Polecane posty

explorer    0

witam chce sie dowiedzieć coś na temat agrofarm 100, chodzi mi o to czy się psują
czy części są drogie i łatwy w naprawie???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

chyba trochę za wcześnie na takie pytania, bo ciągnik jest w sprzedaży chyba od 2007r, z tego co słyszałem od serwisanta, był przypadek że przewody gumowe od oleju są tam takie elastyczne z prawej strony popekały komuś, a tak to ciągnik bezproblemowy, serwisant jak i dieler twierdzi że to już zupełnie inna klasa ciągnika niż zetory ursusy farmtracki itp. i nie ma prawa nic się psuć, chociaż porównując do agroplusa 100 poprzednika agrofarma, to jakas wada fabryczna czt słabe punkty napewno się pojawią tam chyba była seria wadliwych tarcz sprzęgłowych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROL4    5

Szkoda,że nie ma w opcji EHR.wtedy można by było porównywać ich z serią K (czy w agrofarmach dostępna jest amortyzowana ośka?)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Agrofar to miał być tani i prost ciągnik i napewno nei znajdziesz w nim takich bajerów jak w serii K :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

no tak, ale porównując do jd 5820 to jednak jd wyjdzie chyba taniej jakby prównać do wersji 10gs a napewnoz turem bo do jd tur jest akoś w promocji tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczepan84    21

ciągnik sprawuje się bardzo dobrze przerobiłem nim 200mth i tak jak kolega wspominał przewód od paliwa mi pękł ale serwisant mówił że deutz zmienia producenta tych przewodów poza tym wszystko gra a i jak ktoś się decyduje to skrzynie z pół biegami dużo ma przełożeń ale żeby zmienić bieg pod górę trzeba użyć sprzęgła lub reduktorem a to się wiąże z postojem to mój błąd ale poza tym ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

xxxxxxxxxxxxxxx

Edytowano przez klocek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Miękka oś przydaje się nie tylko przy prędkościach powyżej 40km/h, jak masz ciężki agregat czy pług i dobry balast z przodu to znacznie mniej czuć nierówności drogi niż nawet jadąc na pusto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr84    1

ja mam juz 250 mth i jak narazie był tylko mały wyciek oleju ze skrzyni przy reduktorze ale to podobno jakas wada i u wszystkich SDF wczesniej czy później wystąpi. a tak to lac paliwo i jechac pali mi gdzies przy agregacie 3,7m pług 4x40 i rozrzutnik t O88 w granicach 7-8l przy obrotach 1600-1700 a to ze niektórzy narzekaja ze jest lekki to mu w niczym nie przeszkadza bo we wszystkich pracach daje sobie idealnie rade. super maszyna i tyle ;):o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

Koledzy moze mi pomożecie mam problem z Lamborghini Grand Prix 95 Target a mianowicie obroty skaczą jak sie go odpali i jest zimny a jak sie rozgrzeje to już nie. Prosze o rady. Wiem że to nie ten temat ale nie chciałem zakładać nowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

tzn jak skaczą jak duże są te skoki, jak długo czy jak przygazujesz to znika to czy tylko nabiegu jałowym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

jak ustawie na 800 to schodzi do 700 i znów do góry i tak sie dzieje na postoju pod czas jazdy to jest nie odczuwalne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

ale na ciepłym silniku już obroty są równiutkie?moim zdaniem to żaden problem, może masz wode w odstojnuku lub spuść resztki z baku z i wypłukaj, albo wymień filtr paliwa, sam teżzauważyłem takie zjawisko ale to minimalne falowanie obr może poprostu pompowtryski tak mają :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

odstojnik przeczyściłem filtr wymieniłem i nadal to samo, a czy to mogą być zawory? dzieje mu się tak od nie dawna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

napewno nei zawory, ale czy chwile tylko po odpaleniu nierówno pracuje czy dłuższy czas? u znajomego w agrolusie 100 winna była pompa paliwowa nie trzymała paliwa i jak dłużej postał nie mógł odpalić takze nie wiem co jest, u mnie tylko przez krutką chwilę po odpaleniu może minimalnie falują a potem juz wszystko ok, może mu sie to unormuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

no mój ma juz prawie 1000mtg i tak od nie dawna mu sie to dzieje przewaznie jak jest zimny zanim się rozgrzeje, palić normalnie odpala nie ma problemów, a czy winne mogą być filtry powietrza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

dzwoniłeś do serwisu? takie objawy to coś mi wygląda że chip od sterowania wtryskiem i wogóle silnikiem coś swiruje na zimnym silniku, ja bym z tym narazie nic chyba nie robił chyba że objawy się nasilają, coś ze sterowaniem, silnika moze ze sterowaniem grzaniem świec czy cuśtak czy siak na elektronike chyba to wygląda i bez serwisu się nie obędzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

nie mam go już na gwarancji, ma do mnie zajżeć ktoś z serwisu deutza, przy elektronice sam grzebał nie będe niech sie tym zajmie jakiś profesjonalista.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Tylko pytanie czy w sersie są profesjonaliści LOL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    4

własnie :lol: powiedzmy że oni mają odpowiednią wiedze żeby sie za to brać i znają taki sprzęt.


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz650    1

Problem z LAMBORGHINI rozwiązany. Padły wszystkie 4 końcówki wtryskiwacza. W serwisie deutza jedna końcówka 430 zł, orginał, znaczy końcówki są firmy bosch tylko w pudełku deutza więc koszt był by 1720 zł, a ja kupiłem te same końcówki za 600 zł 4 szt. oczywiście nówki orginał bosch + ustawienie 40 zł razem koszt naprawy 640 zł. A teraz czas pomysleć o nowy dostawcy paliwa? Jeździ ktoś na paliwach z orlenu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

to w pompowtryskach też się wymienia końcówki? Na jakim paliwie jeździłeś, gdzie ci to sutawiali, na jakimś stole pomiarowym czy na ciągniku?

 

ps. przysłaniacie troche agrofarmy na zime? ja założyłem górę w masce tzn tą siatkę przysłoniłem żeby nie padalo zimne powietzre bezpośrednio na chłodnicę paliwa, czy takie zabiego są bespieczne bo tylko górę atrapy zasłoniłem, ale cug tam jest niezły i dużo powietrza pompuje ten wentylator ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzesiek11
      Witam wszystkich.
      Mam zamiar kupić agrofarma 85, czy ktoś może mi coś o nim napisać? Jak ze spalaniem, jaką ma moc (do czego porównywalną), ile miejsca w kabinie, jak widoczność?
      Czekam na te i inne informacje, z góry dzięki wszystkim.
    • Przez papuszka23
      Witam!!!!
      Czy robiliście już pruby na swoich traktorach i z biodislem?
      Jak wygląda spalanie i osiągi w porównaniu do ON?
      Dzia za odpowiedzi!!!!!!11
    • Przez sydney
      Co wiecie o tym ciągniku?  
    • Przez Zuro95
      Witam. Posiadam Agrofarma 420 z rewersem mechanicznym, skrzynia 20x20 bez półbiegów, od dłuższego już czasu przy wciskaniu sprzęgła słychać głośne skrzypienie najprawdopodobniej łożyska oporowego/ślizgowego, sprzęgło stawia przy tym dość mocny opór, moje pytanie brzmi czy ktoś spotkał się już z takim problemem i czy ktokolwiek zna jego rozwiązanie, bo przy dłuższej pracy można sobie faktycznie nogę zerwać.
    • Przez Bercik92
      Witam. U mnie w agrofarmie od niedawna ubywa po trochu oleju 1mm na bagietce na kilkadziesiąt godzin. podejrzewam ze mam nieszczelna turbine  ponieważ podczas przyspieszania lub ruszania z miejsca i wydobywania się sadzy widać malą chmurke jasno niebieskiego dymu dodam że to się dzieje sporadycznie. ale najczęściej jak ciągnik jest obciążony czasami tez niebieski dymek pojawia się  podczas zapalania cieplego lub zimnego silnika (na zimnym jest wszystko ok a jak zgasi się i zapali to ten dymek się pojawia ale tez nie zawsze) może ktoś mi doradzi co i jak ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj