Zaloguj się, aby obserwować  
zbodek

Zamiennik filtra powietrza do JD 6320 SE !!!

Polecane posty

zbodek    0

Tak jak w temacie zamiennik ( czyli nie orginalny ) filtr do jelenia 6320 SE ??????

 

Niech ktoś zorientowany wypowie się gdzie to dostac ?? jakas strona, adres firmy, namiary czy cos??

 

z gory dzieki

PZDR

Edytowano przez robertbara
Pisanie posta duzymi literami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MCKYLO    1

Witam!

Kolego są zamienniki z firmy FleetGuard amerykańskie filtry. Musisz mieć oryginalny numer bo są chyba ze trzy typy filtrów do tego modelu. Wrzuć na wyszukiwarkę nazwę filtrów to pewnie znajdziesz dealera gdzieś widziałem reklamę albo TopAgrar lub Rolniczy Przegląd Techniczny.

 

Pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    180

Jesłiby kto szukał jakichkolwiek zamienników filtrów, to doradzam taką metodę.

Udać się do najbliższego dobrze zaopatrzonego sklepu z częsciami do samochodów osobowych lub ciężarówek.

Tam napewno mają katalogi filtrów różnych producentów i najlepiej podac oryginalny nr filtra lub model i rok maszyny do jakiej potrzebują. Napewno cos w katalogach dobiorą. Ja tak zrobiłem 7 lat temu i do dzisiaj kupuje filtry w serwisie ciężarówek (nawet niewiedzieli że w katalogach są filtry do ciągników kombajnów).


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Mann Filter ma zamienniki ale ceny zbytnio nie różnią się od tych co u dilera.

 

Czy na prawdę opłaca się oszczędzać na tak ważnych akcesoriach? <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
Czy na prawdę opłaca się oszczędzać na tak ważnych akcesoriach? <_<

 

Robert dobrze pisze nie ma co oszczędzać na tak ważnym sprzęcie lepiej dać więcej i kupić lepszej jakości ;]


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

to jest to łatwo kupić ciągnik a później serwis przeraża trzeba sie zawsze dowiedziec i nie od przedstawiciela le zadzwonić do serwisu i tam gadke zaczac że się ma taki sprzęt(np używany zachodu) i co muszę na poczatek wymienic zeby być pewnym i spokojnym i ile to bedzie kosztować a nie jak prosto w oczy gość od korbanków mówil że rbh u nich kosztuje 30zł a jak posłałem szwagra to powiedzieli że 70 netto no może coś opuszcza i taka gadka z chamami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
Jesłiby kto szukał jakichkolwiek zamienników filtrów, to doradzam taką metodę.

Udać się do najbliższego dobrze zaopatrzonego sklepu z częsciami do samochodów osobowych lub ciężarówek.

Tam napewno mają katalogi filtrów różnych producentów i najlepiej podac oryginalny nr filtra lub model i rok maszyny do jakiej potrzebują. Napewno cos w katalogach dobiorą. Ja tak zrobiłem 7 lat temu i do dzisiaj kupuje filtry w serwisie ciężarówek (nawet niewiedzieli że w katalogach są filtry do ciągników kombajnów).

Słusznie prawisz, filtr powietrza do MF'a kupuje w pierwszym lepszym sklepie z filtrami do samochodów (w Białej Podl. polecam Conkret), od ręki napewno nie będa mieli ale zamówią i będzie (Donaldson, Filtron, itp.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    180
Mann Filter ma zamienniki ale ceny zbytnio nie różnią się od tych co u dilera.

 

Czy na prawdę opłaca się oszczędzać na tak ważnych akcesoriach? <_<

 

A co myślicie że JD, MF, DEUTZ, FENDT mają swoje fabryki filtrów ? <_<

 

Przykłady zamiennik filtra powietrza do JD6910 kupiony w Rystalu zrobiony przez mann kosztował 35% tego co oryginał z logo JD zrobiony przez mann :) .

 

Jeżeli chodzi o filtry olejowe do silniki to faktycznie ceny oryginałow są droższe ale niewiele, ale jak w 2003 szukałem filtra olejowego do JD6910 to Donaldson kosztował niecałą połowę oryginału, który też robi, a jakże Donaldson.

 

W i ę c p o c o p r z e p ł a c a ć

 

@robertbara

Zamienniki filtra powietrza (taki sam przy 6320, jak i przy 6520) do twojego JD robi tylko jeden producent ten sam co robi oryginał, tylko że filtr bez logo kosztuje ok 50% mniej. EDIT

 

Odnośnie ceny filtrów zamienników. Ich cena w dużej mierze zależy od marż finalnego dystrybutora. Sprawdzałem cena tego samego filtra u różnych sprzedawców waha się nawet o 30% (mówimy o tym samym producencie).


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
ten bez logo kosztuje ok 505 mniej.

Tam nie powinno być gdzieś przecinka? W takim razie ile kosztuje ten z logo JD? <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    180

@robertbara

Tak w każdym lepszym sklepie motoryzacyjnym.


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

co ile wymieniacie wkład suchego filtra powietrza???u mnie w instrukcji jest napisane co 1200mth albo 5 czyszczeń <_< .zamiennik do MF kosztuje 50% tego co oryginał, takze kupiem zam. i wymieniłem na 600 mth <_< ale pomimo tego, był sprawdzony w katalogu nie pasuje za dobrze...doś ciasno wchodzi w obudowę bezpiecznika.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

no ja bym sie na tyle nie odważył <_<


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    180

Ten mniejszy filtr powietrz to filtr awaryjny a nie dokładny. Nie ma dwustopniowej filtracji pow. Jest on montowany żeby w razie uszkodzenia głownego filtra nie rozwalic silnika. Jakby ten filtr miałby byc brudny to byłoby juz źle.

W instrukcji JD też jest napisane żeby po 5 czyszczeniach wymieniać filtr. A bodajże co 3 wymiany głownego wymieniać awaryjny.

Ja wymieniam filtr powietrza w JD co 2-3 sezony (500 -600 mth), a w kombajnie co roku.


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    12
Ja mam oba suche filtry. Wymieniam co 2 tys mtg <_<

 

 

jak często je czyścisz? (np. jesienią przy agregacie, latem w prasie i w podobnych pracach w kurzu)

 

znajomy w r4.110 czesto suchego czysci i narzeka.

 

 

A bodajże co 3 wymiany głownego wymieniać awaryjny.

Ja wymieniam filtr powietrza w JD co 2-3 sezony (500 -600 mth), a w kombajnie co roku.

 

 

@deer w 6910 takie same sa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

a co ile czyścicie???ja swojego przedmucham po większej robocie.jeszce nie zapaliła mi się kontrolka.jak się dobrze kurzy to możnaby codziennie go dmuchać...filtr mam umieszczony z przodu maski i tam zasysa powietrze co nie jest najlepszym rozwiązaniem...

 

znajomy w Zetorze 7340 oszczędzał na filtrze (tylko czyścił-bez wymiany) i na 2000 mth remont silnika muisał zrobić.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Ja też mam z przodu filtr. Przed zasadniczym filtrem są spiralne rurki i przewód eżektora, dlatego mało zanieczyszczeń trafia do samego filtra.

 

Wymieniam filtr rzadko, ponieważ u mnie dużo godzin pracuje w znikomym zapyleniu, tzn. ładowanie wozu paszowego, obornika, zwożenie bel itd.

 

Najczęściej to czyszcze filtr przy siewniku do kukurydzy, agregacie uprawowym (gdy jest sucho to raz dziennie), w prasie to rzadziej.

 

W instrukcji ma wymianę co 1500 mtg <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    180

@deer w 6910 takie same sa?

 

W 6910 jest okrągły a w 6520 pakietowy. od 6910 do 6520 to jedynie w miarę pasują filtry hydrauliki, są jednak ciut inne (wielkość).

Jeszcze filtr oleju silnikowego w 6520 jest identyczny jak w cws1450. Jeszcze filtry paliwa są identyczne we wszystkich, tylko że 6520 jest dodatkowy dokładny (common rail).


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
motofan    2

Witam,

 

jeżeli szukacie filtrów do swoich maszyn to zapraszam do kontaktu. Posiadam w ofercie filtry amerykańskiej marki WIX. A jeżeli czegoś nie będę miał w tej marce sprowadzam na zamówienie dowolnego producenta.


MOTOFAN
email: darek@motofan.pl
www.motofan.pl
www.motofan.com.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj