ggrigor

Regulacja wzmacniacza w 1224

Polecane posty

debrzyna    2031

Ja chcesz skończyć robote to przełącz wajche na żółw Wkręć śrube od rególacji taśmy /tą co jest pod skosem/ do oporu i zablokujesz tasme na żółwiu i jedziesz Ale nie włączaj w takiej sytacji zająca najlepiej przywiąz wajchę drutem zebys przypadkiem nie włączył Potem będziesz myślał co jest za wada.ja mam pewne podejzenia ale otem potem Daj cynk czy ruszył

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robson79    1

Kolego wyżej znasz zasadę działania wzmacniacza? Niech kolega bilik podciągnie taśmę śrubą pod skosem i to wystarczy( na włączonym wzmacniaczu śrubę do oporu i trochę popuścić} a po robocie trzeba rozjeżdżać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bilik26    15

w kyurym miejscu jest ta śruba ? to mam rozumiec że tarczki się skończyły? a i wtedy nie mogę włańczać zająca tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Pod kabiną z lewej strony koło filtra oleju.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Bardzo proste... rozgrzewa ci się olej w skrzyni i ci spada ciśnienie i nie zaciska dobrze tarczek więc albo mikro pompka albo zjechane tarczki....

 

Ja zrobiłem temu ustrojstwu but i mam święty spokój do usranej śmierci :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
debrzyna    2031

Kolego wyżej znasz zasadę działania wzmacniacza? Niech kolega bilik podciągnie taśmę śrubą pod skosem i to wystarczy( na włączonym wzmacniaczu śrubę do oporu i trochę popuścić} a po robocie trzeba rozjeżdżać.

Jak tasma wysmigana to moze nie pomóc Przerabiałem temat w tym roku wiec wiem jak to działa. Rozjeżdzanie to może niech zostawi na koniec Najpierw sprawdzi uszczelniene na tłoczku pod sprezyną tasmy ,potem sprawdzi cisnienie mikropompki ,wyreguluje taśme i dopiero wtedy jak nie będzie działać to będzie rozjeżdżał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Ewentualnie oberwana tasma. Taki przypadek przerabialem ja.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robson79    1

Jak tasma wysmigana to moze nie pomóc Przerabiałem temat w tym roku wiec wiem jak to działa. Rozjeżdzanie to może niech zostawi na koniec Najpierw sprawdzi uszczelniene na tłoczku pod sprezyną tasmy ,potem sprawdzi cisnienie mikropompki ,wyreguluje taśme i dopiero wtedy jak nie będzie działać to będzie rozjeżdżał

 

Kolego jak najbardziej zgadzam się z Tobą ważne jest nawet bardzo jest ciśnienie mikropompki. Ja zamontowałem sobie zegar w miejsce wskaźnika paliwa który i tak nie działał i jest super. Miałem taki sam przypadek jak kolega i winą była taśma którą wyregulowałem ale to było na krótką metę. Po robocie trzeba było rozjeżdżać i po kolei wszystko mikropompka, tarczki , uszczelnienie całego wzmacniacza łącznie z tylną nową pokrywą tam gdzie są pierścienie, taśma, tłok i tłoczysko taśmy no i teraz jest bajeczka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bilik26    15

dzięki koledzy za podpowiedz dokoncze tegoroczną robote i będę go rozjeżdzał jak zrobię to raz a dodrze .:))a i kabinę też trzeba zwalać czy nie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JarekWalak    0

każde zgaszenie to włonczenie zółwia  zanik ciśnienia jest i taśma sie zaciska za pomocom sprezyny bo za zółwia jest odpowiedzialna tasma a nie tarczki u nas wiencej jezdzimy na zółwiu np 2  i zółw i masz spokojnie 10 na godzine i obr w granicach 2000 tys a nie 1 i 2400 i kupa huku tylko a przy orce w trudnych warunkach 3 terenowa  w ursusie 1614 pilnować taśmy jak tylko słychać delikatne gwizdanie przy przełanczaniu rególacja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11
Dnia 22.09.2013 o 20:16, wpsowa692 napisał:

Czy na żółwiu czy zającu , to i tak jeżdzisz na wzmacniaczu nie rozumię tego .

Co trzy lata to się u mnie w robocie na 300 ha psuje a u chłopa to spoko znacznie dłużej wytrzymie .

Co to za gadanie że jak mało oleju to się wzmacniacz psuje oleju ma być 40 litrów i tego trza się pilnować to jak nie będzie ciśnienia na wzmacniaczu to i na WOMie i na przodku tym bardziej to wy po tych górkach tylko jeżdzie w ciąganych bronach bo wam przedni napęd ani wom nie potrzebny .

No sorry że jakiś inszynier wymyślił hydraulicznie włączany przedni napęd wom i jeszcze nam półbiegi załączane pod obciążęniem zafundował lepiej by było jak w Mtzecie wszystko mechaniczne:)

Trza dbać o poziom oleju o ciśnienie na mikropompce no i trzymać ręke na pulsie , a wyszaleć się osobówką ;)

40 litrów to możesz do C360 na upartego wlać w ciągnikach ciężkiej serii powinno być 60litrów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

@ursus55, Najlepiej może żeby się górą przelewało   :P   gdzieś to wyczytał?      ma być 47 litrów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Co wy tak się uparliście by odpowiadać na posty sprzed 5 lat? O.o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja odpowiedziałem na post z przed 1 godziny.        :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robson76    2
Dnia 9.12.2008 o 17:33, leszekd napisał:

Miałem podobny problem że wom Niechciał się wyłączać dodam ze całe sprzęgło było nowe zamontowane wcześniej.

Trzeba sprawdzić czy da się obracać końcówką wom przy włączonym napędzie tam pod siedzeniem i wyłączonym – zgaszonym silniku wtedy nie ma ciśnienia po żadnej ze stron sprzęgła wom. Jeżeli nie da się kręcić ręka za tą końcówkę to prawdopodobnie masz uszkodzone tarczki (tak było w moim przypadku miałem pogięte tarcze znajomy mechanik powiedział ze są przegrzane) i jak tak jest u Ciebie to trzeba rozbierać. Wymienić uszkodzone elementy. Jak da się kręcić przy zgaszonym silniku to coś się stało z hamulcem wom albo z rozdzielaczem i nie podaje ciśnienia na hamulec.

Taka rada żeby nie manipulować za bardzo tą dźwignią pod siedzeniem bo może spaść wewnątrz skrzyni biegów takie zabezpieczenie i nie będzie się dało włączyć wom.

Odkopałem temat, ale Twój opis wyjaśnił mi mój problem przy WOM w 912, bo przy uruchomionym ciągniku po włączeniu wałka mechanicznie nie można zatrzymać, przełączenie dźwigni przy kierownicy nie daje rezultatu(nie sprawdzałem jak pod obciążeniem), ale przy zgaszonym silniku przy załączeniu mechanicznym, wałek da się obracać ręcznie czyli należało by najpierw sprawdzić pod obciążeniem, potem wyjąć i sprawdzić sprzęgło WOM a jak nie pomoże to rozdzielacz trzeba rwać , a jak byś mi jeszcze sprawdził jak podłączone są rurki od hamulca i sprzęgła? chciałbym się upewnić czy ta podłączona bardziej z tyłu na pokrywie wchodzi do tylnego mostu w złącze wyżej czy to dolne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody17    0

Panowie podgrzewam trochę temat bo fotki już się nie wczytują czy ktoś może mi opisać procedurę regulacji taśmy wzmacniacza a najlepiej to jak ja poluzować??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11
Dnia 4.02.2018 o 13:22, Sean napisał:

@ursus55, Najlepiej może żeby się górą przelewało   :P   gdzieś to wyczytał?      ma być 47 litrów.

47litrów w czym? Do ursusa cięzkiego wchodzi 60litrów weź sie doucz potem się wypowiadaj a nie głupoty piszesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

@ursus55 weź no się sam doucz i nie wprowadzaj nikogo w błąd, ma być 47 litrów, te dodatkowe 13L  to dolej sobie do swojej pustej głowy. W instrukcji pisze 47 litrów do całej serii od 912- 1614, a ten będzie z uporem maniaka pier**lił o 60-ciu litrach.

 

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Szymon94
      Mam pytanie odnośnie pokrywki bocznej skrzyni biegów Ursus 1224. Chodzi o pokrywkę z prawej strony na korpusie skrzyni przekładniowej. Chciałbym ją zdemontować i obejrzeć wzmacniacz momentu. Do pokrywy jest przykręcona rurka olejowa. Od czego ona jest, to powrót oleju? Można tą pokrywkę zdemontować bez obaw że tam od tej rurki jakiś nypel nie odpadnie?
    • Przez Lukas1995
      Witam pacjent tak jak w tytule po wymianie sprzęgła nie idzie włączyć biegów dodam że przy wciskaniu sprzegła silnik przystaje na wciśnietym sprzegle traktor nie chce odpalić a gdy puszcze zapali gdzie szukać przyczyny ??? tarcz i docisk wymieniony został
    • Przez Andrzej66Lud
      Witam, wymieniam sprzeglo w mtz starego typu, czy założyć nowy typ czy słoneczko.  Które z nich jest lepsze. Zdjęcia różnych rodzajów dla podglądu 



    • Przez ursusikc330m
      Witam,co może być przyczyną że nie chce przeżucić z żółwia na zająca ani na zimnym ani na ciepłym jak jest włączony przedni napęd i przełoże dźwignie na zająca to gaśnie kontrolka od napędu i wyłącza przedni napęd ciśnienie w mikropompce chyba jest odpowiednie bo kontrolka się nie zapala,pacjent to Ursus 1634 
    • Przez Przemq
      Witam forumowiczów.  Mam problem od grudnia posiadam ursusa 1214w wersji de luxe sprowadzony z Danii w 2012 roku jestem drugim właścicielem w Polsce a mój  problem polega na tym, że przy przeglądzie okazała  się  być pęknięta obudowa skrzyni  biegów była dopiero ryska na farbie ale ze strachu , że nie  wytrzyma roboty w polu przy siewach wziąłem dobrego spawacza i mi to pospawal specjalnymi elektroda mi plus do tego całość skleilem klejem Belzona 1321 takzwanym płynnym metalem i wytrzymało to siewy lecz obawiam się czy na dłuższą metę zda to egzamin? Czy trzeba szukać  drugiej obudowy? Silnik i skrzynia mechanicznie są w bardzo dobrym stanie technicznym. Ciagnik bardzo  mało  pali około 9ltr na 1 ha przy agregacie uprawowo i 10 przy pługu 4 skibowym brix. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj