Skocz do zawartości
doman57

Ulepszenie tura w C360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
c360
doman57    10

Witam Sa podobne tematy ale ja chce zaytac o konkretna rzecz Mianowicie chodzi mi o to czy ktos ma moze dorobiony "wzmacniacz" tura w C360 w postaci zakladanej pompy od trolla i dodatkowego zbiornika na olej Jak to zrobic? Jak to dziala? Wiem ze bylo to opisane w jakiejs gazecie ale niestety nie wiem w jakiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

ja mam przy c 360 pompe od cyklopa na wale korbowym no i jest dwu sekcyjny tur (kupiłem już takiego ale to jest zwykły tur2 tylko że przerobiony)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
doman57    10

I jak to chodzi? Sam robiles? Odczepiasz pompe po kazdej ciezszej robocie? Mi znajomy poleca pompe od trolla t274 warfamy Mowi ze jest bardzo wydajna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

arek116    3

spisuje się znakomicie. ten ciągnik chodzi tylko przy turze. pompa ta nie zajmuje wałka wom bo ma napęd z wału korbowego. co do odłanczania to pytałem się speca od hydrauliki siłowej i powiedział że na biegu jałowym (czyt. swobodny przepływ oleju) pompa może mieć większe obroty niż 1600(na takie jest przystosowana) więc nie kombinowałem już z rozłanczaniem napędu. co najważniejsze była to pompa od cyklopa o symbolu AK52 (z tego co pamiętam :o więc trzeba było obrócić tylną pokrywkę pompy o 180stopni by mogła miec odwrotne obroty. zbiornik na olej to butla od powietrza przykręcona z prawej strony ciągnika mniej więcej na tych samych mocowaniach co ta z lewej strony na powietrze. teraz będę zakładał jeszcze wspomaganie na orbitrol i w planach jest krokodyl tylko jest jeden proble brakuje czasu zeby to zrobić :o .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markpp    1

hej "arek116" mam małe pytanko do Ciebie ten wałek za pomocą czego jest przymocowany do koła pasowego

albo inaczej od czego jest to diabelstwo do którego jest przykręcony wałek przegubowy?? to jest jakieś sprzęgiełko?? ono jest do szajby przyspawane??

ps. oglądałem twoje foty lecz tego nie widać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan2130    17

Witam panowie ja przy swojej c360 mam zamontowanego tura 3 sekcyjny jego głównym zadaniem jest usuwanie obornika z głebokiej sciołki i wozenie balotów czyli cały czs pracuje z krokodylem niema zadnych przerubek typ dodatkowa pompa jak kupiłem tura to i kupiłem nowa pompe i w moich oczach wystarczy bo po co ja mam go katowac wystarczy to co uniesie na tej pompie i tak nie ziemsko przednia oś przy tej robocie dostaje w dupe wszystko było by pieknie jezeli by 60 miała przedni napend to by bylo super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    97

Mam pytanie czy można wzmocnić pompkę olejową przykręcona pod tylni most. Słyszałem że można ją wzmocnić zatykając u niej dwa otwory Śr. nie więcej jak 1mm. Słyszał ktoś o takim sposobie?? ( c-360)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek    5

Mój sąsiad w wyeksploatowanej pompie wymieniał oringi i zaspawywał te dwa otwory i jakiś czas tam jeszcze pojeździł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarioS    1

najlepiej jest zawór bezpieczeństwa włożyć od większego ciągnika,

mi jakoś pasował od c-385 w tedy idzie więcej oleju, akurat u mnie hydraulika przy c-360 jest tylko do tura

żadnego innego sprzętu nie jest podczepiany wiec w razie czego nic nie rozwali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

zaspawanie otworów nic nie da gdy oringi nie trzymają. mi jak padła pompa to wymieniłem oringi i pyka dalej ale ona jest używana tylko do podnośnika a do tura mam tak jak pisałem wyżej pod maską mam pompę od cyklopa. łączenie jest kombinatorskie na maxa opisywałem je już gdzieś ale co mi szkodzi opiszę jeszcze raz. a więc do koła pasowego (tego żeliwnego) przykręciłem na dwie śruby(8mm) jakieś inne koło z piastą (chyba to jest od c330 od pompy wodnej) w tą piastę została wspawana ośka a na nią założony jest skrócony wałek kierowniczy od fiata 126p a z drugiej strony oryginalne sprzęgiełko jest częściowa wsunięte (około 50%długości) a w drugiej części jest wstawiona ośka na którą jest założony wałek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    97
Mój sąsiad w wyeksploatowanej pompie wymieniał oringi i zaspawywał te dwa otwory i jakiś czas tam jeszcze pojeździł.

