Skocz do zawartości
kaseton

Mf multipower pęknięcie w skrzyni

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kaseton    2

Mulitipower nie działał na zimnym oleju, dopiero gdy sie rozgrzał. Po zdjęciu pokrywy górnej skrzyni zobaczyłem że jest pękniecie z boku tego sprzegła hydraulicznego  jest to pęknięcie w dwóch miejscach tak jakby to była pokrywka tego sprzęgła. mam pytanie czy ten wałek pierwszego stopnia wychodzi do przodu w strone silnika? i czy to sprzęgło wyjdzie bez wyciągania skrzyni czy trzeba wyciągać skrzynie biegów. wałek jest na łożysku igiełkowym. 

59a8fdf1bcaff49agen.jpg

ba11ce732750d763gen.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1994kuba1994    58

tak wałek powinien wyjść do przodu a sprzęgła raczej nie wyjmiesz bez rozjechania skrzyni od mostu bo musisz wodziki cofnąć do tyłu aby była możliwość wyjęcia sprzęgła ze skrzyni do góry, bynajmniej tak jest w naszych polskich Ursusach/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    2

Jutro spróbuje wyciągnąć wałek, dzieki za odpowiedź, moj jest w wersji angielskiej. Jutro napisze czy wyszło czy nie

Edytowano przez kaseton

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kaseton    2

Wygląda na to że trzeba wyciągnąć skrzynie biegów, bo wałek do przodu nie wyjdzie bo przystawia ta podkładka zaznaczona na zdjęciu czerwonym kolorem.jest mniejsza średnica tej podkładki niż frez na wałku po prawej. I chyba trzeba wyciągnać skrzynie i rozebrać góre skrzyni i wypchać wałek do tyłu.  To kolorem zielonym to jest jakieś zabezpieczenie?

b971581b4dc43c82gen.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    2

Dzisiaj wyciągnelismy ten wałek. Trzeba było wyjechać skrzynią biegow do przodu okolo 30 cm wyciągnać wałek górny z trybami i wtedy wałek sprzęgłowy wychodzi do tyłu. i sprzęgło hydrauliczne wychodzi do góry. rozebrałem sprzęgło i górna pokrywka jest pęknięta w dwóch miejscach a dwie tarcze sprzęgłowe są całokowice zdarte cierna część tylko jedna tarcza jest cała..Nie wiem czy taką pokrywe można gdzieś kupić i tarcze sprzęgłowe i przekładki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1994kuba1994    58

i co to jest na zdjęciu co zaznaczyłeś zielonym kolorem? zacznij szukać nowych części ,jakby nie było to używane a ewentualnie w sklepie zobacz czy czymś się różni to Twoje sprzęgło od sprzegła na WOM z Ursusa MF bo może będzie coś pasować :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    20

Jest dwa rodzaję wałków sprzęgłowych jeden wychodzi do przodu przy drugim trza do tyłu,posiadaam kilka pozycji do tego sprzęgła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    2

Na wałku 1 i 2 stopnia są pozakładane po 2 piersćienie zamkowe na wałek. Czy wie ktoś jakie one mają zadanie? bo za nimi jest uszczelniacz i te pierścienie na pewno nie są uszczelniające

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Mirek17
      Mam propozycję kupna oleju do skrzyni GL4. Co o tym oleju sądzicie???
    • Przez kinga1111
      kupiłem massey ferguson 294s na 3 biegu jest zbyt wolny może jest 4 bieg? prosiłbym o schemat biegów
    • Przez Paweł9042
      Jak wymontować lewą półoś?
    • Przez czapla112
      Witam. Czy ktoś mi powie który z tych ciągników jest "lepszy", na co zwrócić uwagę oglądając go u sprzedającego?
       
      MF 3060 - Używany, Rok prod 1995, Moc 86km, Silnik 4 cyl Półbiegi Rewers mechaniczny.
      I w sumie nie ma więcej informacji w ogłoszeniu. Po zdjęciach nie wiele widać bo czysty jak nowy.
       
      MF 1004 - Rok produkcji 1985, 6600 Motogodzin, silnik 4 Perkins bez turba, 3 biegi, 1 pół bieg mechaniczny, reduktor, skrzynia całkowicie mechaniczna, posiada tura, tuza, kabina ogrzewana, pneumatyka do przyczep, opony tył 80% przód 50%,stan bardzo dobry, świeżo sprowadzony z Niemiec
    • Przez mirek18
      Mam problem z moim MF-255, przy ściąganiu pokrywy regulatora pompy wyhaczyła się sprężyna główna regulatora i sprężyna biegu jałowego od dźwigni głównej regulatora, nie wiem na jaki otwór zamontować sprężyny w dźwigni głównej regulatora pompy. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?  Z góry dziękuję za odpowiedzi.
×