Skocz do zawartości
dziku

Cena bydła rzeźnego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

milanreal1    290

Po prostu chłopaków nerwy biorą że żniwa się zbliżają a leje ciągle. :D

A tak poważnie to troszkę wyluzujcie żebym nie zaczął karać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

arek676    18

a pan admin jeszcze porusza delikatny temat zniw i plonow ;p zaraz z przyrostow dziennych przejda na plony z ha i wtedy beda rekordy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lukasz1987    57

toż przecież ja na luzie cały czas tak dobrze już dawno się nie bawiłem czytając takie bajki :lol::lol::lol:

A z Mariuszem jak się spotkam następnym razem to się go dopytam, między innymi o to czy pozwolił na przetwarzanie swoich danych osobowych ;)

Cuda cuda i jeszcze raz cuda :D:D:D

A jak tak bardzo chcesz wiedzieć to my wykonujemy innym badania pasz zarówno objętościowych jak i treściwych ;)

Także piszcie dalej o cudownych przyrostach to przynajmniej pośmiać się można ( na pełnym luzie) a później się dziwcie że hodowcy trzody przestawiają się na bydło które rośnie po 1,5 kg na dzień a jak sprzeda 800 kg sztukę to weźmie kilka tyś na utrzymanie na parę zł bo niektórzy na forum to za cały nic utrzymają sztuki. :blink:

Także kiler to ty jesteś bo zabijasz śmiechem.

A jakbym miał więcej lat niż mam i robił takie błędy to za nic bym się do swojego wieku nie przyznał :blink: :lol:

Śmiech to zdrowie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


arek676    18

ja sie nie wpier***** w wasza dyskusje na temat przyrostów bo sam wiesz ze większość tu chce "zaistnieć" i później masz takie sytuacje... zresztą poczytałeś tu już "kilka" postów i sam dobrze o tym wiesz... może my zakończmy ta dyskusje bo to nie ten dział a ja trochę ostrzeżeń mam ;p a tak co do ceny... jak będzie na wczesna jesień z cenami?

Edytowano przez milanreal1
orty i literówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lukasz1987    57

skoro nalegasz ;) ale jak wiemy śmiech to zdrowie i czasami dobrze jest się pośmiać :lol:

co do cen na jesień to czysta niewiadoma :P

ale biorąc pod uwagę Mój odnośnik tą stronę, to można spekulować że jak co roku trochę wzrośnie.

We Włoszech ceny skupu bydła mięsnego mają pozytywny dla rolnika obrót sprawy :) a jak Francji i Włochy chcą wołowiny to i u nas wzrośnie

PS wolę być dwudziestoczteroletnim gówniarzem niż dorosłym analfabetą nie potrafiącym się poprawną polszczyzną posługiwać :P

Edytowano przez Lukasz1987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
A jak tak bardzo chcesz wiedzieć to my wykonujemy innym badania pasz zarówno objętościowych jak i treściwych

Chodzi Ci o tą skrzynkę co była droższa niż mój samochód :mellow: :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

arek676    18

nie nalegam ale wole uniknac zbednych proc w pasku ostrzezen choc chyba od razu by nas tak nie potraktowali... 24 lata ... prawie cwierc wieku to ty samiec w wieku rozpłodowym gotowy na "wydanie" troche wzrosnie ale przez posredniokow sprzedajac nie zobacze zbyt duzych zmian w cenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Arek nasze rodziny się przyjaźnią od dawna i jedno Ci powiem, jeszcze nie widziałem aby oni coś w Polsce sprzedali ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

On orientuje się w cenach w kraju ale bardziej trendy cenowe zna z Włoch i jak Mnie pamięć nie myli Francji i Litwy :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

arek676    18

dobre i to, chociaz moim zdaniem przecietny polski producent odstaje od francuskiego czy wloskiego chociaz moge sie mylic bo nigdy nie widzialem co zza granica hoduja

Edytowano przez arek676

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lukasz1987    57

nie tak odstaje, są obory w RP które znacząco przewyższają starą UE i na odwrót ;) Ogólnie to Litwa już dawno nie aktualna

JJ ona taka droga nie była :P 20 k € ale Ojciec powiedział Ci cenę w € jak było po prawie 5 zł a kupowane było przy cenie blisko 3 zł, szalony przełom 2008/2009 :P, treściwa to ma dopiero cenę :blink:

My (Ojciec, Stryj, Brat) produkujemy zgodnie z prawem UE oraz z kryteriami przedstawionymi nam przez naszego odbiorcę, do którego idzie około 95% opasów, pozostałe 5% najczęściej sprzedajemy do innych odbiorców ze starej UE. Mamy kontrakt ale nie na oddane sztuki tylko na kg wołowiny. Braki są obłożone karami a górki płacone po cenie rynkowe, do tego są oczywiście odpowiednie widełki, bo jak można zaplanować produkcję nawet z dokładnością do 10 kg, czy też 40. Ogólnie mamy płacone poza ceną rynkową, dodatek za czystorasowego Limousina, a także dodatek kontraktacyjny i stażowe które w naszym wypadku wynosi jakby nie patrzeć 20 lat B) .

Ogólnie to wymogi naszego odbiorcy są ostrzejsze odnośnie trzymania oraz żywienia bydła, jednak płaci odpowiednio do wymogów, stawiając na mięso wysokiej jakości.

Nikt Ci nie karze sprzedawać pośrednikowi. Nas jest obecnie 5 w Polsce poza naszą rodziną jeszcze 4 się tym zajmują, po bydło przyjeżdżają regularnie i to jest sposób na dobry wynik ekonomiczny, grupa producencka dzięki której możemy wynegocjować wyższe ceny sprzedaży a także dogodniejsze dla nas terminy odbioru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

arek676    18

tak w polsce wiele sie dzieje szczegolnie przez ostatnie lata... mozna powiedziec ze coraz wiecej ludzie decyduja sie na ukierunkowanie sie na 1 produkcje i zajmowanie sie nia dobrze... tak ale zeby sprzedac to w swiat musiałbym zaczac od nowa... tzw kupic krowy czysto rasowe do tego budynek w ktorym wpuscil bym luzem oraz wysokiej jakosci pasza i wtedy moglbym sie zajac taka hodowla i wysylac swoich podopiecznych na transfery zagraniczne... ty masz duze doswiadczenie bo juz 2 dekady to robisz ale na pewno trudno było by ci zaczac od nowa bez tej wiedzy... jednak ksiazka ci nie powie to co doswiadczenie... jednak troszke pieniędzy na start potrzeba no i oczywiscie miejste... na razie wystarcza mi co mam ;) (czyt 1 krowa ) :D:D

 

 

Lukasz ty sprzedajesz w wadze 300 kilo czy dorosłe ? jak to wyglada?

Edytowano przez arek676

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jozmi    0

w płd-zach. Wielkopolsce brak bydła chyba bo handlarze jak i ubojnie walczą o towar w poniedziałek sprzedałem byki po 6,50 netto za HO i RW a dzisiaj chcieli jeszcze resztę wziąć po 6,70 netto kierowca mówił, że nie mogą kupić bydła na ubój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Maluch    4

Mam namiary na pana x, co kupuje od okolicznych rolników cielaki do 100 kg różnej maści hf i krzyżówki on nimi handluje ja od niego kupiłem 2 jałówki wszystko ok czasami ma na samochodzie sporo sztuk jest, z czego wybierać.

 

Jak ktoś chce namiary to się odzywać?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiler2008    0

toż przecież ja na luzie cały czas tak dobrze już dawno się nie bawiłem czytając takie bajki :lol::lol::lol:

A z Mariuszem jak się spotkam następnym razem to się go dopytam, między innymi o to czy pozwolił na przetwarzanie swoich danych osobowych ;)

Cuda cuda i jeszcze raz cuda :D:D:D

A jak tak bardzo chcesz wiedzieć to my wykonujemy innym badania pasz zarówno objętościowych jak i treściwych ;)

Także piszcie dalej o cudownych przyrostach to przynajmniej pośmiać się można ( na pełnym luzie) a później się dziwcie że hodowcy trzody przestawiają się na bydło które rośnie po 1,5 kg na dzień a jak sprzeda 800 kg sztukę to weźmie kilka tyś na utrzymanie na parę zł bo niektórzy na forum to za cały nic utrzymają sztuki. :blink:

Także kiler to ty jesteś bo zabijasz śmiechem.

A jakbym miał więcej lat niż mam i robił takie błędy to za nic bym się do swojego wieku nie przyznał :blink: :lol:

Śmiech to zdrowie

 

 

Żal mi cie ale mów jak chcesz mam to w d....... bez obrazy innych forumowiczów Lepiej zabijać śmiechem niż żałością ja temat kończę i myślę że nikogo więcej nie uraziłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lukasz1987    57

Żałosny to ty jesteś, wpadasz na forum i myślisz że zrobisz furorę cudownymi przyrostami, nie potrafiąc nawet pisać poprawnie po polsku, twierdzisz że jesteś starszy od Mnie a wypowiedzi masz na poziomie gimnazjum, nie potrafisz odpowiedzieć na zadane pytanie i strugasz cwaniaka z miodem w uszach :lol: Ogarnij się koleś bo tutaj szybko cię zjadą na takie bajki ;)

Ostatnie doniesienia z burzliwej Italii:

Włochy : ceny w € WBC klasa O {kg}

Mediolan: 3,92

Wenecja: 3 83

Turyn: 3,8

Werona: 3,84

dopłata do:

Piemontese: 0,1€, Limousine 0,05€, Charolaise 0,04

ile dostają na kontraktach to już tajemnica zawodowa

Jak kogoś interesuje R i U to mogę podać

Bydła brakuje na zachodzie i ceny mają jeszcze iść w górę, do tego dobry kurs € i można zastanawiać się nad sprzedażą 20-25 szt. Także "chopy zbierajta sie w grupy" i sprzedawać po lepszych cenach :)

Edytowano przez Lukasz1987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

limousine    4

Byk LM 100% - 755 kg - 8% x 7,5 PLN + vat

Krowy LM po 5,3 PLN + vat

Ceny z tego tygodnia woj. łódzkie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


limousine    4

jest to cena u rzeźnika z okolic Bełchatowa, ale wynegocjowana za czyste lm-y. Za hf-y płaci około 6 zł netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiler2008    0

Brak słów dla ciebie Paniczu znajdz sobie innego chłopca i się pobaw jeśli ktoś ma coś innego do powiedzenia nie po twojej myśli to gość jest frajerem odpuść ja temat z tobą kończę ceny jakie są znam jestem na bieżąco.W grupy nie trzeba się zbierać wystarczy mieć dobrego zootechnika i gość wszystko dopnie na ostatni guzik.

A co do sprzedaży ja się wstrzymuje bo cena wzrośnie w mieś. Paz-Lis

Proszę kolege Lukasz1987 by nie odpowiadał na moją odpowiedz a buzki zostaw w spokoju to dla dzieci proszę i dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zootechnik gówno zrobi jak genetyka na więcej nie pozwoli

Mój odnośnik

Mój odnośnik

Mój odnośnik

Skoro sztucznie wyhodowana rasa ma problem z osiągnięciem w renomowanych ośrodkach przyrostów średnich rzędu 1,6 kg gdzie siedzi sztab tęgich głów to też nie wierze w bajki, że ktoś na starej rasie średniego kalibru ma takie przyrosty.

A jak taki pewny siebie jesteś to wstaw skan fakturki gdzie będzie uwidoczniony taki przyrost wtedy ludzie ci uwierzą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

andrzej612b    87

Mutanty , coś z gwiezdnych wojen - film ale widziałem takie w Poznaniu , szkoda że nie piszą ile i co to zjada .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bartek330    0

jest to cena u rzeźnika z okolic Bełchatowa, ale wynegocjowana za czyste lm-y. Za hf-y płaci około 6 zł netto.

możesz podać namiary na tego rzeżnika bo też jestem z okolic Bełchatowa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez MarcinC360
      Jak w temacie, proszę o odpowiedzi :rolleyes: Zamierzałbym trzymać byki tak do 500kg-1 rok.
       
      P.S.
      U mnie kiszonki nie wchodzą w grę.
    • Przez kojack1014
      Witam!!!
      Ma ktoś może charakterystyke Valtry N101? Pilnie proszę o pomoc. I najlepiej gdyby też było wyposażenie dodatkowe i cena brutto
      Za odpowiedź z góry dzięki!
    • Przez davy
      Witam po wielu przeczytanych postach na agrofoto czytam ze masło jest maślane a krowy to sie tak żywi a cielaki to tak. Wiele osób chyba nie zdaje sobie sprawy jak bardzo krzywdzi swoje bydło. Nie jestem z wykształcenia żadnym żywieniowcem(a i jak życie pokazuje czasami inżynierowie żywienia wiedza mniej niż ja ) a z rolnictwem mam jedynie odczynienia w domu czyli pomoc dla ojca w prowadzeniu gospodarstwa.
       
      Kreci mnie żywienie bydła i uzyskanie jak najlepszych wyników. Dlatego chce sie podzielić swoja wiedza jaka uzyskałem podczas żywienia zwierząt.
       
      1. Krowy mleczne: stosujemy u siebie kiszonke z traw oraz kukurydzy(moim zdaniem kiszonka z kuku nadaje sie do ...) dlatego tez przeanalizowalem wiele badań i wychodzi na to ze Nutri Honey MIESZANIEC SORGO Z TRAWĄ SUDAŃSKĄ maja taka sama zawartość energii jak kuku a większa zawartość białka(w fazie wegetywnej) młóto browarniane 10kg(wzrost mleka ok 2l dziennie)pasze z dossche Krowa 15 ok 4kg(4x0,5kg dzinnie), lecz od jutra zmiana na wysoko energetyczną Lactomax(zbyt duża ilość białka wychodząca z mocznika u krów) tez dossche(moim zdaniem najtańsze pasze) wysłodki buraczane melasowane suche z glinojecka ok 2Kg witaminy z Josery lacto plus keragen czy jakos tak .
       
      Nigdy wiecej krowom nie podam OTRĘBÓW, ZIEMNIAKÓW, a dlaczego? moim zdaniem strata pieniędzy ;/
       
      Mam nadzieje ze na przyszly rok zawita system TMR
       
      2. Cielaczki: siara w ciągu 2 godzin od wycielenia i od początku Włókno surowe VITACEL(rozwój żwacza ogólny) do pojła do końca odpajania, pierwsze 2tyg mleko matki okres zmiany mleka u mnie trwa tydzień od 3 tyg daje rożnie Josere, Shills, Polmass oraz dostęp do świeżej wody oraz siana i od 2 tyg dostają śrutę z ziarnem kukurydzy oraz płatkami owsianymi(rozwój żwacza "miesniwki") do 3misiaca potem nie trawią ziarna, po 2 miesiącach przestaje odpajać mlekiem ponieważ to jest po pierwsze nie ekonomiczne a po drugie żwacz im sie nie rozwija tak jak trzeba jak jada tylko na mleku. Potem do 11 miesiąca dostają śrutę kiszonek z kuku młóto i kiszonek z trawy oraz siano od czasy do czasu. Odchów cieląt jest najważniejszy i bardzo drogi ok 2,5tys zł i czasami doprowadzaja rolnika do szału hehe ale myślę ze sie opłaca
       
      Wszystkie krowy zapładniane sa sztucznie te co zostawiamy dla siebie cieliczki sa kryte HF a krowy słabsze są kryte mięsnymi w celu szybszej sprzedaży. Nie opisałęm jesazcze jak przebywa okres zasuszenia ale to może sie rozwinie temat to wspomnimy o tym.
       
      Moim zdaniem"Produkcja mleka to czysta działalność gospodarcza a krowy są to pracownice o które trzeba dbać żeby były produktywne" uważam to za czyste odzwierciedlanie pracy człowieka tylko tu pracują zwierzęta.
    • Przez Piotrass
      Mam pytania jaki serwis ma valtra? i ile kosztują poszczególne przeglądy w valtrze T121 HiTech?
    • Przez dex
      po czym opasy najszybciej przybierają na wadze?
×