 

Znasz szczegóły ile pojeżdził? Mam zetora 5748 coś w stylu c-355 i siadła mi pompa, na zimno podnosi a jak się zagrzeje to ciężko. na turze dżwigam różne ciężary 700kg do tony i Gł. baloty sianokiszonka, słoma, siano 120x150. Nie mam czasu na zabawy w stylu montowanie dodatkowej pompy. Są może pompy specjalnie wzmacniane (fabrycznie ). Myśłałem właśnie o zaspawaniu tych otworów i wymianie oringów ale niewiem czy to ma sens jeśli za miesiąc i tak będzie trzeba kupić nową. Co radzicie? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

wymień oringi i po kłopocie a ze spawaniem to robisz na własną odpowiedzialność ale ja nie polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    514

Czy pompa od cyklopa pasuje na przekładnie od trolla, żeby ją założyć na wałek ? jak nie to jaką przekładnie trzeba kupić żeby założyć pompe od cyklopa na wałek ? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markpp    1

Też tak myślałem i na myślałem. Jak chcesz tak zrobić to weź pompę od cyklopa razem ze skrzynią i zamontuj ją jak tą od trolla tylko że wałki połączyć trzeba taką tulejką jak ma widelec wałka ale dłuższą, popytaj może w sklepie taki bajer dostaniesz jak nie to do tokarza o takie coś wytoczy i wyfrezuje.

 

A tak w ogóle to do czego do trolla czy do tura??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markpp    1

Ja chciałem tak zrobić do trolla i do tura(w przyszłości) ale mam pompę od UNHZ i ją chcę zamontować na przodzie traktora napędzaną z wału bo ona będzie śmigać do tura i do wspomagania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

sąsiad ma pompę od trola do tura na wom i jak zobaczył jak ja mam to teraz kombinuje zrobić tak u siebie a powód jest prosty zajęty wałek wom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    514

Dla mnie to bez różnicy bo c-360 mam tylko do tura, do womu mam inne ciągniki :D a na wałek jest prościej założyć :)

Ale czy pompa od trolla będzie dawać rade ? i czy nie będzie za mała wydajność tej pompy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markpp    1

ja sądzę że do tura śmiało da radę bo przecież ma ona większą wydajność jak ta co jest w c-360

zresztą podłączyć to nie ma większego problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel93    0

My mamy założoną pompę od bizona, połączona jest wałkiem ze sprzęgłem od wału korbowego

Blisko 1t wezme na tego tura

Dodam, że tur jest na c-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

tylko nie ma co szaleć z podkręcaniem zaworu bezpieczeństwa po pompa pochodzi miesiąc i ma dosyć. ale podnosi super szybko i w ogóle. jak będziecie to zakładać to polecam kupić podstawę filtra i filtr oleju w grene koszt 70zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal10    0

Znasz szczegóły ile pojeżdził? Mam zetora 5748 coś w stylu c-355 i siadła mi pompa, na zimno podnosi a jak się zagrzeje to ciężko. na turze dżwigam różne ciężary 700kg do tony i Gł. baloty sianokiszonka, słoma, siano 120x150. Nie mam czasu na zabawy w stylu montowanie dodatkowej pompy. Są może pompy specjalnie wzmacniane (fabrycznie ). Myśłałem właśnie o zaspawaniu tych otworów i wymianie oringów ale niewiem czy to ma sens jeśli za miesiąc i tak będzie trzeba kupić nową. Co radzicie? :)

 

cześc moim zdaniem nie warto kompinować ze spawaniem tyko poświecić ok 300 zl i nowom kupić róznica jest nie samowita

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

a co sądzicie o pompach aluminiowych do c360 bo mnie juz CH... chce strzelić

podobno one produkują do 200 barów ?

i co to moze byc ze te pompy zeliwne tak szybko siadają w c360 a kolega ma zetora 7245 i pompę ma od c360 i ma tura i dźwiga ciazary i pompa chodzi juz 5 lat jak nowa (wyłacznie gnój nim ładuje i kiszonke)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×