Zaloguj się, aby obserwować  
ursus914

Pronar 82 TSA -Paliwo schodzące do baku

Polecane posty

ursus914    6

Temat założony na prośbe wuja, mianowicie gdy ciągnik stoi (niejest odpalany) dłużej niż dobe to z przewodów paliwowych zchodzi paliwo,i niemożna go odpalić, żeby odpalić trzeba podpompować ręczną pompką. Sprawa ta ma miejsce od nowości, instrukcja o takim czymś niepisze , próby zakładania zaworka zwrotnego nic niedały, dodam że układ jest szczelny. Ten egzemplaż jest jednym z pierwszych 10 szt. Może ktoś spodkał się u siebie z tym problemem lub wie co z tym zrobić . Za wszelkie porady z góry dzięki :o


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody3320    6

Moim zdaniem to wina pompki paliwowej która nie trzyma paliwa. Miałem taka sama sytuację we wcześniejszym kombajnie (claas protector). Przyczyny oczywiście szukaliśmy w przewodach paliwowych, filtrach paliwa, pompie paliwowej aż wreszcie zawołaliśmy znajomego mechanika z skr-u i on nam powiedział że pompka pewnie jest do du**. Wymieniliśmy i było wporzadku. Nie wiem czy to akurat jest u ciebie, ale najpierw posprawdzaj przewody, bo to nic nie kosztuje w przeciwieństwie do pompki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus914    6

Aha, przewody były kilka razy sprawdzane więc nie to jest wadą.


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody3320    6

Tak dokładniej to w pompce paliwowej jest taki zaworek który powinien blokować paliwo żeby się nie cofało podczas gdy silnik nie pracuje, ale widocznie się zacina i dlatego schodzi paliwo. To jest cała przyczyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
enol    0

Ja mam to samo w Pronarze 82 TSAII ale tylko przy niskim stanie paliwa w zbiorniku. Zaworek był wymieniony o przewodach nie wspomne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darus    0

ja miałem to samo ale serwis przyjechał bo jest na gwarancji i wymienił ten zaworek w pompce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mlody5674
      Witam chce kupić owijarkę samozaładowczą i mam dylemat która wybrać, słyszałem ze Sipma jest troszkę lepsza od pronra, ktoś miał doświadczenie z tymi owijarkami proszę o wasze opinie która wybrać żeby można było pracować bez awaryjnie, z góry dziękuje za odpowiedzi Pozdrawiam !  
    • Przez Renault145
      witam, ktoś wie o co tu chodzi? od stycznia 2019 zwiększony został limit paliwa, ale ten limit bedzie obowiązywał tylko paliwo zakupione w 2019. faktury przed czyli wystawione w 2018 będą liczone po staremu. słyszał ktoś takie info?
    • Przez mateusz7745
      witam mam problem z deutz fahrem agrotronem 4.95 . Ciągnik postoi kilka godzin i paliwo całkowicie cofa się do zbiornika. sprawdziłem przewody wszystkie są szczelne założyłem przy zbiorniku zawór zwrotny po założeniu odpala dobrze ale po kilku dniach zawór zwrotny ulega uszkodzeniu i w czasie jazdy potrafi zawiesić się. Co może być przyczyną cofania się paliwa 
    • Przez ReV
      Witam, 
      Ciągnik stał 3 miesiące i podczas próby uruchomienia słychać tylko uderzenia w elektrowłącznik.
      Co zrobiłem dalej: kupiłem nowy rozrusznik z elektrowłącznikiem (nowy) i dalej nie zapala.
      Słyszałem że może być to wina przetwornika z 24V na 12V. Kupiłem nowy i dalej nie zapala. 
      Słyszałem tez że może być to wina jednego akumulatora, kupiłem 2 nowe i dalej jest problem.
      Przekaźniki też są 2 nowe.
      Słyszałem że coś może być nie tak z masą, jednak nie mam siły walczyć.
       
      Czy ktoś ma jakieś wskazówki/pomysły? 
    • Przez Bartek_00
      Witam. Planuję zakup rozrzutnika Pronar NV161/3 10T i chciałbym żeby pełnił dwie funkcje, a mianowicie był do rozwożenia obornika i przewozu kukurydzy. Chciałbym poradzić się osób, które posiadają ten rozrzutnik i stosują taką metodę. Czy demontaż tych wałków jest w miarę szybki i niekłopotliwy.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj