Skocz do zawartości
Mirosław

Ceny zbóż (pszenica , jęczmień , itp.)

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No wlasnie frajerow chca wylapac co magazynow nie maja i odrazu na skup wozic beda , normalka w zniwa ze ceny w dol leca , pewnie poczatek wrzesnia pojda w gore lub stana na takim samym poziomie zobaczymy ile bedzie zboz na swiecie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszpa1    0

prosta zasada, po zniwach wielu jest zmuszonych sprzedac to kupujacy chca jak najtaniej kupic ale sadze ze urodzaju nie bedzie ogolnie wiec ceny powinny byc wzgledne , dzis patrzylem jeczmien ozimy to niby gesty równy , ładny kłosek ale ziarko na grubosc przecietne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil900830    3

murtek

Są ludzie co muszą sprzedać ,zapłacić za kombajn w żniwa,nawozy,paliwo ,podatek rolny ,kredyty.Co tu dużo będe pisał każdy wie jak jest.My tylko rzepak po żniwach sprzedamy bez kontraktacji ,kto da więcej a pszenice wszystką trzymamy :D

Ciekawy arykuł ale czy się sprawdzi? :)

http://www.agrofoto.pl/produkcja-roslinna/zboza/szymanczak-pszenica-po-1400-zl,28938.html

Lukaszjarm

Wszystko będziesz po żniwach sprzedawać.My w tamtym roku zmagazynowaliśmy i wygraliśmy zresztą jak co roku :D .Jeśli można wiedzieć gdzie zakontraktowałeś .Jesteś z Opolskiego?

kapera123

Zbóż może więcej na świecie ale za to zapasów brak żeby je odbudować potrzeba kilka lat .Więć taniej już tylko było :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Lukaszjarm    4

ja zakontraktowalem sobie 30% palanowanych zbiorow 60 ton . zeby bylo na zakupy jesienne nawozy itp kontrakt podpisalem z polskimi mlynami jestem z opolskiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszpa1    0

ja łącznie zboza zbieram około 250 ton i bezproblemowo sprzedaje na rynku lokalnym rolnikom a pszenica jedzie do młyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
feliks135    2

ZBOŻA Z NOWYCH ZBIORÓW

 

kontrakty zł/t

 

pszenica konsumpcyjna 780 - 810

 

pszenica paszowa 700 - 730

 

pszenżyto 670 - 690

 

żyto 670 - 690

 

jęczmień 690 - 720

 

 

Zobaczcie jak zbijają ceny, podaję za Agrobiznes.

Tym szybciej cena pójdzie do góry. Z pustego Salomon nie napełni ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
silva    18

Heh ale pamiętajcie że są wyjątki. Czasami i po żniwach może spaść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Huberto89    34

Moim zdaniem będzie podobnie jak w roku ubiegłym w wielu krajach susza więc jest duża szansa że tej zimy zobaczymy kolejne rekordy cenowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
feliks135    2

Według mnie może jeszcze spaść

Od 1 lipca Rosjanie mają zamiar trochę zarobić na zbożu i to pewnie jeszcze drgnie w dół. Ale potem to zacznie się już liczenie. Wiecie... te ogromne firmy teraz skupią po 700 pszenicę a potem będą spekulować na zwyżkę... bo zboża nie ma!!! i w Polsce i na świecie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arko2255    8

Pszenica powinna kosztowac ok 1400zl a reszta zboz po 1000 zeby cos sie zarobilo bo jak narazie to srodki do produkcji dwa razy drozsze a paliwo szkoda pisac. Zboza nie ma i ci ktorzy placa za pszenica 1100zl i im sie wydaje duzo niech zaczekaja do jesieni bo wtedy to dopiero bedzie, sami niemcy potrzebuja ogromne ilosci ziarna nie wspominajac o reszczie europy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian40000    85

tylko pomyśl że nie każdy ma dużo ziemi i niektórzy muszą utrzymywać hodowlę żeby coś zarobić. Dla mnie zboże paszowe powinno kosztować około 500zł za tonę. Wtedy koszty produkcji zwierzęcej będą znosne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszpa1    0

dokładnie , hodowcą musi sie tez opłacac bo jak nie bedzie im sie opłacac to i zboza nie bedzie miał kto kupic. u mnie szacuje na plony średnio 4t/ha aby cena nie spadła tak ponizej 800 zł to bedzie bdb.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
feliks135    2

Hodowcom musi się opłacać, producentom zbóż także. Myślę że teraz dla hodowców to dobry czas na robienie zapasów. Cena po żniwach wiadomo jaka jest. Zawsze znajdą się sprzedający, którzy muszą. Natomiast jeśli można zboże magazynować, to należy poczekać.

