nwj451

pronar 1025a nie odpala

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
nwj451    0

witam mam problem normalnie jezdzilem traktor palil bez problemu, chcialem go zapalic pol godziny po zgaszeniu i nic nie odpowiada aby slychac cykniecie w skrzynce z bezpiecznikami co moze byc???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    812

Przekaźnik tyka od załączania rozrusznika. Sprawdź pierwsze czy prąd dochodzi do cienkiego kabla załączającego elektromagnes. Jeśli tak to rozrusznik, jeśli nie to przekaźnik który tyka, kabel którym idzie prąd przez przekaźnik do rozrusznika, dalej nie pamiętam instalacji nie jestem pewny czy włącznik przy biegach też.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

fezoi    127

 Rozbierałem w swoim ten przełącznik 12/24 , po 10 latach styki były trochę przypalone i nie łączyły , przeszlifowałem i pomogło .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    812

Nie wiem czy w tym ten przełącznik jest. Prawdopodobnie nie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    812

Czujnik luzu jest gdzieś w pokrywie skrzyni biegów. Leć probówką od rozrusznika w stronę stacyjki i szukaj w którym miejscu pokarze się napięcie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Senior    16

Może wystarczy klemy akumulatora odkręcić wyczyścić zamontować z powrotem, stawiam że klema odbiła

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nwj451    0

Akumukatory jak najbardziej dobre juz 10lat raz ladowane, teraz drugi a spadek byl minimalny, klemy nie zasniedziale. Jeszcze na desce rozdzielczej jest cztery diody od 12V do 15v i swieci sie tylko 1 czyli 12v przy przekreceniu kluczyka a powinny sie swiecic dwie czyli 13v.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    812

Masz 10-letnie akumulatory i myślisz że są dobre?

Te diody pokazują napięcie w instalacji jeśli przekręcisz kluczyk a nie zapalisz silnika to nie ma najmniejszego prawa zapalić się dioda od napięcia 13 V.

Chyba że jest to jakieś rozkalibrowane albo pełni też inne funkcje.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fezoi    127

Niech Kolega zmierzy gęstość elektrolitu w aku . Jest opcja podpiąć się kablami rozruchowymi pod inny traktor .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gigi    1

A sprawdzałeś bezpiecznik który jest przy przełączniku 12/24v ,to jest blaszka która mi się przepaliła i nie działał rozrusznik tak jak tobie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszStach    155

Ja tak miałem w pronarze 82 SA. Myślę, że tu jest podobnie. Cykał mi przekaźnik od rozruchu. Okazało się, że ten przekaźnik się uszkodził. Łączył styki, ale nie przepływał przez nie prąd. Wystarczyło wymienić przekaźnik. Akurat kupiłem używany od forda od świec żarowych bo miał akurat takie dopuszczalne natężenie. A zanim go kupiłem to przez tydzień zapalałem w ten sposób że w miejsce tego uszkodzonego przekaźnika w styki 30 i 87 włożyłem kawałek przewodu i przycisk taki jak w c 360 od zapalania. I normalnie kluczykiem włączałem napięcie a przyciskiem włączałem rozrusznik. A włącznika blokady rozruchu powinieneś szukać na pokrywie skrzyni biegów w okolicy dźwigni zmiany biegów. Wystaje kostka z dwoma przewodami. Ja mam je cały czas złączone i jest ok. Nie trzeba za każdym razem wajchować żeby zapalić. Na czas próby możesz zrobić tak samo i zobaczyć czy zapali. Jeśli tak to ten czujnik nawalił. Powtarzam, To jest opis od pronara 82 SA. Ale może podobnie jest u ciebie. Pozdrawiam.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nwj451    0

Nie w 12/24 blaszki sa dobre nie przepalone
Jutro wszystko sie sprawdzi, poki co dziekuje bardzo za pomoc, zawsze jakies rady sie przydadzą w naprawie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    285

Zewrzyj styk 30 z 50a w przełaczniku 12/24, jeśli zapali, to szukaj w instalacji: sprawdz czy ten przekaznik który cyka, podaje napiecie dalej. Sprawdz czujnik luzu, czy dochodzi napiecie i czy wychodzi dalej. Sprawdz dobrze akumulatory, może jeden z nich jest uszkodzony.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj