześciej przeywanie tych przełaczników jak i elektromagnetycznych właczników rozrusznika jest spadek napiecia wywołany właczeniem dużego odbiornika jakim jest rozrusznik. Jesli aku jest słaby to nie wydaje z siebie wystarczajacego prądu i spadek napiecia jest tak duży nawet do 10V, W tedy to cewka nie daje rady i rzozłacza.

Jednakże tak samo słaby akumulator jak i kiepska masa powodują że prąd jest za mały do odpalenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    462

Popieram swojego poprzednika słabe akumulatory lub słaby styk na zaciskach akumulatora.

 

Nieraz pomaga zamiana akumulatorów, jeżeli 1 z nich jest bardziej zużyty.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mtracz    71

A przypomniało mi się. Jesli styki, klemy itp. uważasz za dobre to prawdopodobnie jeden z akumulatorów ma przerwana celke i zamiast 12V jest 10V i to juz wystarczy żeby tak sie działo. Zmierz albo podmieniaj pojedyńczo akumulatory innym, a różnice sam zobaczysz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    82

A masz przełącznik ten znajdujący się koło dżwi obok sprzęgla zalączony, bo ja mialem taki sam problem i ten wyłacznik prądu był przekręcony. Problem ten miałem tylko, że w Ursusie 1614. Skapliśmy się dopiero po tygodniu... ;):o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    121

Przyczyną okazała się akumulator, co ciekawe trzyma napięcie 12,5v. po zmianie aku wszystko działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez adam12tr
      Witam
      Poszukuje osoby która posiada zetora forterre  11741 z silnikiem Deutz/same 1000.6Wt1 .W tym ciągniku jest regulator  świec żarowych, niestety nie jest on opisany w schematach dedykowanych dla tego modelu Zetora. Mam urwane dwa przewody od wtyczki tego sterownika i nie mam czasu robić doktoratu odnośnie ich prawidłowego położenia. Jeśli ktoś ma taki ciągnik to bardzo prosił bym o fotkę tej wtyczki od strony przewodów, wystarczy zdjąć prawą przednią pokrywę maski. Zamieściłem wycinek serwisówki gdzie regulator to element o numerze 79, a druga fotka to moja sytuacja;(
      Za pomoc z góry dziękuję.
      Pozdrawiam Adam12tr
       


    • Przez skok
      Witam
      czy do dwóch   halogenów w dachu montowanych fabrycznie mogę dołożyć dwie lampy led 27W i zostawić je na tym samym bezpieczniku i włączniku ??
    • Przez dzarjan8111
      Od czego jest  kontrolka zaznaczona na zdjęciu i gdzie powinien znajdować się dokładnie czujnik  ? Pytam bo kable zostały odcięte.

    • Przez damian123141
      witam. brak świateł , kierunkowskazów z prawej strony. Co to może być?
      i
    • Przez michas1934
      czy ma ktoś sprawny czujnik orbitrola zetor zts 8245-16245?czy to jest taki sam czujnik jak czujnik stopu od ursusa bo według katalogu to ten sam
×