radek5314

Ursus c -360 mycie silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
radek5314    69

czy jest szansa zeby umyc 30letni olej z silnika, skrzyni i tylnego mostu? czym polecacie i w jaki sposob?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault145    4

pędzelek ropa i myjka ciśnieniowa. i możesz spróbować środek z grene nie pamiętam nazwy ale jest w litrowej butelce w siwym opakowaniu z spryskiwaczem. ale wątpię żeby tym poszło. a najlepiej myjke dodatkowo do cieplej wody podłączyć. albo od kogoś pożyczyć myjke z podgrzewaczem i wtedy jest bajka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

radek5314    69

oleje byly wymieniane ale wcale nie byla myta gdzies uszczelnienia puscily i zaczelo cieknac, teraz poszedl do kapitalnego remontu i trzeba go umyc pozniej, to nie jest moj ciagnik ja myslalem o Dimerze ze moze to zmyje tylko ciekawe ile trzeba dac tego bo sa miejsca na tylnym moscie nawet 0,5cm grubosci tego smaru

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamciow    89

Ja tam się w żadną chemię nie bawię, tylko włączam ciepłą wode, dysza rotacyjna i jazda :)


Wiem że popełniam błędy ale dopiero się uczę..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault145    4

do niego możesz doprowadzić wodę maksymalnie do 40stopni wiec juz trochę ciepłą i smar będzie miał łatwiej się rozpuścić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris1976    33

kolego napisz do mnie na pw jutro rano zrobię zdjęcie tego płynu i nazwy firmy, myje wszystko bez dotyku ręki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

Tak czy inaczej trochę się namachasz :-)

 


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    9

Ja do takich opornych zabrudzeń używam środka firmy "Clinex Gril". Wszystkie środki które do tej pory testowałem typu k2 plyn do silników itp. jednym słowem wymiękają. Wszystkie stare smary, nagary puszczają bardzo ale to bardzo ładnie i łatwo. Jest stosunkowo tani i wydajny jest w 1l butelkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubo123    2

ja ostatnio kupiłem pianę aktywną "jan pro" czy jakoś tak... byłem w szoku co to robi gdy się nie rozcięczy brało każdy bryud a c360 dostał swój kolor fabryczny jednak np na samochód bym się tym nie dał w taki sposób bo pewnie lakier uszkodzi... wcześniej zawsze mylem tylko myjką na ciepło z dyszą rotacyjną ale po tym byłem w szoku efektu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
margoo78    184

Do poważnych zabrudzeń stsuję płyn o nazwie Dimer. Spryskac opryskiwaczem ręcznym i za chwilę myjka, w razie potrzeby powtórka. Wiadomo, że jest dosyć agresywny płyn i trochę rdzewieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris1976    33

wlewasz do opryskiwacza plecakowego i spryskujesz,olej po 5 sek spływa sam jak ci mało to poprawiasz myjesz i poprawka .Jak zostawisz na godz zejdzie wszystko razem z farbą 

post-41361-0-63933100-1480781413_thumb.jpg

post-41361-0-98685300-1480781451_thumb.jpg  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marco82    34

Na brud mam srodek 40%  kwasu fosforowego kupłem go w grene za 70 zł/liitra sprzedał mi go kolega ale nielegalnie ponieważ tylko dla specjalistów ten preparat jest i bez masek i kombinezonów nie wolno stosować, po 20 sekundach zjeżdza guma  z kabli po około 30 upłynnia się farba,lakier, po minucie pęka 15 cm beton/kostka  nazwa po niemiecku coś pisze niebieski kanisterek 3 litry z wielką czaszką z tyłu... Miał ktoś taki preparat? topi węże od chłodnicy, kable elementy plastikowe silnika.......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1699

To jak topi węże  od chłodnicy i niszczy  to po co w ogóle stosować i pisać takie rzeczy na forum.

 

 

Kolego kup dimera można go zawsze rozcieńczysz  i z spryskiwaczem z pompką lub opryskiwaczem ręcznym  rozrobić roztwór po pryskać korpus  i zejdzie wsio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marco82    34

po to piszę że jeżeli zaaplikujesz i zaraz zmyjesz to efekt gwarantowanyy.....cza wiedziec jak ii co stosowa.ć a nie na pałę ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek5314    69

sam dimer, to ile trzeba litrow, zeby spryskac silnik, obudowe skrzyni, zwolnice, podnosnik i zaczepy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    125

sam dimer, to ile trzeba litrow, zeby spryskac silnik, obudowe skrzyni, zwolnice, podnosnik i zaczepy

 

mi starcza 2l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomb2
      A więc szukam jakiejś nowej kabiny do mojej 60-tki teraz mam takie zerdzewiałe blaszane starocie więc czas na nowe blachy. Nie będę pakował w c-360 niewiadomo jakiej kasy ale może macie jakieś spostrzeżenia na temat rzemieślniczych kabin, na co zwrócić uwage jakich unikać ?
       
      Lekko zejde z tematu jaki kolor C-360 preferujecie ? Bo nowe blachy muszą być pomalowane oczywiście żółty czy czerwony
       
      Temat dotyczący starszych kabin:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/31223-stare-kabiny-wygluszanie-starszych-kabin/
    • Przez Dastan
      Mam w swoim 3p jeszcze oryginalna kabinę, tylko że bez drzwi, tylnej klapy bo zgniła, dach też do wyrzucenia już.  Ciągnik planuje sprzedać docelowo i zastanawiam się co z tym zrobić , tego pewnie sie nie kupi już?  Ogólnie maska, błotniki są też do wymiany. Ile mozna zawołać w takim stanie ? Czy lepiej odnowić dac nowa kabine i dopiero sprzedawać?
    • Przez Maciek90
      Mam problem z obrotomierzem w C-360. Kupiłem linkę potrzebną do jego działania i wkręciłem ją na swoje miejsce tzn. pod prądnicą. Po uruchomieniu silnika linka nie kręci się. Co może być przyczyną?
    • Przez stepek
      Witam,
       
      Nie jestem zbytnio doświadczony w mechanice dlatego postanowiłem zasięgnąć rady bardziej doświadczonych znawców w tej dziedzinie.
       
      Otóż, ostatnio podczas pracy Ursusem C360 nieznacznie zaczął opadać gaz ręczny, z czasem ten problem się pogłębił do tego stopnia że obecnie rączka gazu ręcznego nie może w żaden sposób utrzymać się na ustawionej pozycji i opada do najniższego poziomu powodując wyłączenie silnika.
       
      Wydaje mi się, że jest to chyba nieskomplikowany problem, który mógłbym rozwiązać sam, bez konieczności wizyty mechaniki, jednak nie jestem pewien jak to zrobić.
       
      Dlatego zwracam się z prośbą do Was - jakie czynności muszę wykonać żeby rączka gazu ręcznego znowu mogła być ustawiana w wybranych pozycjach bez samoistnego opadania.
       
      Pozdrawiam.
    • Przez tomb2
      Poszukuje w trbie pilnym sybole lakierów do C-360 Głównie chodzi mi o zółty ktorym malowane były blachy. Jakby ktoś miał jeszcze symbol siwego (blok silnika) i kremowego (felgi) Będe bardzo wdzięczny.
      Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj