Skocz do zawartości
janioigienio

Przeróbka ursus 3512 aby wciskać pedały do przodu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
janioigienio    27

Witam,
Od zakupu mojego ursusa 3512 denerwuje mnie podłoga z której źle jest wsiadać i wychodzić z ciągnika. Mam pomysł aby pedały które są wciskane w dół przerobić tak aby były wciskane do przodu tak jak było to w nowszych 3512 z komfortową kabiną. Czy możliwe jest dokupienie pedałów i części aby to przerobić ? Proszę o komentarze, Pozdrawiam . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapewne jest to możliwe wystarczy kupić odpowiednie części i je dobrze poskładać ale z pewnością nie obejdzie się bez przerabiania niektórych rzeczy spawania i wycinania nie wiem dokładnie jak to wygląda w Ursusie 3512, ale chciałem tak kiedyś zrobić w ursusie C-4011 to chciałem to zrobić na podstawie Zetora pompka+wysprzęglik+pedał+połączenie i powinno działać miało to działaś na zasadzie podobnej jak hamulce hydrauliczne po zaciśnięciu pedału miał załączać się wysprzeglik tak jak cylinderki hamulcowe i wysprzęglić traktor z pewnością jest to możliwe wystarczy tylko dobrze pomyśleć mieć czas i pieniądze. Pozdrawiam myślę, że pomogłem w razie czego postaram się jeszcze coś wyjaśnić gdybyś miał jakieś pytania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janioigienio    27

Dzięki bardzo za informacje, ale jeszcze chciałbym dowiedzieć się coś więcej od osoby która już to przerabiała, lub ma potrzebne części do sprzedania. Pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    785

Dokładnie chcesz zrobić pedały wiszące lub podwieszane.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to ja bym proponował albo taki pedał dorobić lub jeżeli by pasował to dać od Ursusa C-360, bo chcesz uzyskać właśnie coś takiego prawda? Tak jak to jest w C-360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    785

To jest raczej na wzór mtz-ta przynajmniej część która przechodzi przez podłogę.

 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    41

Zadzwoń do tego Gościa 513982414 ,może posiada części do przerobienia ,ale czy warto pchać się w koszty ? na moje oko to 500 zł

Edytowano przez JANCZAK1176

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janioigienio    27

Pedały od c360 nie będą pasować bo w c360 w drógą stronę wciska się sprzęgło(wałek patrząc z lewej strony prostopadle do silnika obraca się w lewo a w ursusie 3512 obraca sie w prawo ) ale chciałbym uzyskać taki efekt jak w c360. 


dzwoniłem do tego pana i ma zobaczyć co on tam ma do sprzedania. Dzięki za numer :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale gdyby skombinować mechanizm który by odwracał właśnie wałek tak jak powinien? Na pewno to by szło tylko trochę czasu i cierpliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janioigienio    27

Właśnie najbardziej problematyczny jest ten mechanizm ale myśle że jakby sie uprzeć to by zrobił. Ale ja na to nie mam zbytnio czasu i ewentualnie mógłbym kupić gotowy mechanizm do zamontowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to ja bym właśnie zlecił w takim przypadku komuś kto by się tym zajmował z pewnością ktoś by się znalazł tylko tanie to pewnie nie będzie. A i wnet bym zapomniał

Życzę wszystkim Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i Dobrych plonów, sprzyjającej pogody w nowym roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez miles3147
      Witam . Chciałbym  zapytać jaka jest wasza opinia na temat instalacji wodorowej w Ursusie 4514 ? http://allegro.pl/hho-generator-wodoru-ursus-zetor-ciagnik-rolniczy-i5904924105.html#thumb/8   i http://allegro.pl/hho-generator-21-zestaw-bus-ciagnik-3-5l-i5904923038.html . Widzę że to jest do pojemności 3,5 L a Ursus 4514 ma 3865 cm3 . Napisałem do sprzedającego czy może to zrobić żeby była do takiej właśnie pojemności jak ma 4514. Jeśli będzie taka opcja to jakie jest wasze zdanie na temat założenia takiej właśnie instalacji ? 
    • Przez Dosieg
      Witam formułowiczów!
      Otoż był już podobny temat, lecz chcę go wznowić i zadać ponownie to samo pytanie. 
      Mam Ursusa 3512 już tyle lat i niestety, ale jego moc już mi nie wystarcza i pomyślałem tak o zamianie silnika też z rodziny Perkinsa, coś z modelu 5312/14 lub 5714. Słyszałem, że mocowania są takie same a tył wzrokowo wygląda identycznie jak w 3512 tyle co na kołach jest wyższy. Ten zmodyfikowany ciągnik pracował by z belarką do kręcenia rocznie ok 700bel i w paszowozie 10m3 z przekładnią dwu biegowo, dodatkowo jeszcze to co jest w stanie zrobić 3512, rotacyjną, kultywator, talerzówka itp.
      Główne moje pytanie brzmi, czy to wytrzyma tak dużą moc bo niemalże 80km w ostateczności. No ten most, cały środek i skrzynia biegów jest identyczna. Wydaje mi się, że taniej jest właśnie z zamianą silnika niż kupować całkowity 53 bądź 5714
      W miarę doświadczenia i nabytej wiedzy, proszę o odpowiedź! 
    • Przez adi4512
      Zamierzam założyć do mojego 4512 przedni napęd, więc poszukuje takiego w dobrym stanie. Jeżeli ktoś z użytkowników AF ma na sprzedaż lub wie kto ma to prosił bym o kontakt na PW bądź na GG 12251578, albo jeśli możecie to wstawiajcie linki
       
      Z góry dziękuje, adi4512
    • Przez Agro3512
      Witam. Mam U 3512 Agro.Kabina fajna ale bez radia i troche mi się nudzi przy robocie. Planowałem wstawić radio,
      ale ta kabina jest cała wytapicerowana nawet na dachu.Zastanawiam się nad zakupem głośnika Bluetooth,ale nie wiem czy to dobre rozwiązanie.Jeśli tak to powiedzcie jaki głośnik kupić by go było słychać w ciągniku na wys obrotach.
    • Przez kris14
      Witam.
       
      Mrozy nie odpuszczają, więc skusiłem się na zakup grzałki do mojego MF 255.
       
      Paczka przyszła szybko, grzałka o mocy 600W, polskiej produkcji, [oklaski dla firmy za "obszerną" instrukcję montażu :lol: ]
      W domu podłączyłem sobie grzałkę na chwilkę żeby zobaczyć czy działa- w 2s mocno się nagrzała- to mi wystarczyło żeby zobaczyć że działa prawidłowo.
       
      Na AF znalazłem informacje gdzie to zamontować- korek w bloku po stronie gdzie jest rozrusznik.
       
      Przystąpiłem do montażu.
      W pierwszej kolejności musiałem wymontować alternator- ukłony dla ułomnych konstruktorów którzy wymyślili alternator przy sprężarce i do tego przykręcany w ten sposób!!! :wacko:
       
      Z wybiciem korka nie było większych problemów.
       
      Montaż samej grzałki też przebiegał w miarę gładko- należało ją wbić młoteczkiem i gra.
      Połączenie jest szczelne, nic nie cieknie.
       
      No to składamy ciągnik z powrotem- znowu ten nieszczęsny alternator! I tutaj następna niespodzianka- nie można zamontować alternatora ponieważ przeszkadza w tym gniazdo grzałki, nosz kurw.... ;[
      Szukałem jakiś informacji w internecie, pytałem znajomych czy mogę lekko te gniazdo odgiąć, zdania były różne, ale postanowiłem zaryzykować bo ciągnik musi być złożony i musi palić. Delikatnie przez dźwignie odgiąłem gniazdo w dół, na tyle aby można było zamontować alternator i podpiąć wtyczkę. Zmontowałem wszystko. Potem zalałem układ płynem, odpowietrzyłem [odpaliłem ciągnik] i popracowałem trochę- nic nie cieknie, jest ok.
       
      Przyszła znowu mroźna noc: -20st. Dzisiaj bez żadnych uprzedzeń poszedłem w południe podłączyć kabelek do grzałki żeby ładnie się nagrzało, minęła godzina- poszedłem zobaczyć czy się nagrzał płyn- spuściłem z bloku trochę- zimny.
       
      Pomyślałem że to może wina wtyczki że coś nie łączy, poprawiłem połączenie, minęła następna godzina, sprawdzam- znowu zimne. Grzałka nie grzeje!
       
      Moje pytanie jest następujące: W którym etapie montażu mogło dojść do uszkodzenia grzałki? Przy wbijaniu? Przy doginaniu jej aby pasowała do pozostałego osprzętu?
       
      Proszę o pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.