Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
zbodek

Zamiennik filtra powietrza do JD 6320 SE !!!

Polecane posty

zbodek    0

Tak jak w temacie zamiennik ( czyli nie orginalny ) filtr do jelenia 6320 SE ??????

 

Niech ktoś zorientowany wypowie się gdzie to dostac ?? jakas strona, adres firmy, namiary czy cos??

 

z gory dzieki

PZDR

Edytowano przez robertbara
Pisanie posta duzymi literami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MCKYLO    1

Witam!

Kolego są zamienniki z firmy FleetGuard amerykańskie filtry. Musisz mieć oryginalny numer bo są chyba ze trzy typy filtrów do tego modelu. Wrzuć na wyszukiwarkę nazwę filtrów to pewnie znajdziesz dealera gdzieś widziałem reklamę albo TopAgrar lub Rolniczy Przegląd Techniczny.

 

Pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

deer    176

Jesłiby kto szukał jakichkolwiek zamienników filtrów, to doradzam taką metodę.

Udać się do najbliższego dobrze zaopatrzonego sklepu z częsciami do samochodów osobowych lub ciężarówek.

Tam napewno mają katalogi filtrów różnych producentów i najlepiej podac oryginalny nr filtra lub model i rok maszyny do jakiej potrzebują. Napewno cos w katalogach dobiorą. Ja tak zrobiłem 7 lat temu i do dzisiaj kupuje filtry w serwisie ciężarówek (nawet niewiedzieli że w katalogach są filtry do ciągników kombajnów).


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    64

Mann Filter ma zamienniki ale ceny zbytnio nie różnią się od tych co u dilera.

 

Czy na prawdę opłaca się oszczędzać na tak ważnych akcesoriach? <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
Czy na prawdę opłaca się oszczędzać na tak ważnych akcesoriach? <_<

 

Robert dobrze pisze nie ma co oszczędzać na tak ważnym sprzęcie lepiej dać więcej i kupić lepszej jakości ;]


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

to jest to łatwo kupić ciągnik a później serwis przeraża trzeba sie zawsze dowiedziec i nie od przedstawiciela le zadzwonić do serwisu i tam gadke zaczac że się ma taki sprzęt(np używany zachodu) i co muszę na poczatek wymienic zeby być pewnym i spokojnym i ile to bedzie kosztować a nie jak prosto w oczy gość od korbanków mówil że rbh u nich kosztuje 30zł a jak posłałem szwagra to powiedzieli że 70 netto no może coś opuszcza i taka gadka z chamami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8
Jesłiby kto szukał jakichkolwiek zamienników filtrów, to doradzam taką metodę.

Udać się do najbliższego dobrze zaopatrzonego sklepu z częsciami do samochodów osobowych lub ciężarówek.

Tam napewno mają katalogi filtrów różnych producentów i najlepiej podac oryginalny nr filtra lub model i rok maszyny do jakiej potrzebują. Napewno cos w katalogach dobiorą. Ja tak zrobiłem 7 lat temu i do dzisiaj kupuje filtry w serwisie ciężarówek (nawet niewiedzieli że w katalogach są filtry do ciągników kombajnów).

Słusznie prawisz, filtr powietrza do MF'a kupuje w pierwszym lepszym sklepie z filtrami do samochodów (w Białej Podl. polecam Conkret), od ręki napewno nie będa mieli ale zamówią i będzie (Donaldson, Filtron, itp.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    176
Mann Filter ma zamienniki ale ceny zbytnio nie różnią się od tych co u dilera.

 

Czy na prawdę opłaca się oszczędzać na tak ważnych akcesoriach? <_<

 

A co myślicie że JD, MF, DEUTZ, FENDT mają swoje fabryki filtrów ? <_<

 

Przykłady zamiennik filtra powietrza do JD6910 kupiony w Rystalu zrobiony przez mann kosztował 35% tego co oryginał z logo JD zrobiony przez mann :) .

 

Jeżeli chodzi o filtry olejowe do silniki to faktycznie ceny oryginałow są droższe ale niewiele, ale jak w 2003 szukałem filtra olejowego do JD6910 to Donaldson kosztował niecałą połowę oryginału, który też robi, a jakże Donaldson.

 

W i ę c p o c o p r z e p ł a c a ć

 

@robertbara

Zamienniki filtra powietrza (taki sam przy 6320, jak i przy 6520) do twojego JD robi tylko jeden producent ten sam co robi oryginał, tylko że filtr bez logo kosztuje ok 50% mniej. EDIT

 

Odnośnie ceny filtrów zamienników. Ich cena w dużej mierze zależy od marż finalnego dystrybutora. Sprawdzałem cena tego samego filtra u różnych sprzedawców waha się nawet o 30% (mówimy o tym samym producencie).


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8
ten bez logo kosztuje ok 505 mniej.

Tam nie powinno być gdzieś przecinka? W takim razie ile kosztuje ten z logo JD? <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    176

@robertbara

Tak w każdym lepszym sklepie motoryzacyjnym.


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    45

co ile wymieniacie wkład suchego filtra powietrza???u mnie w instrukcji jest napisane co 1200mth albo 5 czyszczeń <_< .zamiennik do MF kosztuje 50% tego co oryginał, takze kupiem zam. i wymieniłem na 600 mth <_< ale pomimo tego, był sprawdzony w katalogu nie pasuje za dobrze...doś ciasno wchodzi w obudowę bezpiecznika.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    45

no ja bym sie na tyle nie odważył <_<


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    176

Ten mniejszy filtr powietrz to filtr awaryjny a nie dokładny. Nie ma dwustopniowej filtracji pow. Jest on montowany żeby w razie uszkodzenia głownego filtra nie rozwalic silnika. Jakby ten filtr miałby byc brudny to byłoby juz źle.

W instrukcji JD też jest napisane żeby po 5 czyszczeniach wymieniać filtr. A bodajże co 3 wymiany głownego wymieniać awaryjny.

Ja wymieniam filtr powietrza w JD co 2-3 sezony (500 -600 mth), a w kombajnie co roku.


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    10
Ja mam oba suche filtry. Wymieniam co 2 tys mtg <_<

 

 

jak często je czyścisz? (np. jesienią przy agregacie, latem w prasie i w podobnych pracach w kurzu)

 

znajomy w r4.110 czesto suchego czysci i narzeka.

 

 

A bodajże co 3 wymiany głownego wymieniać awaryjny.

Ja wymieniam filtr powietrza w JD co 2-3 sezony (500 -600 mth), a w kombajnie co roku.

 

 

@deer w 6910 takie same sa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    45

a co ile czyścicie???ja swojego przedmucham po większej robocie.jeszce nie zapaliła mi się kontrolka.jak się dobrze kurzy to możnaby codziennie go dmuchać...filtr mam umieszczony z przodu maski i tam zasysa powietrze co nie jest najlepszym rozwiązaniem...

 

znajomy w Zetorze 7340 oszczędzał na filtrze (tylko czyścił-bez wymiany) i na 2000 mth remont silnika muisał zrobić.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    64

Ja też mam z przodu filtr. Przed zasadniczym filtrem są spiralne rurki i przewód eżektora, dlatego mało zanieczyszczeń trafia do samego filtra.

 

Wymieniam filtr rzadko, ponieważ u mnie dużo godzin pracuje w znikomym zapyleniu, tzn. ładowanie wozu paszowego, obornika, zwożenie bel itd.

 

Najczęściej to czyszcze filtr przy siewniku do kukurydzy, agregacie uprawowym (gdy jest sucho to raz dziennie), w prasie to rzadziej.

 

W instrukcji ma wymianę co 1500 mtg <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    176

@deer w 6910 takie same sa?

 

W 6910 jest okrągły a w 6520 pakietowy. od 6910 do 6520 to jedynie w miarę pasują filtry hydrauliki, są jednak ciut inne (wielkość).

Jeszcze filtr oleju silnikowego w 6520 jest identyczny jak w cws1450. Jeszcze filtry paliwa są identyczne we wszystkich, tylko że 6520 jest dodatkowy dokładny (common rail).


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
motofan    2

Witam,

 

jeżeli szukacie filtrów do swoich maszyn to zapraszam do kontaktu. Posiadam w ofercie filtry amerykańskiej marki WIX. A jeżeli czegoś nie będę miał w tej marce sprowadzam na zamówienie dowolnego producenta.


MOTOFAN
email: darek@motofan.pl
www.motofan.pl
www.motofan.com.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastianseba
      Witam 
      Mam maly problem z John Deere 6820...A więc na rozgrzanym silniku obroty silnika podwyższają się czasami będzie 880 czasami 1000 i tak faluja ale błędów brak silnik mocny brak dymu odpala od strzała jednym słowem brak innych objawów. Zdarza się to raczej przypadkowo bo na wiosnę miałem taki przypadek chyba dwa razy potem cały rok spokój dopiero wczoraj podczas orki znowu ale jak zgasilem odłączyłem hebel i odpaliłem problem zniknął dziś znowu obroty zaczęły szaleć więc zgaszony odpalony 20 minut i znowu zaszalas  ale po chwili problem sam zniknął.... Dodam że silnik zasilany CR, filtry wymienione. Może jakieś pomysły? 
    • Przez tomekjan
      Na wyswietlaczu wyswietlaja mi sie te komunikaty moze ktoś wie co znacza:
       
       
      31 BCU (1676) Relay of electrical coolant pump defective
      14 SIC (334206) No answer from stepper motor SCV 3 not functioning switch ignnition pff and on
      7 TCU (304177) speed sensor of hydrostat defective
      11 UIC (305138) parking lock cannot be disengaged actvate
      15BCU Rear PTO still switched turning althovag off
    • Przez Gadom
      Witam serdecznie. Na wstępie powiem, że w rolnictwie jestem obecny od niedawna. Mimo dużej wiedzy z zakresu motoryzacji (głownie samochody osobowe), niestety nie znam się na kruczkach w przypadku ciągników. Inaczej mówiąc, typowych problemach danych modeli, na tym na co zwracać uwagę w przypadku zakupu używanego ciągnika itd.
      Z racji, że w gospodarstwie, w którym pracuję przyszedł moment na zakup dużego ciągnika rolniczego, to potrzebowałbym od Was pomocy. Szukamy ciągnika o mocy +- 250 KM, ponieważ poważnie myślimy o uprawie pasowej w przyszłości. Nasz wieloletni dostawca różnych używanych maszyn (i nie tylko) zaoferował nam ostatnio możliwość zakupu John Deere'a 8520 z Danii. Z mojego punktu widzenia sama Dania już wzbudza podejrzenia, bo jeżeli chodzi o samochody osobowe z Danii, to głównie ściąga się te mocno wadliwe lub bite, ponieważ innych się nie opłaca. Mówiąc dalej, jest to ciągnik z roku 2005, a cena za niego to: netto 64 000,- euro. Wydaje mi się, że to za dużo, ale chciałbym dowiedzieć się tego od osób bardziej siedzących w temacie. Dorzucam zdjęcia.
      Czy ten model jest wart uwagi? Jak z jego skrzynią? Czy są jakieś szczególne rzeczy, na które trzeba uważać, a w związku z tym nie kupować go w ciemno z Danii (bez oglądania)?
      Z góry dzięki za wszelką pomoc.















    • Przez marcin80wlkp
      Witam. Od jakiegoś czasu mam problem przy odpalaniu ciągnika. Często dzieje się tak, że przekręcam kluczyk i zamiast ładnie zakręcić silnikiem to elektromagnes wywali bendiks, ale ten nie zazębia. Czasami jest tak że przekręcam pierwszy raz, nie zazębi od razu, ale jak jak już puszczę kluczyk to załapie wieniec. Wtedy wiem, że przeekręcając kluczyk po raz drugi, będzie kręcił silnikiem. Co może być przyczyną? Elektromagnes za słabo wyrzuca bendiks? A może to wina bendiksu? Może ma przyjechane tryby? A może wieniec jest wyrobiony?
    • Przez michalnh
      Witam,
      Wiem, że temat był już poruszany ale nie znalazłem odpowiedniej sytuacji do mojego przypadku, mianowicie JD przed remontem skrzyni po rozgrzaniu rozłanczał jazde w przód paliła się kontrolka czerwona od ciśnienia oleju w skrzyni i czerwony wykrzyknik, rewers wskakiwał na N ponowne załanczanie raz przynosiło skutek raz nie, ciągnik raz jezdził na wysokich obrtotach raz nie. Do tyłu ciągnik jeździ normalnie na kazdym biegu, ale do przodu nie chce. Po remocie skrzyni dodam kompletnym remoncie sytuacja jest taka sama, równiez po rozgrzaniu dzieje się tak samo. Czy ktoś miał taki przypadek i może podpowiedziec co to ? Skrzynia, ciśnienia, oleje, filtry, kosze rewersu, tarczki są ok. Z góry dzięki na każdą odpowiedź.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.