Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
tommy66692

Nie można wbić piątki

Polecane posty

tommy66692    10

Witam. Co moze byc przyczyną tego ze nie idzie wbić piątki? Wszystkie pozostałem biegi wchodzą. Moze wodzik w skrzyni? Ciągnik to Zetor 7011.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek16    3

u mnie w wiosce facet jezdzi bez najwyższego biegu w 60 co może być przyczyną jezdzi już tak z 8lat z tego co ja pamiętam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tommy66692    10

Ja nie mam zamiaru tak jeździć, jeszcze dzisiaj złoze z tatą zetora w poniedzialek i wtorek kończe orkę i rozpolawiamy zetora, wymieniamy synchronizator i tarcze sprzęgłową pod pod gorke sie zaczęło ślizgać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralf    5

wodzik zatrzymał sie w takiej pozycji ze nie mozesz wbic nie zablokowało ale wbic nie daje u mnie w 7211 tak sie dzieje z 4biegiem czasami samo wyskoczy a czasami trzeba recznie przesuwac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    10

Mylisz się, probowałem tak i nic nie pomogło. W koncu rozkreciłem wszystko sciągnołem dekiel i jest synchornizator pękniety na poł :o

 

Ale tak jak pisałem dzisiaj złozymy, w poniedzialek i wtorek postaram sie zaorac, pozniej rozpoławiamy go, nowy synchronizator, tarcze sprzeglową składamy i orka po oborniku :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukas435
      Witam wszystkich kolegów. Ostatnimi czasy z różnych źródeł słyszałem że zmieniając jeden lub dwa tryby w skrzyni biegów zetora 5245 można zwiększyć jego prędkość odpowiednio na wszystkich biegach.
      Próbowałem znależdz jakieś informacje w internecie ale jak dotąd znalazłem 2 możliwości a mianowicie:
      1. wymiana kół na większe,
      2. zamiana trybów 4 i 5 biegu co wiąże się z tym że nie zawsze ciągnik pociągnie obciążenie ze względu na zbyt duży przeskok.
      Żadna z tych metod nie jest zadawalająca czy istnieją jakieś inne sposoby np. tak jak pisałem wymiana trubów na wałku wejściowym do skrzyni lub coś podobnego?
      Zachęcam do dyskusji na ten temat i myślę że wielu z nas skorzysta z tych informacji.
    • Przez janusz14
      mam problem ze sprzęgłem w moim ciągniku a konkretnie w ciągu ostatnich 2 lat wymieniałem 3 razy tarcze sprzęgłowe i raz mi pęknoł na pół cały docisk . teraz narazie jest spokój ale coś mi nie chce do konca wysprzęglać pompke sprzęgłową wymieniłem. jaki może być problem ?
    • Przez darkoe
      Witam.
      Ostatnio mam problem z reduktorem. Chodzi o to że czasami ciężko jest przełączyć z szosowych na polowe i odwrotnie. Mam wrażenie jakby coś blokowało. Pisze czasami ponieważ nieraz idzie swobodnie przełączyć. Zwłaszcza jak jest wyłączony napęd. Wie ktoś co może być przyczyną? Dodam że mam sciagnietą pokrywe od biegów ponieważ ostatnio czesto używałem reduktora bo wyciągaliśmy olszyny no i stało się nieszczęście i ułamała mi się gałka od reduktora.
    • Przez adrian7211
      Witam.Czy posiada ktoś w tym modelu zetora lub podobnym półbiegi i w jaki sposób one działają.?
    • Przez ArturMałecki
      Cześć , mam problem w zetorze 5245 z włączaniem WOM, czy ktoś może coś mi poradzić ?
×