Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Henius91

Glowny ciagnik na 65 ha

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Henius91    577

Jaki ciagnik doradzicie na 65 ha? Maial by to byc ciagnik do pluga, bron ciezkich, agregatu itp. Moc w granicach 120-160 KM. Cena do 40 tys. zl. W miare dobry stan i rocznik. Najbardziej to myslalem o Renault 155-54, MF 3125, MF 3645 i Case 5140. Ursus nie bardzo no chyba ze jakas wersja exportowa 1614. wiem ze ta cena nie jest za wysoka ale cos by sie znalazlo np. http://www.allegro.pl/item454409057_massey...0_z_tuz_em.html albo http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6531279 jedyne co mo mnie przeraza w MF-ach to te skrzynie biegow. nie spieszy mi sie z kupnem ciagnika ale warunki w gospodarstwie wygladaja na to ze do zakupu powinno dojsc w zimie. no chyba ze sie cos zmieni(sprzedaz kilku ha ziemi :o )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piochu    7

Nie polecam Ci MF-a, słabe skrzynie, kolega miał 3125 i w ciągu pół roku włożył w niego 20 tysięcy. Główne awarie to elektryka, oraz skrzynia biegów. Natomiast muszę powiedzieć że jak na te roczniki te MF-y mają komfortową kabinę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    577

no maja komfort. ale podobno jak sie dba o wszystkie oleje i sie starannie wrzuca biegi to moze dlugo wytrzymac. moj sasiad ma 3060 i ma go juz 2 lata i robil w nim tylko jakis wodzik w skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gorzupiak    0

http://www.allegro.pl/item453852611_ciagni...ult_145_14.html

http://www.allegro.pl/item453852381_renault_155_54.html

 

 

Te ciągniki są cholernie silne u nas gościu ma co prawda Renaulta 120konnego ale robi nim wszystkie ciężkie prace polowe i jeszcze ani razu go nie zawiódł (ma go 2 lata) i w dodatku na swoją moc jest też bardzo ekonomiczny!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Weź pod uwagę to że jak za kilka lat byś chciał sprzedać ten ciągnik to ciężej będzie znaleźć chętnego niż na wersje eksportową Ursusa czy Zetora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    577

jesli chodzi o tego renault to moj sasiad ma 110-54 czy cos takiego i niby rozrzutnik obornika ktory byl utopiony prawie po rame ciagnal bez problemu ale za to wszystkie oleje do niego musi przywozic w bankach 10 litrowych bo tak sie z niego leje. no a co do ursusa to myslalem jeszcze o 1234 albo 1634 ale tego za to za mniej niz 50 tys nie dostane. zetora juz wogole bym nie kupil zadnego uzywanego. jak juz to nowa forrtera. no ale najbardziej interesuje mnie MF 3125, niektorzy mowia ze MF-y to sa bardzo awaryjne a niektorzy ze sa to wytrzymale. ale jedno mozna powiedziec, ze sa bardzo oszczedne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelS    42

Może Ursus 1614 ? > Kawał dobrej maszyny Są to ciągniki 150 konne , więc myślę że by się sprawdził

http://allegro.pl/item461407274_ursus_1614_z_turem.html > 1

http://rol-trans.pl/uploads/ciagniki/ursus_1614_12295/1.jpg > 2

http://allegro.pl/item462479075_ursus_1614_1991r.html > 3

http://allegro.pl/item466472008_hit_super_..._kat_150km.html > 4 troszkę cena za duża

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wolf19   
Gość wolf19

a ursus 1224 za maly?

sam planuje sobie kupic tylko ze ja mam znacznie mniej ziemi (okolo 38-40 ha) :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    577

ziemia od III do VI klasy ale raczej ciezka(sama glina i czarnoziemy) a 1224 to mam i wlasnie planuje go zamienic na jakis nowszy albo dokupic inny bo ten juz troche stary jest i zbyt czesto sie psuje. i szczerze moge powiedziec ze 1224 na ten areal to roche za malo. na 1224 mam tura wiec gdy woze obornik to nie moge jednoczesnie orac wiec potrzebuje ciagnik do pluga(Kverneland AB 100 4 skibowy). podobno te renaulty sa nieziemsko mocne i wytrzymale ale jak z czesciami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gorzupiak    0

Mówiłeś coś że ciekną- dobry mechanik 1 dzień roboty i problemu nie ma :P my mamy jakieś 30 km do tak jakby punktu z wszystkimi częściamy do Renaulta ale w Grene na pewno też są

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzecho106    0

Ja na twoim miejscu sprzedałbym 902 i 1224 a w miejsce 902 kupiłbym zetora 7245 z turem a w miejsce 1224 naprzykaład jeżeli chcesz to kup to reno i będziesz miał główny ciągnik w pracy w polu a drugi będzie stał w domu i będziesz mógł wywozić obornik,ale decyzja należy do ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    577

nie ma mowy o sprzedazy 2 ciagnikow. jak juz to sprzedalbym 902 albo ta starsza "60" i w to miejsce jakis ciagnik do pluga bo nie widze u siebie takiego malego ciagnika z turem jakim jest 7245 bo watpie ze na tych waziutkich oponkach dal by rade zwozic baloty z lak torfowych albo ladowac obornik. a po drugie to mialbym sprzedac prawie nowego tura?? nigdy w zyciu. a po drugie do jakiego ciagnika podczepilbym rozrzutnik?? jeden do 912 a drugi?? do "60"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzecho106    0

powiem ci tak na łąkach torfowych ładowałem bele turem 60 i nawt to szło tylko trochę się koleiny zostawały,a zetor 7245 napewno by się nie zapadał ale zrobisz jak zechcesz a zamias miała by chodzić 902 z rozrzutnikiem to chodziło by to niby reno,ale ja tylko ja mówie jak bym ja był na twoim miejscu tak zrobił.jeżeli nie chcesz sprzedawać jakiegoś ciągnika to kup sobie kilka ciągników tak aby każdy pracował tylko w jednym sprzecie i nie będziesz miał problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mik    0
nie ma mowy o sprzedazy 2 ciagnikow. jak juz to sprzedalbym 902 albo ta starsza "60" i w to miejsce jakis ciagnik do pluga bo nie widze u siebie takiego malego ciagnika z turem jakim jest 7245 bo watpie ze na tych waziutkich oponkach dal by rade zwozic baloty z lak torfowych albo ladowac obornik. a po drugie to mialbym sprzedac prawie nowego tura?? nigdy w zyciu. a po drugie do jakiego ciagnika podczepilbym rozrzutnik?? jeden do 912 a drugi?? do "60"?

Sluchaj najlepszy będzie international case jest ciągnik bez awaryjny i na pewno najmniej pali mialem internationala 946as 4x4 6 cylindrów co prawda dziadek ale duzo potrafił bardzo dobry uciag, inne sie chowają teraz go kupił znajomy jest bardzo zadowolony spalanie to 8 litrów w pług 5x40 na glinie ja teraz mam case jx 95 bardzo dobra maszyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236
spalanie to 8 litrów w pług 5x40 na glinie ja teraz mam case jx 95 bardzo dobra maszyna

:D :lol: :D no comment, spalanie 8 l/mth, ha, czy h??

jak mozesz to zaznacz w swoim profilu ile masz lat, co bysmy wiedzieli przez jaki pryzmat patrzyc na twoje wypowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mik    0

Najlepszy jest case super wytrzymały i oszczędny wiem coś o ty pracuje na nich już 6 lat.

 

Słuchaj mnie 8 litrów na godzinę rozumiem nie wierzysz pewnie jesteś troszkę zacofanym właścicielem zetora które palą drugie tyle, a ja mam 28 lat i jeździłem dużą ilością ciągników na pewno więcej niż ty.

Nie piszemy posta pod postem...

 

A po drugie posta piszemy w tym pierwszym "okienku"...:lol:

Edytowano przez MarcinPykuS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarnyyyy    1

Ile to jest duza ilosc?? A spalanie 8 litrow wplugo 5x40 na godzine to naprawde dobre,chyba case bede musial kupic :lol: Pod warunkiem,ze ktos mi zagwarantuje takie spalanie,bo to chyba tylko ten Twoj ciagnik jako jedyny taki byl;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    577

spokojnie!! z Case-ow jak juz to bym kupil cos z modelow 5150 lub podobne bo maja one juz EHR i tylko to mnie interesuje w tych ciagnikach. zaraz ktos wyskoczy z odpowiedzia "jak ma EHR to gorszy". ja chce jakis ciagnik co ma troche elektroniki bo powoli taka prostota mnie nudzi. a po drugie EHR jest dobre do orki bo nie musze ciagle ta wajcha operowac jak w ursusach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×