Skocz do zawartości
mam_pytanie

Sprzedam lub wydzierżawię gospodarstwo ok. 4ha

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mam_pytanie    0

Witam,

 

tak jak w temacie:

 

Sprzedam lub wydzierżawię gospodarstwo ok. 4ha łącznie z budynkiem mieszkalnym oraz budynkiem gospodarczym.

 

Okolice Radomska, woj. łódzkie.

 

 

Wszystkie oferty proszę kierować na priv.

 

Może na forum jest ktoś, kto chciałby zacząć przygodę z rolnictwem i sie przeprowadzić albo gospodaruje w okolicy i chciałby rozszerzyć działalność.

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bieniek_88    53

Wszystkie oferty proszę kierować na priv.

 

 

Jaką chcesz ofertę? Może jakaś cena? Daje 10000 zł i biorę pasi?

Edytowano przez bieniek_88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mam_pytanie    0

Witam,

dziękuję za zainteresowanie tematem.

Mam operat szacunkowy sporządzony rzeczoznawcę na potrzeby banku chyba w 2008 lub 09 roku na kwotę ok 180 tysiecy pln.

z uwagi na to, że sam mam długi mysle, ze sprzedam to za połowę tej kwoty, bo zależy mi na czasie.

nie moge czekac latami...

choc tak naprawde zbieram obecnie każdą realną ofertę, jesli ktos jest zainteresowany, i najwyżej potem będę oddzwaniał, jak bede miał nóż na gardle...

zbieram zarowno oferty najmu jak i dzierżawy, bo nie wiem na co znajdę chętnego...


 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mam_pytanie    0

Ja mieszkam ok 200km od gospodarstwa, stąd nie mogę się nim zajmować osobiście.

 

Jak tylko będę mógł pojechać i zrobić aktualne zdjęcia, to je tu zamieszczę, być może jeszcze przed świętami...

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pieceofmind    12

 

zbieram zarowno oferty najmu jak i dzierżawy, bo nie wiem na co znajdę chętnego...

 

 

 

 

Tylko najem i dzierżawa, czy sprzedaż też wchodzi w grę? Bo w tytule jest sprzedaż, a tu wymieniasz tylko wynajem i dzierżawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mam_pytanie    0

Tylko najem i dzierżawa, czy sprzedaż też wchodzi w grę? Bo w tytule jest sprzedaż, a tu wymieniasz tylko wynajem i dzierżawę.

 

To pomyłka z mojej strony.

Najchętniej bym je sprzedał.

 

 

 

Temat założony po to, żeby wzbudzić dyskusję

 

 

Nie bardzo rozumiem, skąd takie przypuszczenia.

Zapewniam, że się mylisz.

 

Doradzono mi, zebym sie zalogował na forum, gdyż jest tu wielu specjalistów od rolnictwa.

 

Stąd:

 

1. jest szansa, ze kupca znajdę właśnie tu

2. może ktoś mi doradzi, jak mogę przyspieszyc jego sprzedaz

 

 

Z uwagi na dosc trudną sytuację osobistą oraz odległość od gospodarstwa, nie jest łatwo je sprzedać.

 

Obdzwoniłem wiele agencji, proponująć prowizję dużo wyższą od ich normalnej prowizji, ale jasno dawali do zrozumienia, ze interesuja ich dzialki budowlane w okolicach dużych miast, mieszkania lub domy.

 

Dlatego szukam jakiejkolwiek pomocy...

może ktoś sam nie jest zainteresowany, ale zna potencjalnego kupca

 

w umowie będzie zapis, ze platnosc jest gotówką u notariusza,

pośrednik weźmie prowizje w gotowce u notariusza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podeślij zdjęcia tego gospodarstwa i lokalizację
najlepiej na priv się odezwij jak będziesz miał zdjęcia. bo byłbym zainteresowany tym gospodarstwem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mam_pytanie    0

podeślij zdjęcia tego gospodarstwa i lokalizację

najlepiej na priv się odezwij jak będziesz miał zdjęcia. bo byłbym zainteresowany tym gospodarstwem

 

 

OK, zaraz napisze na priv.

 

 

Na jaką kwotę zadłużona jest ta posiadłość 

 

Gospodarstwo ma czystą hipotekę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mam_pytanie    0

Ogłoszenie jest aktualne.

 

 

_____________________________________________________________________________

 

A gdybym próbował sprzedać tylko zabudowania, a ziemie zalesił... miałoby to sens?

może ktoś napisze w kilku zdaniach jak to wyglada od strony praktycznej...

 

troche poczytalem w necie na ten temat i to wszystko co wiem obecnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Zależy jeszcze jaka klasa ziemi ale wnioskuje że raczej kiepska?

Zanim drzewa Ci urosną to się zestarzejesz, a i tak do tego znajdzie się ktoś kto uzna las za niczyj i będzie drzewka podkradał. Do tego musisz zainwestować w zalesienie. Lepiej teraz sprzedaj jak nic więcej Cię nie łączy z tamtymi rejonami i nie planujesz tam mieszkać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mam_pytanie    0

Zależy jeszcze jaka klasa ziemi ale wnioskuje że raczej kiepska?

Zanim drzewa Ci urosną to się zestarzejesz, a i tak do tego znajdzie się ktoś kto uzna las za niczyj i będzie drzewka podkradał. Do tego musisz zainwestować w zalesienie. Lepiej teraz sprzedaj jak nic więcej Cię nie łączy z tamtymi rejonami i nie planujesz tam mieszkać

 

 

Klasa ziemi głównie 4 i 5.

 

Właśnie staram się je sprzedać...

 

ale jesli mam szukac klienta 2 lata, to moze lepiej byc otwartym rowniez na oferty dzierzawy...

 

doplaty za to mozna przeciez brac...

 

mysle, ze istotna role odgrywa tu odleglosc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    110

Pogadaj z sąsiadami, może ktoś by chcial wydzierżawić, zawsze to staly dochod, niekoniecznie duży. Jeśli nie masz dużych dlugow, to może warto zostawić te ziemie jednak. Zawsze to jakiś kapital. No chyba ze naprawdę Cię ciśnie z pieniedzmi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mam_pytanie    0

Dzięki za pomysł.

 

Poprosiłem kolege o pomoc i po nowym roku będę tam jechał, porobimy zdjęcia, wydrukujemy ze sto ogłoszeń, rozkleję po okolicy i rozdam sąsiadom, powieszę przy sklepach.

 

Mam jeszcze pytanie:

 

Przy jakiej cenie znajdę klienta na szybko?

 

Nie wiem ile jeszcze czasu utrzymam sie na powierzchni (finansowej), wiec moze warto przygotować sobie plan zastepczy...

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

×