 

Ja parę lat temu hodowałem nieco tuczników, zastanawiałem się nad budową większej chlewni. I dałem sobie spokój. Teraz jak czytam opracowanie Instytutu Rolnictwa w Poznaniu, który wylicza mi kalkulację przy cenie 4 zł., że jestem stratny na świni 50 złotych to ja dziękuję. Chowam sobie teraz 50 świn, robię sobie z nich wędliny czasami i przynajmniej smacznie je zjem. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    7

tak kolego tylko jak się nie będzie opłacać nic hodować to myślisz że zboże będzie drogie, a kto je będzie kupował. każdemu się powinno opłacać a nie jak zboże tanie to hodowcy śmieją się z producentów zbóż że im się nie opłaci i muszą dokładać do produkcji, teraz znów odwrotnie jest i to producenci zbóż śmieją się z hodowców. u mnie pszenica po 90zł brutto i zaprzestano skupować pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arko2255    8

Ladnie stoislaw poszedl z jeczmieniem po 700, debile j**ani, niech sam sobie posieje i kupi od siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BARABUS    6

we wtorek sprzedałem ostatnie 6t zeszłorocznej pszenicy po 840zł netto

 

znajomy w tym tygodniu sprzedał jęczmień ozimy po 650zł netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szy1993    1

prognoza dla pszenicy E w sierpniu to ok 700zł więc bedzie poniżej kosztów produkcji... ale to tylko u nas w pieprzonej zielonej wyspie tuska. podczas żniw wszystko leci w dupe, polskie firmy widzą tylko spadki na giełdach. a później przychodzi luty i stoisław kupuje zboże z niemiec po 1000... co najśmieszniejsze to to że polacy sami tą pszenice sprzedali w żniwa do niemiec bo stoisław nie stać na zapłacenie rozsądnej ceny.... paranoja!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobiasz51    0

nemy spadają bo w mediach mówią że będą w tym roku dobre zbiory i dużo zboża będzie ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Huberto89    34

Sieją tą propagandę jak na razie to dość dużo deszczów jest u mnie pszenżyto już się czarne robi jeśli tak będzie padać to kombajnem w pole nie wjedzie i będę te dobre zbiory na polu stały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez leszekb
      W nowym 2017 r życzę wszystkim producentom mleka godziwego zarobku za naszą ciężką pracę , przetwórcom żeby się rozsądnie z nami dzielili zyskiem . U mnie za grudzień cena około 1,39 zł Mlekovita .
       
      kontynuacja tematu: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/88237-ceny-mleka-2016/page-225?do=findComment&comment=1998690
    • Przez kuba24051
      pora zalozyc nowy temat. jak u was z cena?
      Michalczyk dzis 670+vat a cena od 640-670
    • Przez mlodyhef
      Dyskusja o cenach słomy w 2013 roku do przeczytania tu: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/72479-ceny-slomy-2013/
      Ceny słomy we wcześniejszych latach do przeczytania tu: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/5866-ceny-slomy/
       
       
      Pany po ile u was teraz chodzi słoma w belach 120/120? Ile za sztukę lub za tonę?
    • Przez warchest
      witam sorki ze byc moze nie w tym temacie ale nie wiedzialem gdzie umiescic . otoz mam pytanie bede mial do wycinki ok 20 topoli duzych grubych i chcialbym sie dowiedziec po ile chodza takie drzewa np jakbym chcial sprzedac na pniu jaka cena by była czy ktos ma namiary na firme ktora takie topole kupuje ja woj mazowieckie . czy np trzeba by wyciac te topole i dopiero takie sprzedac wtedy po ile mniej wiecej sa cenowo i kto takie by kupił
    • Przez yacenty
      Witam!
      po ile placicie za saletre i inne nawozy?
      ja mam oferte po 670 za tone a slyszalem ze juz jest nawet po 800, jak to wyglada u was?
       
      pozdrawiam
      YacentY
×