Skocz do zawartości
V12

Ubywa płyn chłodzacy-biały dym z odmy

Polecane posty

V12    14

Witam

Ubywa mi wody nigdzie nie leci moc ta sama nie kopci nie wywala wody i nie ma spalin w chłodnicy olej czysty

Z rurki odmy intensywnie wydobywa sie biały dym(moze para????) i nie raz pojawia sie biała kleista maź

Co moze byc????


Motocykliści to jedna rodzina :)
Honda CBR 900RR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    15

to chyba uszczelka pod głowićą albo coś pękło albo tuleja albo głowica

zciągnij głowice i je sprawdz jeśli przybywa oleju i jest w nim woda to tuleja . miałem tak w c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    14

No troche oleju jest naj ciekawsze jest to ze ten dym-para pojawia sie tylko na rozgrzanym silniku

Sam juz nie wiem nic na razie nie ruszałem jexdze tak ciagnik potrzebny

Naj gorsze jest to ze nie ma zadnych objawów w pracy moc ta sama równo chodzi zapala dobrze nie kopci

A z doswiadczenia wiem ze jak walnie uszczelka to juz inaczej silnik chodzi

pozdr


Motocykliści to jedna rodzina :)
Honda CBR 900RR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krzysztofz14    15

Spuść olej i pozostaw go na kilka godzin .Jeśli jest w nim woda to osiądzie na dnie . A jeśli tak to tuleja jest pęknięta lub zle uszczelniona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    14

Głowice zdjete i chyba dwie uszczelki poszły watpie zeby tuleje szlag trafił

Ale w blok woda nalana i sie zobaczy czy do rana ubędzie

Czy moge posmarowac nowe uszczelki w miejscach kanałow wodnych silikonem tak dla bezpieczenstwa???

Jak dobrze wyczyscic silnik z tego syfiastego oleju z woda(biała maź)

I czy wał korbowy mógł sie troche zniszczyc od jeźdzenia w takim stanie(olej z wodą)????

pozdr


Motocykliści to jedna rodzina :)
Honda CBR 900RR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samson    0

ja bym obstawiał panewki, nie wiem czemu kolega krzysztod się tak uparł na tuleje. Jak już poskładasz to jak silnik będzie odpalony to odkręć korek wlewu oleju i sprawdź czy wydobywa się jakiś "dymek". Jeśli tak to panewki, dlatego wali odmą. U nas w deutzie dx85 jest to samo :o porządnie zaczyna kopcić jak się rozgrzeje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    64

co do silikonu to ja smarowalem delikatnie właśnie te okolice ,nawet nowe uszczelki (chodź nie wszystki) maja już kanały wodne otoczone silikonem olejowe chyba też ale nie jestem pewien.A olej jak spuściłeś to mało co syfu zostało można jedynie nalać oleju czystego rozgrzać i wymienić .A panewki jeżeli nie miałes spadku ciśnienia na rozrzedzonym oleju to i na dobrym powinno być w porządku.Gorzej z bialym dymem z odmy nie przegrzałeś go o ile tuleje sa całe o tyle może pierścienie są zjechane i nie ma szczelności stąd biały dym z odmy.

 

samson od kiedy panewki dają biały dym ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markpp    1

jeśli chodzi ubywający płyn to może być to dziurka w głowicy my tak mieliśmy w c-360 mocy nie traciła ale z komina para leciała i płyn ubywał

ale mam nadzieję że to tylko uszczelka

pozdrawiam


JAKA TWOJA CENA - ABYŚ BRATA SPRZEDAŁ?
JAKA TWOJA CENA - ABYŚ KUPIĆ SIĘ NIE DAŁ?
JAKA TWOJA CENA - ABYŚ BRATA SPRZEDAŁ?
JAKA TWOJA CENA?... Oportunisto pier******...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    14

a co maja panewki do wody w oleju to co leciało z odmy to była para a nie dym

A ja sie pytam czy wał mógł dostac od tego ze jeździł jakis czas na mieszance wody z olejem

A i druga sparawa jakim momentem sie dokreca sróby głowicy i czy zawsze sie tak ustawia ze kolektory będa do nich pasować pozdr


Motocykliści to jedna rodzina :)
Honda CBR 900RR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    64

nie zwracaj uwagi na kolektory i tak będą pasować ,a dokręcać moment jak masz klucz to mogę poszukać w instrukcji ,a jak nie to z wyczuciem przy 40 cm kluczu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    14

To mam prośbe jesli mozesz to poszukaj bede wdzięczny bo klucz mam a moje wyczucie to poukrecane sróby :o :o


Motocykliści to jedna rodzina :)
Honda CBR 900RR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    14

a która stona sie zakłada uszczeli do bloku i do głowicy bo te co kupiłem sa innej firmy i sie pogubiłem troche z jednej stony ten pierscień wokól tulei jest wąższy a z drugiej szerszy

pozdr


Motocykliści to jedna rodzina :)
Honda CBR 900RR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    64

chodzi o tę podkladkę ,nie jest równy ja to mało widziałem bo przeważnie były równe z obu stron niezalerznie do jakiego silnika .niepowinno być różnicy może szerszym w dół

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kizo    5

Biały dym (tzn para) z odmy i z pod korka wlewu oleju to nic innego jak dostawanie się wody do oleju. Przyczyną tego może być walnięta uszczelka pod głowicą, przeciekanie na oringach na tulei albo jakieś pęknięcie głowicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ki3r0wnik90    0

Witam, mam podobny problem z rurki z odmy wydobywa się biały dym. Ciągnik wydaje mi się nie stracił na mocy. Nie ma żadnych objawów w pracy moc ta sama równo chodzi zapala dobrze.  Może mi ktoś powiedzieć czy przyczyną może być kiepski olej czy może chłodnica oleju która porostu nawala ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    448

U mnie objawy jak w temacie, doatkowo wyrzuca olej przez bagnet, na korku wlewu srebrna maść. W sobotę skrecane glowice, jedna byla peknieta, uszczelki nowe, wiec uszczelka pod glowica raczej odpada. Wiem ze jest pęknięty blok miedzy cylindrami i teraz powstaje klops, bo albo peknieta tuleja, albo blok na zlom, czy jeszcze cos innego obstawiacie?


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Lepez
      Witam mam problem ze swoim zetorem. Zimny nie ma sily przewalic. Nawet zakrecic. Jak odpale z pociagu to pozniej odpala bez problemu
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

    • Przez Mateusz_320
      Panowie ostatnio zawiozłem ciagnik do mechanika czyli w piatek bo na innym temacie pisałem ze strasznie ciezko pali i kopci. Zawory sa ustawione wtryski patrzylismy wczoraj maja 170-175 a ciagnik dalej tak samo. Pompiarz mówił zeby pompy nie ruszac bo moze byc okej z nia. Co radzicie na co patrzec jeszcze? Oleju odziwo nie bierze z odmy nic nie wydostaje sie. Jak odpali to dziwne obroty na poczatku ma tak jakby zaraz chciał zgasnac. Pozdrawiam
    • Przez leszczu19901
      Panowie, nie wiem czy to problem, czy nie, ale ostatnio ustawiałem zawory w Zetroze i teraz na jałowych obrotach słychac z obudowy fitra powietrza takie buczenie. Przed ustawieniem zaworów tego buczenia nie było. Dodam, równiez że na 3 cylindrze na zaworze ssącym nie było żadnego luzu.
×