Skocz do zawartości
Mirosław

Ceny zbóż (pszenica , jęczmień , itp.)

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zonk28    0

W Wolbromiu na targu----Pszenica -90-100 zł , jęczmień-80-90 zł , pszenżyto, żyto , owies--70 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
silva    18

Wie ktoś jakie opadanie potrzebują gdzieś w lubelskim na konsumpcyjną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

strzymek    15

co do ceny w październiku w agrobiznesie trąbili 800 zl za pszenice i że drożej nie będzie dzisiaj cena jest inna takiego eksportu z unij i z polski dawno nie było więc prognozuje rekordy cenowe świniarze nich dziś już drżą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
silva    18

Zauważyłem że w naszym regionie zwiększa się handel zbożem. Pewnie powodem jest konieczność kupowania nawozów. Bo dopłat nie widać a za coś trzeba kupić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GREMLIN    2

Dzisiaj na rynku superpromocyjne ceny zbóż;

pszenica 100zł

jęczmień 90zł

pszenżyto 80zł

mieszanka 75zł

owies 70zł

żyto konsumpcyjne 80zł

a prosiąt niema kto kupić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    23

To dużo czy mało?

jest to dzienny przemiał tego młyna, ale rzadko tam się widuje taką kolejkę bo skupują od 7 do bodajże 20 albo 22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BartekM    17

jeszcze troche i trzeba bedzie kupić paliwo, nawozy, materiał siewny, magazyny wyczyścic i zboże się znajdzie nawet z 2009 roku jeszcze.. I sprzedaż zbóż interwencyjnych też się zacznie. A jak ludzie świn trzymać nie będą to duża nadwyżka może się zrobić..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    28

tym bardziej że nigdzie na swiecie nie ma, konsumpcyjna zdrozeje jeszcze, dzisiaj ponad 90zł bez problemu można dostać a bedzie wiecej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BartekM    17

Konsumpcyjna może tak ale ta co parametrów nie wytrzyma idzie na paszówkę chyba że już nie patrzą na parametry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

polskie mlyny pszenica 870 netto

w poniedzialek jade sie dogadac na sprzedaz 50-90 ton jeszcze nie wiem jak dadza 900 to chyba troche sprzedam aby miec na pierwsze wiosenne wydatki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    78

wczoraj miałem 2 propozycje na pszenice, jedna po 940 netto,a druga po 980 netto loco gospodarstwo. Wez się zdecyduj. :lol: Podlaskie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kicek1911    0

 

 

 

sirKonrado ile tego owsa potrzebujesz? Cena od 70 do 80 ( małopolskie okolice Wieliczki)

Edytowano przez kicek1911

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
silva    18

Ale to tylko w podlaskim po tyle? Nie przyjechaliby do Lubelskiego? :) Ja znalazłem po 90 bez konkretnych parametrów ale brutto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    398

nadwyżka :lol: :lol: :lol: ciekawe skąd jak zboża nie ma .jamieszkam niedaleko drogi nr. 8 i jak w tamtym roku tir za tirem zapierdzielał z czech ze zbożem to teraz prawie wcale .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
murtek    122

Teraz nic nie sprowadzą, bo nie ma skąd. Jeszcze nie dawno ostatnią deską ratunku była Australia, jednak co się dzieje w tej części świata to chyba każdy wie. Z pewnością w niedługim czasie handel trochę się ożywi ze względu na wiosenne zakupy (nawozy itp).

 

Będzie zboże w dobrej cenie...

 

Tak swoją drogą w mojej okolicy cena za paszówkę 820-830, a konsumpcyjna ok 850 brutto

Edytowano przez murtek3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez yacenty
      Witam!
      po ile placicie za saletre i inne nawozy?
      ja mam oferte po 670 za tone a slyszalem ze juz jest nawet po 800, jak to wyglada u was?
       
      pozdrawiam
      YacentY
    • Przez kuba24051
      pora zalozyc nowy temat. jak u was z cena?
      Michalczyk dzis 670+vat a cena od 640-670
    • Przez warchest
      witam sorki ze byc moze nie w tym temacie ale nie wiedzialem gdzie umiescic . otoz mam pytanie bede mial do wycinki ok 20 topoli duzych grubych i chcialbym sie dowiedziec po ile chodza takie drzewa np jakbym chcial sprzedac na pniu jaka cena by była czy ktos ma namiary na firme ktora takie topole kupuje ja woj mazowieckie . czy np trzeba by wyciac te topole i dopiero takie sprzedac wtedy po ile mniej wiecej sa cenowo i kto takie by kupił
    • Przez leszekb
      W nowym 2017 r życzę wszystkim producentom mleka godziwego zarobku za naszą ciężką pracę , przetwórcom żeby się rozsądnie z nami dzielili zyskiem . U mnie za grudzień cena około 1,39 zł Mlekovita .
       
      kontynuacja tematu: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/88237-ceny-mleka-2016/page-225?do=findComment&comment=1998690
    • Przez mlodyhef
      Dyskusja o cenach słomy w 2013 roku do przeczytania tu: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/72479-ceny-slomy-2013/
      Ceny słomy we wcześniejszych latach do przeczytania tu: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/5866-ceny-slomy/
       
       
      Pany po ile u was teraz chodzi słoma w belach 120/120? Ile za sztukę lub za tonę?
×