pawel0488

Wał korbowy do C-360 3p

Polecane posty

lukasz20    688

oryginał za 650zł?? nie zamało?? wujo jest dobrym mechanikiem i robi miesięcznie z kuzynem kilkanaście ciągników i z tego co mówili to grene ma hinduskie części które si zaraz rozlatują


Ursus 360 3p
Władimiriec T-25
dają radę:)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek23    0

Witam.

Jadą kilka dni temu z opryskiwaczem ciągnik ursus C3603P zaczeło coś stukać w silniku.Odrazu moje podejrzenie padło na wał.Ściągliśmy go do domu,lecz do garażu sam wjechał bo palił i ciśnienie miał dobre.Słusznie podejrzewałem-to był wał,ale że aż rozleciał się na trzy częsci?wyciągłem normalnie po kawałku 3 części.Przeważnie wał pęka w dwóch miejscach.Czy wy mieliście takie przypadki pęknięcia wału w trzech miejscach?.

Pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash    0

Jeżeli rozpadł się na 3 części to znaczy, że pękł w 2 miejscach misiaczku ;)


- O, przyjacielu nieuczony,/ Mój bliźni z tej czy innej ziemi!/ Wiedz, że na trwogę biją w dzwony/ Króle z pannami brzuchatemi;/ Wiedz, że to bujda, granda zwykła,/ Gdy ci wołają: "Broń na ramię!",/ Że im gdzieś nafta z ziemi sikła/ I obrodziła dolarami;/ Że coś im w bankach nie sztymuje,/ Że gdzieś zwęszyli kasy pełne/ Lub upatrzyły tłuste szuje/ Cło jakieś grubsze na bawełnę./ Rżnij karabinem w bruk ulicy!/ Twoja jest krew, a ich jest nafta!/ I od stolicy do stolicy/ Zawołaj broniąc swej krwawicy:/ "Bujać - to my, panowie szlachta!"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek23    0

Tak rzeczywiście pomyliłem się,ale przeważnie pęka w jednym miejscu.Miał ktoś taki przypadek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

grene ma takie same części jak inne sklepy

masz droższe oryginalne

i tańsze podróby

ale na tych tańszych sie nie wychodzi

made in china lub made in india


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kret222    0

mialem do wyboru 400 zl chinski 500 polski i 650 angielski wybralem angielski bo mowili ze najlepszy ale to sie zobaczy przy ciezkiej pracy :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz20    688

Mój 3p miał ostatnio założony wał za 1200zł zobaczę go jaki on jest w kosiarce i prasie :P


Ursus 360 3p
Władimiriec T-25
dają radę:)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

no faktycznie troche tanio???

niedouwieżenia

wał do c 330 kosztuje 500 zł

i to indyjski

nie do uwierzenia że za angielski dałeś tak mało


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    116
a dlaczego nie warto robić szlifu w 3p????

 

ano dlatego że one fabrycznie nie są przewidziane do szlifowania-po pierwsze primo-mają zbyt małą średnicę czopów, po drugie primo po szlifowaniu trzeba je na nowo utwardzać a to nie każdy zakład potrafi a po trzecie primo ultimo-zwykle dzieje sie tak, że szlifowany wał pęka w miejscu pierwszego dotknięcia noża tokatskiego-tak przynajmiej mówia fachowcy z dziedziny obróbki skrawaniem. właśnie z tych powodów wał w perkinsie powinien być traktowany jako część jednorazowa-a regenerowanie-cóż-polacy na wsystko znajdą sposoby i chwała im za to-lecz szczerze mówiąc sobie napewno nie włożyłbym wału po regeneracji, więc opowieści o szóstym szlifie wału perszinga(bo i taki widziałem na oczy u mojego znajomego) mozna porównać z szykowaniem samochodu na giełdę-beton w progi i klocki drewniane zamiast amortyzatorów


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bork    0

witam pękł wał w moim c-360 3p jakiego producenta wybrać wał korbowy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

wał korbowy do 3 P jest ten sam co do MF3

 

masz do koloru do wyboru :

 

wersja ekonomiczna :

 

http://farmexpert.pl/wal_korbowy_mf3_produkt3214.aspx

 

andoria:

 

http://farmexpert.pl/wal_korbowy_mf3_andoria_produkt3215.aspx

 

andoria azotowany:

 

http://farmexpert.pl/wal_korbowy_mf3_andoria_azotowany_produkt3216.aspx

 

tyczyn azotowany:

 

http://farmexpert.pl/wal_korbowy_azotowany_tyczyn_mf3_produkt4309.aspx

 

i tyczyn nieazotowany :

 

http://farmexpert.pl/wal_korbowy_nieazotowany_tyczyn_mf3_produkt4327.aspx

 

 

uffff :)

nie widziałem tyle mozliwości wyboru przy innych ciągnikach ;[


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

bo po takiej usterce robi się osiowość i planowanie bloku a nie wkłąda nowy wał i niby ma chodzić dsługo i bez awarii


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bork    0

bo po takiej usterce robi się osiowość i planowanie bloku a nie wkłąda nowy wał i niby ma chodzić dsługo i bez awarii

panowie ten wał chodził od nowości do tej pory zimą przy remącie został zrobiony szlif wału no i teraz pękł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

no to jeżeli nie uszkodził nic dookoła to wymiana wału załatwi sprawę


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

pewine to Kopernik nie rzyje i też nie sjest to udowodnione zawieś sobie lepiej blok do osiowania bo wał nie jest tani


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

A koledzy nie wiedza ,że wału od perkinsa sie nie szlifuje? tam warstwa utwardzana jest bardzo cienka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masato    1

Hms nie wiem jak to jest z tym szlifowaniem wału...ale podobno się szlifuje, ale bodajże tylko 2 czy 3 razy. Choć nie wiem jak to jest w oryginałach angielskich. Wały lubią pękać...sprawdź czy tłoki nie tykają głowicy, no i wał musi być dobry...to znaczy drogi:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj