farciarz147

DynaShift - blokuje się sprzęgło

Polecane posty

farciarz147    0

Mam od pewnego czasu problem z moim MF'em gdy naciskam na pedał sprzęgła wskakuje błąd nr 224 lub 222 i miga N na wyświetlaczu. Wtedy gdy zwolnę pedał sprzęgła ciągnik dalej stoi i mogę przełączać rewers w pozycję do przodu i do tyłu bez wiekszego efektu. Dopiero po pewnym czasie zabawy z rewersem sprzęgłem gazemi biegami udaje sie przywrocić normaly stan reczy. W sumie nie jest to duzym problemem gdyż do zmiany biegów uzywam dźwignii rewersu lecz staje się irytujące gdy przd skżyżowaniem zapomnę sie i wcisne sprzegło, wtdy stoję na środku i próbuje jakoś ruszyć ciągnik. Wiecie może co to jest albo przynajmniej z kąd moge wziąść informacje co oznaczają te kody? Z góry dziękuje


John Deere Green

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

to ile biegów możesz przełączyc rewersem???


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    4
to ile biegów możesz przełączyc rewersem???

 

wydaje mi sie ze 4

mam pyt ile mth ma ten mf i jaki to model


kujawy to jes to!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Jak ktoś ma instrukcje z kodami błędów Dynashift, a napewno ktoś ma, niech sprawdzi prosze, bo podejżewam że można długo zgadywać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farciarz147    0

Mam MF 6495 i zrobilem nim prawie 3000mht. Rewersem praktycznie moge przełączyć wszytkie biegi a mam ich 64 (4połówki zmieniane pod obciążeniem, 4 terenow, 4 szosowe) Jak pociągniesz rewers do góry to daje efekt jakbyś wcisną sprzęgło (nic nie zgrzyta) i wtedy mogę zmienić.


John Deere Green

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

to niedlugo bedziesz musial wymieniac caly pedal, koszt jesli dobrze pamietam ok. 700 zl za same czesci. u mnie siadlo po 5,5 tys mth.

we wszystkich trzeba wymieniac caly pedal, u nas na terenie probowali naprawiac na wlasna reke i zawsze konczylo sie tak samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farciarz147    0

Doszedłem co było z tym sprzęgłem. Gdy pewnego razu zatrzymałem sie na środku skrzyżowania i nie mogłem nic zrobić, straciłem cierpliwość do tego sprzętu. Gdy tylko mnie zciągneli na baze rozebrałem to sprzęgło. Okazało się, że przyczyną tego wadliwie działajacego sprzęgła był zanieczyszczony jeden z wyłączników. On zawieszał sie w momecie gdy wciskałem pedał i nie wracał do normalnej pozycji po puszczeniu. Rozebralem go, wyczyściłem i ciągnik jeździ bez problemu. Tak więc kody błędu ktore podałem odnoszą sie do zablokowanego wyłącznika sprzegła.


John Deere Green

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Silver
      Witam!
      Naczytałem się że tak awaryjne są skrzynie w mf serii 30xx, wiec może ciekawą alternatywą jest mf 399
      http://www.allegro.pl/item274257484_massey_ferguson_399.html, czy to jest nowsza wersja 690, jak jest z komfortem czy w 3060 jest lepsza kabina czy nie, zaznaczam że nie potrzebuje ani ehr ani półbiegów, bo to chyba jest najbardziej awaryjne w 3060?
      Ile pali perkins 6cio cylindrowy?
    • Przez Tomex04
      Witam mam problem mf6120  z przyciskiem przedniego napędu napęd da się załączyć przez przycisk blokady przy prędkości rozłącza lecz przycisk od 4x4 nie załącza ani nie rozlącza

    • Przez marian508
      witam serdecznie od kilku dni pali mi sie kontrolka akumulatora oraz czerwony trójkąt ostrzegawczy czasami sie żarzą, napięcie na alternatorze sprawdziłem jest 14,2 więc jest ok czy owe kontrolki oprucz ładowania jeszcze za coś odpowiadają czy dalej szukać problemu w instalacji i ładowaniu ?
    • Przez neqsik
      Witam,
       
      Co prawda mój temat dotyczy koparko-ładowarki, ale zabudowanej na ciągniku MF, także myślę, że dział odpowiedni. Koparko-ładowarka jest na silniku perkins 4P, ogólnie kabina jest dość fajnie zrobiona, pełna podłoga, sporo szyb, fajne uszczelki na drzwiach, szybach itp. dobra guma na podłodze. Ale mimo wszystko wydaję mi się, że można trochę poprawić fabrykę, bo np. ściana grodziowa pomiędzy silnikiem a kabiną jest z blachy i nie jest niczym wyłożona, a jest tam sporo miejsca i tak się zastanawiam, czy mogę ją wyłożyć od środka i od zewnątrz? I co najlepiej w tym miejscu przykleić? Od środka tam są pompki hamulcowe, przewody, deska rozdzielcza itp także myślę, że tu nie będzie problemu, ale od zewnątrz jest bak no i pod bakiem już jest silnik, więc zastanawiam się co tam ewentualnie można przykleić aby to było bezpieczne - coś ognioodpornego może? Macie coś sprawdzonego? 
      Tak samo myślę nad dachem, jest tam co prawda jakaś tapicerka, ale będę go ściągał do malowania, więc myślę, żeby go też wykleić czymś. Jeszcze nie wiem ile tam jest miejsca żeby zmieścić wyciszenie ale wstępnie myślałem nad matą butylową - spełni to swoje zadanie?
      Maszynę trochę ogarniam, bo kupiłem częściowo zapuszczoną i przy okazji chcę trochę poprawić fabrykę - nie potrzebuje mieć ciszy jak w aucie, ale chcę niewielkim kosztem trochę poprawić komfort pracy
       
    • Przez lukaszkuc
      Wie ktoś gdzie reguluje się linke sprzęgła bo mi pedał opada trochę 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj