johndeere

John Deere 6210 SE Same problemy!!

Polecane posty

atomik    148

6210 se


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

witam, mam problem z moim 6210 SE. stan licznika ~5400 mth, problem polega na tym że raz na jakiś czas jak ciągnik postoi 2 dni podchodząc do niego obróci rozrusznik 2-3 razy ciągnik załapie prawie odpalajac po czym gaśnie i dalsza próba odpalenia kończy się niepowodzeniem, ciągnik kręci ale nie odpala. Do tej pory zdarzyło mi się to kilka razy podczas mrozów ale dziś było + 10 stopni. proszę o pomoc. Pompa paliwiowa lucas, pompka w baku podaje paliwo

Edytowano przez atomik

wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wilczek    4

niewiem jak to jes z tymi waszymi JD 6210 SE ja mam od 2000r kupiony nowy u dilera w Przelewicach stan licznika to ok 4500 mth i odpukać przez te 11 lat 0 ale to doslownie 0 awarii wszystko wymieniane na czas i orginalne oleje i filtry . moim zdanie te Ciagniki sa jedne z najlepszych w swojej kategorii a wszystko zależy od tego jak kto szanuje i dba o sprzęt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

człowieku wymieniam wszytsko na czas nie sikam do baku tylko leje zawsze dobre paliwo, nie jestem szałaputem i możesz zobaczyć w jakim stanie mam ciągnik jak Cię to interesuje, to że Ci się nic nie zpsuło i nie masz problemu to nie moja wina i się powinienes cieszyć, ja zapytałem konkretnie o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu a nie polemike ach i och najlepsze pod słońcem


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    12

atomik - wymień paliwowe wężyki gumowe bo najpewniej zapowietrza Ci sie.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wilczek    4

ja tu sie nie bawie w zadna polemikę a jezeli niewiesz co zrobic z problemem to wezwij serwis od tego są żeby rozwiazywac takie problemy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

od brania pieniędzy też są


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wilczek    4

tak ale jezeli dobrze wykonaja swoja robote to chyba zaplata sie nalezy za cos tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

za darmo serwis nie przyjeżdża nawet bez części jest to kilkaset zlotych na dzień dobry, tu na forum też są serwisanci z jd i potrafią pomóc lub osoby które miały taki lub podobny problem i sobie poradzili za to sie nie płaci, za każdą pracę płaci się wynagrodzenie ja tego nie kwestionuje


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wilczek    4

tak ale nie zawsze dobrze mozesz zdiagnozować usterke bez ogladania jej na wlasne oczy a tego przez forum niestety nie zrobisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agronomek    0

witam mam taka prosbe do wszytskich uzytkownikow zielonych ciagnikow 6210 se ,zeby sie wypowiedzieli o tych maszynach,bo mam na oku taki z ladowaczem 2001 r 5500 rpm od 1 wlasciciela, czy warto ryzykowac on podobno nie mial z nim problemow..?:>? bedzie uzywany do opryskiwacza, siewnikow rozsiewacza i transportu...

Edytowano przez agronomek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

ja powiem tak też kupiłem od pierwszego własciciela rok temu niecały 5350 mth zdjęcia w galerii zaplaciłem 77,5 tysiąca dokładnie rocznik 2001, ciągnik jest wart tych pieniedzy. do tura jest idealny, ma ramę, super skręt rewers przy kierownicy. masz zdjęcia tego ciagnika ? jaką cene chce ?


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

witam posiadam 6210 SE i mam problem z zapowietrzaniem, mianowicie w momencie kiedy zostanie mi w baku mniej niż 1/4 paliwa po dłuższym postoju schodzi mi paliwo z układu paliwowego i ciagnik nie zapala. W momencie gdy mam mniej paliwa przed uruchomieniem poluzowuję korek odpowietrzający filtr paliwa i tam jest duzo powietrza jednak to nie wystarcza ponieważ powietrze jest też w przewodach i zwykła praca pompki paliwowej nie wystarczy do odpowietrzenia, trzeba poluzować nawjyższy przewód paliwiowy na pompie paliowej i dopiero odpala. Jak ajest przyczyna takiego stanu rzeczy czy ktoś moze mi pomóc ?


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki22    0

Mam ten sam problem w swoim 6400 ta sama sytuacja czy zaworek zwrotny przed filtrem coś pomoże proszę o pomoc????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stajek95    0

Posiadam dwa JD pierwsza to właśnie 6520 SE bardzo prosty, bardzo mało elektroniki, nie mal wszystko na linkach, to źle ? jeśli w obecnych ciągnikach jak i samochodach najczesciej psuje się elektronika kupiłem nowy w 2005r ma obecnie 5500 mth, silnik na pompie rotacyjnie na pewno lepszej niż CR. Drugi to 6230 premium, kupiony roczny z angli , tu już ma się co psuć tyle elektroniki. Jak na razie żadem nie sprawiał problemów, powazniejszych awarii od bezpieczników nie było. Niestety 6520 miał słabą pompę podnośnikową którą musiałem wymienić. Spalanie mają wzgledne jeśli ktoś umie dopasowywać maszyny i jeżdzić!

Edytowano przez Stajek95

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

miałem podobny probłem ale tylko w mrozy w 6310 se

niewiem na 100% ale odkreciłem ten zaworek odcinający przy pompie wtryskowej oczywiscie działa tylko tłoczek wypada ale go wciąga wiec oczysciłem gniazdo bo troche było drobin rozciągnełem spreżynke by na zgaszonym bardziej dociskała po dwóch dniach przy -5 podeszłem podgrzałem 40 sek. i po dwóch obrotach zapalił odziwo równo na wszystkie gary wiec chyba to była cała przyczyna bo ta gumka na tłoczku troche twardawa a na mrozie moze traci elastycznosc i puszcza nieraz daleko sie szuka a tu za płotem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

a jednak pomyliłem sie i za to przepraszam wina była we wtryskach zawiozłem je do sprawdzenia i okazało sie ze wszystkie leją przy małych obrotach i mają złe cisnienie otwarcia 230 a powinno byc 280 po wymianie jes juz ok. ładnie odpala przy-3 bez grzania wiecej ostatnio nie było ipo odpaleniu chodzi równiutko koszt naprawy 500 zł za komplet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

tak tanio to tez nie jest bo widac ze ciagnik caly malowany pokrowiec na siedzeniu tez swiadczy o duzym przebiegu dobre opony reasumujac rozsadna cena

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RafaPodpora    0

Witam. Mam problem z JD 6210. Zginęła jazda przód-tył. Rewers przy przełączeniu wydaję dźwięk ,,błędu, puka" Co może być przyczyna braku działania rewersu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł20498
      Witam wszystkich mam taki problem z john deerem 6310 a mianowicie czasem dzieje sie tak ze wrzuce rewers do przodu a ciagnik nie jedzie poruszam troche rewersem albo zgasze ciagnik i odpale wrzuce rewers i ciagnik jedzie. Zadne kontrolki sie nie pala problem jest tylko do przodu  do tylu ciagnik jedzie bez zarzutu dodam ze problemu z uciagiem nie ma dzieje sie to to sporadycznie czasem tez lubi wyrzucic rewers po czym wrzuce i jedzie dalej. Czy jest jakis przekaznik rewersu w tej skrzynce  z bezpiecznikami albo moze to ktoras z cewek ? Gdzie one sie znajduja.? Pozdrawiam
    • Przez Przemektsp
      Dzień  dobry
      Mam problem z moim john-deere 6610 przechodzi sam w tryb diagnostyczny d1a podczas jazdy , zapala sie ,,i,, niebieskie, czerwony i żółty wykrzyknik 
      Nie mam wsadzonego bezpiecznika do diagnostyki
    • Przez Lukas85
      Koledzy mam problem z przyciskami od EHR na błotnikach ciagnika JD 6910. Problem polega na tym że pod błotnikami sa jedynie uciete kable a przycisk dostałem oddzielnie wraz z kawałkiem wiazki. Po lewej stronie jest 8 kabli, natomiast wtyczka w przycisku ma tylko 6. Po prawej stronie jest 6 kabli ktorych kolory odpowiadaja kolorom w uciętej wtyczce ktora dostałem. Podłaczyłem przycisk z prawej strony dopasowujac kolory ale nic nie działa. Zmierzyłem napiecia na przewodach i po przekreceniu kluczyna na 4 z nich jest napiecie. Troche to według mnie nie logiczne bo wydaje mi sie ze napiecie powinno byc tylko na dwoch przewodach. Sam przycisk sprawdziłem i jest na 100% sprawny. Wewnąttrz są dwa mikrostyki z 3 przewodami każdy. Jak dany przycisk nie jest wcisniety styk zwiera dwa przewody. Po nacisnieciu rozwiera jeden z nich i dolacza drugi. Wyglada mi to na kontrole obecnosci lub sprawnosci przycisku na błotniku. 
      Czy ktos moglbym sprawdzic ile ma przewodów i jakie sa kolory we wiazce z lewej strony?
      Czy w tym ciagniku da sie w jakis sposób sprawdzic błędy podnosnika bez podłaczania komputera?
    • Przez Artur312
      Witam.pytanie czy ktoś przerabiał temat z .Skrzynia mechaniczna z rewersem elektrohydraulicznym. Na wstecznym biegu słychać stukanie pod kabiną ale tylko gdy włączony napęd.
      Może ktoś pomoże w tymacie .
    • Przez Joejoe
      Świeci kontrolka nr 1. Nie ma żadnych objawów spadku mocy itp. Pod obciążeniem podczas orki świeci kontrolka nr 9. Czujnik wymieniony, ciśnienie na hydraulice 200bar. 100mtg po wymianie oleju i filtrów oryginał jd
      Jak sprawdzić ciśnienie na skrzyni?
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj