News
chwiolas

New Holland Lm 5020 Joystick płytka

Polecane posty

chwiolas    21

Witam. Przestały mi działać suwaki od wysuwu ramienia i 4 sekcji. One są sterowane elektrycznie. Nie znam się na tym, a juz kilka osób mówiło mi ze to wina płytki w Joysticku. Problem w tym ze cały joystic to koszt 7 tyięcy netto. A naprawa płytki około 2 tys. Dowiedziałem się ze te płytki mają wadę fabryczną i muszą sie popsuć. U mnie popsuła się rok po gwarancji. Miał ktos podobny problem? Czy mozna wg Was ugryźć problem przez firmę New Holland?

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtal24    533

pytam bo słyszałem ze ktoś w okolicy Płocka płytki do joistikow ogarnia

ZETOR TEAM

Witam czy mógłby mi ktoś polecić jak rozwiązać problem z awarią płytki joysticka w new holland Lm 5020 może jakiś sprytny elektryk lub może ktoś posiada schemat tej płytki?

chwiolas    21

Ponoć ten problem to zimne luty. Mój Elektronik się nie podjął poprawiać, bo nie mógł sie dopatrzeć, a nie chciał czegos bardziej sknocić, bo płytka była potrzebna na ewentualną podmianke. Panowie z serwisu podmienili płytke na regenerowaną i smiga (ciekawe jak długo). Koszt 1000zł plus dojazd.

chwiolas    21

Witam. Kolejna awaria elektroniki. Ładowarka po odpaleniu weszła na obroty około 1500 i nie reaguje na pedał gazu. Dodam że pedał jest elektroniczny z potencjometrem. Na pulpicie błyska czerwony wykrzyknik. Udało mi się ustalić że ładowarka weszła w tryb serwisowy i że niekoniecznie musi być to awaria potencjometru pedału gazu. Dodam jeszcze że okazuje się iż ów sprzęt nie posiada gniazda do podłączenia komputera i zdiagnozowania awarii. A pedał z potencjometrem kosztuje 3 tysiące netto, więc nie uśmiecha mi się kupować go po to tylko żeby sprawdzić czy to przypadkiem nie wina potencjometru. Może coś gdzieś się zacięło? Może coś się odłączyło. Nie mam pojęcia. Czy ktoś miał podobny przypadek? Albo ma namiar na jakiegoś fachowca?

Edytowano przez chwiolas

Gość zbyszek6000   
Gość zbyszek6000