Skocz do zawartości
dziku

Cena bydła rzeźnego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Jestem z woj. Łódzkiego z okolic Radomska.

A od ilu sztuk przyjeżdżasz? kto pokrywa koszty przejazdu?

Podaj adres swojej strony internetowej lub nazwę firmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Obecnie mam 3 byki, 1 krowę a oprócz tego 10 małych + 2 krowy, ale to później.

A konkretnie to do ilu szt przyjedziesz?

Ile dasz za szaroleza ( kg)

Podaj link bo mam problemy ze znalezieniem twojej str. inte.

Edytowano przez Gospodarz100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Parkur    0

te 10 sztuk musi byc minimum albo jak jade po drodze to moge wstapic

 

Za charolesa tez dam jak jest ładny 7 .20 +vat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    57
Za charolesa tez dam jak jest ładny 7 .20 +vat

za charolaise 7,2 zł netto !!! :blink: to zwykłe złodziejstwo ;[ znajomy sprzedał mieszańca 600kg mleczny czarny z angusem i po 7 zł dostał a ty ledwo 20 gr wiecej za jedną z najlepszych ras rzeźnych ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Parkur    0

Ja płace tak jesli ktos płaci wiecej to mu sprzedawac umnie o kase nie trzeba sie bac a chwalic kazdy sie może ze za hfa dostał 7 zł i to za hfa jak go na wadze 100kg wy***ał to mu dał 7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
umnie o kase nie trzeba sie bac

każdy handlarz tak twierdzi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Parkur    0

Tak ja nie jestem handlarzem tylko mam swoja ubojnie i ja kupuje juz bydło 25 lat i prosze sie ludzi popytac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ZT Bodaczów kupują rzepak od 1945 roku i w tym roku nabrali rzepaku i się na rolnika wypieli ;)

Poza tym T-rex (Lukasz1987) za długo w branży wołowej siedzi aby dać sobie kit wcisnąć, jak nie widziałby kwitu to nie powtarzałby takiej ceny dalej ;) Wcale bym się nie dziwił, jakby to jego Ojciec maczał palce w sprzedaży tej sztuki bo On to jest postrachem na handlarzy z okolicy szukających łatwego zarobku :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Parkur    0

Tak dobrze włochy płaca to czemu ludzie im nie sprzedawaja jak handlarze ich oszukuja prosze bardzo otowrzyc ubojnie trzeba ja utrzymac kupic bydło zapłacic rolnikowi ,pracownikom ,transport i na dobra flaszke zostanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    95

3 tyg temu robilem licytacje telefoniczna kto da wiecej za jalowke 2 letnia hf/sm doszlo do 2,7 tys[loju to jej nie brakowalo :P ]a i tak handlarz w przyplywie szczerosci powiedzial ze 3 tys za nia wezmie .wiekszosc starszego bydla i jalowek to w calosci jedzie do czech.

jak mnie pamiec nie myli to firma parkur przejdzie do historii-pierwsza"wsciekla krowa" w polsce. na dobra flaszke-chyba johna wolkera i to z tej wyzszej polki,takiej ze po drabinie trzeba siegnac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek676    18

t-rex handlarz ci wiecej nie zaplaci za takie sztuki, no chyba ze miesa brak i jest potrzeba... ostatnio hf poszly u mnie za 6,50 z tym ze najstarszy 24 miesiace i najchudszy 670kg z tym ze koles przyjezdza przed kupnem i oglada. Za typowe miesne mowil ze moze dac 7,20 - 7,50 zalezy od sztuki z tym ze to 7,50 twierdzil ze musi byc "piekna sztuka"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    57

Gospodarz zadzwonię do Kumpla wieczorem i Ci na PW wyślę bo obecnie nie mogę się do niego dodzwonić

Arek a co mają mówić że za każdą da? im zawsze wszystko nie pasuje, dlatego trzeba szukać takiego co zapłaci najwięcej

Tak dobrze włochy płaca to czemu ludzie im nie sprzedawaja

Od ponad 20 lat Ojciec wszystko eksportuje do Włoch, trochę szło na Litwę i do Francji, w RP zostają tylko te sztuki które są okaleczone w trakcie ciąży czy w trakcie porodu, takie sprzedajemy w kraju jako cielaka. A myślisz że z byka to ile zostaje? czasami na flaszkę ale wody gazowanej albo i na to nie ;[

Edytowano przez Lukasz1987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Parkur    0

No ja wiem ze tyle co nic z byka zostanie ale jak sie w tygodniu bije 1000 sztuk bydla i 200 koni to juz sie nazbiera ale nie ma kokosów jak ludziom sie wydaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek676    18

kazdy mowi ze koksow z tego co robi nie ma a jakos zyje wiedz albo za duzo by ludzie chcieli albo po prostu odchodza od prawdy, no chyba ze ktos marzy o wielkich kokosach nic nie robiac i tak mowi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Parkur    0

Kazdy by chciał miec kase pod dostatkiem ale czasami nie wystarcza jak sie popłaci ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raul1985    0

Moge podać PW tylko dodam ze ja mam 50 gr dodatkowo za kg bo jestem stałym dostawcą a odnośnie wagi to ważę na swojej wiec raczej nie oszukują z waga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×